Ik kliktequote:Op maandag 9 november 2009 17:54 schreef PedroN het volgende:
[..]
Hier Boern Borg onderbroeken
tevens/eigenlijk TVP
quote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Hoi Mensen,
ik ben nieuw hierzo![]()
Ik heb ook al best veel orders geplaatst in die chinese webshops Bevalt goed![]()
Vorige week Dinsdag nog 4 pakketjes binnen gekregen
Jaaja 4 pakketjes op 1 dag
Bedankt voor de link!quote:Op maandag 9 november 2009 17:54 schreef PedroN het volgende:
[..]
Hier Boern Borg onderbroeken
tevens/eigenlijk TVP
Ghehe, dat is wel geniaal!quote:Op maandag 9 november 2009 18:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mijn aller eerste keer dat er pakjes kwamen waren het er wel geteld 12 pakjes allemaal vastgebonden door de TNT bezorgster met elastiekjes
Zo vet, mis die tijd
Haha ja, was er een uur mee bezig misschien langer, alles uitpakken en bekijken en uittestenquote:
35$ wat had je allemaal besteld dan.quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha ja, was er een uur mee bezig misschien langer, alles uitpakken en bekijken en uittesten
Was misschien totaal 35$
Da's heul het huis van monkeybrain niet! Zijn huis is een groot kasteel met roze muren. Binnen hangen allemaal posters van Britney en de backstreet boys. En iedereen loopt binnen in Snuggies zonder er iets onder aan.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 18:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Da's heul het huis van monkeybrain niet! Zijn huis is een groot kasteel met roze muren. Binnen hangen allemaal posters van Britney en de backstreet boys. En iedereen loopt binnen in Snuggies zonder er iets onder aan.
Oké, dat is mooi! Een kilo varkensvlees levert tegenwoordig nog best wat duiten op.quote:Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef ikweethetookniet het volgende:Varkentje is zojuist aangekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |