Jakhalzen was da?? Kunt u aub meer specifiek zijn voor eeeuhmm.... mensen als mij :$quote:Op maandag 9 november 2009 17:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Klopt het dat de Jakhalzen ook een item gaan doen over MW2? Ik meende zoiets te lezen
59 euro.quote:Op maandag 9 november 2009 17:33 schreef Elegy het volgende:
Wat kostte het eigenlijk bij de Gameshop voor de Xbox?
over dikke 6 uur afhalen ja :pquote:
Lees de eerste paragraaf van de OP nog even door.quote:Op maandag 9 november 2009 17:48 schreef Hardrebel het volgende:
Is het geen Call of duty modern warfare 2? Als ik naar de site ga staat er namelijk Call of duty boven.
http://modernwarfare2.infinityward.com/agegate.php
Een vast onderdeel van het TV programma De Wereld Draait Door. Een beetje brutale journalistiek, maar wel leuk.quote:Op maandag 9 november 2009 17:32 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
Jakhalzen was da?? Kunt u aub meer specifiek zijn voor eeeuhmm.... mensen als mij :$
Weet niet of je heel de winkel in mag daarom, kan goed zijn dat het ergens vooraan in de winkel te doen isquote:Op maandag 9 november 2009 18:40 schreef Zolcon het volgende:
Vast wel, als je het vraagtgeld stinkt niet
Vraag het aan een verkoper als de halve winkel is afgeslotenquote:Op maandag 9 november 2009 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet of je heel de winkel in mag daarom, kan goed zijn dat het ergens vooraan in de winkel te doen is
Anders zouden er ook mensen rondlopen die niet voor mw2 komen ofzo
Die MW2 uitvoering wel iigquote:Op maandag 9 november 2009 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou je vanavond in eindhoven ook een xbox kunnen kopen?
bedoel tegelijk met de nachtopening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |