Ja had geen contant geld mee.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:13 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Dat laatste is wel erg snollig.
Maar goed had je het geld via je vriend aan de cassiere moeten geven. Had ze geen poot om op te staan.
overigens supper vette game. Nu net 4 en half uur erop zitten. Hopelijk nog een paar uurtjes. Even replayen op hard en voor alle intel gaan enzo. En dan een keer multiplayen. Om zo aan het begin al te gaan multiplayen vind ik zo zonde op een of andere manier. Nu slapen

Vind ik ook het beste idd.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef fratsman het volgende:
Singleplayer!Ik ga pas online als ik de singleplayer uitgespeeld heb.

quote:Op woensdag 11 november 2009 00:22 schreef Palmboom313 het volgende:
hmm welk eindfilmpje vind ik mooier deze of die van portal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.

quote:Op woensdag 11 november 2009 00:23 schreef -SG- het volgende:
[..]Inderdaad maar dat liedje van portal was zo tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Deze, en dat bonuslevel is nog vetterquote:Op woensdag 11 november 2009 00:22 schreef Palmboom313 het volgende:
hmm welk eindfilmpje vind ik mooier deze of die van portal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |