abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 10:34:21 #201
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75362886
Mijn dreumes vindt nee zeggen ook heel leuk. En regelmatig bedenkt ze daarna dan dat ze toch beter ja had kunnen zeggen . heel lief hoe ze er dan op terug komt .
pi_75362913
JA, oh herkenbaar. Wil je nog een hapje. Schudt nee, en doet mond open.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_75363848
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik wist niet dat geluiden ook onder woorden vielen
In dat geval:
Bah
Bal (al lijkt dat veel op elkaar)
Wraah (een beer die brult)
Daaaaa! (daar!!! is papa/mama/sander etc)
Klakken met zijn tong (tiktak van de klok)

Ohja en als hij zijn broodje niet meer hoeft, dan laat hij die heel nonchalant via zijn kinderstoel naar beneden glijden zodat de katten het kunnen opeten. Hij tilt dan mooi zijn bordje op zo van: Klaar, bord leeg
Haha
Sneaky

Tuurlijk zijn zulke geluiden ook woorden!
Het gaat erom dat ze consequent voor dezelfde situatie hetzelfde zeggen. Al zegt hij FLOINK! tegen karnemelk, als hij dat consequent doet zou je hem mee mogen rekenen

Gisteren was ik aan het voorlezen uit rupsje nooitgenoeg en Leander zei: Vlinner! Ja, dat was een vlinder! Maar dat heeft hij echt nog maar één keer gezegd, dus dat vind ik nog niet een woordje.
pi_75364695
Gefeliciteerd Tyler! Morgen pas

[ Bericht 74% gewijzigd door Raissa op 07-12-2009 11:39:14 ]
pi_75368802
Ach LL dat komt vanzelf, de een is sneller met dit en de ander sneller met dat
Dana loopt bijv nog steeds niet los, maar praat wel veel, Koen loopt al een hele tijd los als ik me niet vergis, dus dat praten zal vast heel binnenkort wel komen, net zoals het lopen hier heel binnenkort wel zal komen

Dana is tegenwoordig erg bezig met waar de oogjes, neus en mond zitten En tegen iedereen en alles hallo zeggen

ik vind het echt zo'n leuke leeftijd
pi_75369282
Grappig, ik was gisteren met een lijstje van woordjes begonnen wat ze zegt en dingen die ze begrijpt
  maandag 7 december 2009 @ 20:09:20 #207
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_75385496
Maarten zegt soms papa en mama nog niet echt, soms (heel soms) mmmmmmaaaaa...
Verder af en toe die en dan wijst hij aan wat hij bedoeld.

Hij loopt nog niet los, maar wel langs de tafel... de tafel is dus ook over het algemeen leeg!
* Marie79 kijkt naar de salontafel...
Uhm... speelgoed, 2 glazen, 1 beker van Maarten en mijn koffiebeker... Niet helemaal leeg dus!

En ik wil het niet al te hard zeggen, vind het zo jammer voor hem en elke keer als ik iets schrijf over Maarten heeft hij wéér koorts... Hij is zo aan het kwakkelen de laatste tijd, vannacht dus weer veel huilen, (voor het eerst) echt overgegeven, de macaroni kwam er weer uit, op ons bed, veel wakker en vandaag dus veel slapen en koorts. Ik hoop dat het van korte duur is en morgen weer over is
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 7 december 2009 @ 23:15:35 #208
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_75394103
Als ik mijn wederhelft commandeer vraag of hij iets voor me wil doen, zegt hij wel eens "ja baas" tegen me. En sinds gisteren zegt Beppie het ook . En consequent, want vandaag zei ze het ook tegen me, toen ik haar vroeg of we op de fiets gingen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 7 december 2009 @ 23:19:29 #209
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75394227
Ja baas
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 7 december 2009 @ 23:19:57 #210
14746 k_i_m
pi_75394239
.
In my life
Why do I smile
  maandag 7 december 2009 @ 23:22:14 #211
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75394307
Mijn dochter noemt mij tut, ik heb alle recht om te lachen
  maandag 7 december 2009 @ 23:26:31 #212
14746 k_i_m
pi_75394457
Ik werd vandaag ineens met kim aangesproken .
In my life
Why do I smile
  maandag 7 december 2009 @ 23:42:07 #213
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75394998
wat zijn die kinderen van tegenwoordig toch bijdehand
Taartje liep vanmiddag bijna onder een auto trouwens, ik dacht dat ik dood ging
Was bij school en gelukkig was bijna alle verkeer al weg, maar ze rende echt de weg op toen ik zei dat ze bij me moest komen..de kleine wegloper Ik sprintte op haar af met nog een andere moeder. Hoera voor oplettendheid
pi_75398812
heu baas Kim

TF wat schrikken
pi_75398910
Oei TF dat was schrikken!

Sten heeft nog steeds geen zin om te staan. Hij kan het wel (niet los) maar hij vindt zitten, kruipen en op z'n knieën zitten veel leuker.
Papa nazeggen is babababa en dat met zijn onderlip naar voren.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_75399282
TF ik zou een hartverzakking krijgen pfff, wat schrikken.

Koen heeft trouwens nog steeds last van berg... en die bergpads van zwitsal stinken zoo
pi_75399286
Ik kom me melden met Tyler.
Alweer 1! Wat vliegt de tijd. Hele moeilijke start gehad, maar gelukkig gaat het nu heel goed!
pi_75399388
Jeetje TF, ik krijg het gewoon benauwd van je post...
pi_75399644
Welkom Ingrid en Tyler en gefeliciteerd natuurlijk
pi_75399840
Ingrid en Tyler, welkom hier!
pi_75399920
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:33 schreef Raissa het volgende:
Gefeliciteerd Tyler! Morgen pas
Nu mag het dan, gefeli!
pi_75399941
Huh? Er stond net toch veel meer in je post Freecell?
Helpt Bumba ook niet?
pi_75400484
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:45 schreef bodpa09 het volgende:
Huh? Er stond net toch veel meer in je post Freecell?
Helpt Bumba ook niet?
O?
Nope, niks helpt
Maar nu is het weer even goed Hij kwam me knuffelen en lief doen en toen hebben we even samen gespeeld en nu speelt hij weer ipv sloopkogel spelen
pi_75400605
Ja zeg, had ik een hele post getypt, was jouw tekst weg toen ik postte. Toen wizzikutniemeer.
In elk geval fijn dat de gemoederen wat tot rust gekomen zijn.
pi_75405985
Hij wil niet meer echt slapen overdag
Hij sliep al niet veel, maar toch vaak wel van 11:30 tot 13:30 of van 12:00 tot ongeveer 14:00.

Ik heb hem er om 11:45 ingestopt, hij was om 13:00 wakker en aan het teuten en nu is hij aan het brullen
Iemand tips?
Het is gewoon écht te kort voor hem, zijn middag is veel te lang nu en rond een uur of 3 rolt hij wrs om van de slaap en is het brullen, brullen brullen tot 's avonds.

Om 3 uur dan alsnog op bed leggen is geen optie, dan gaat hij écht niet meer slapen.

En zijn mama heeft met haar kraklijf ook middagrust nodig eigenlijk
pi_75406169
Waarom leg je hem er niet wat later in, zeg zo'n 13:00/13:30 Al is het maar om te proberen. Als hij dan een uurtje of 3 kwartier slaapt dan is zijn middag ook niet ontzettend lang
pi_75406226
's ochtends toch wat eerder op bed zodat het lange stuk meer tussen de middag valt? ik roep maar wat hoor, ik heb hier ook een draakje wat niet echt wil slapen 's middags. ik had al geprobeerd of ze dan niet lekker boven rond wil keutelen terwijl *ik* in bed lig, maar dat resulteerde enkel in een sjaggerijnige simmu en een stuk lichtknopdraadje

's middag meegeven aan je moeder met de mededeling "ga maar fijn wandelen en doeidoei!!"? je hebt toch zelf ook je rust nodig tenslotte!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_75406265
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom leg je hem er niet wat later in, zeg zo'n 13:00/13:30 Al is het maar om te proberen. Als hij dan een uurtje of 3 kwartier slaapt dan is zijn middag ook niet ontzettend lang
Omdat hij rond 11 uur eigenlijk al omrolt van de slaap en ergens tussen 11:30 en 12:00 trekt hij het écht niet meer.
Als ik het dan nog uitstel is hij over zijn slaap heen en slaapt helemaal niet meer.
pi_75406355
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:21 schreef simmu het volgende:
's ochtends toch wat eerder op bed zodat het lange stuk meer tussen de middag valt? ik roep maar wat hoor, ik heb hier ook een draakje wat niet echt wil slapen 's middags. ik had al geprobeerd of ze dan niet lekker boven rond wil keutelen terwijl *ik* in bed lig, maar dat resulteerde enkel in een sjaggerijnige simmu en een stuk lichtknopdraadje

's middag meegeven aan je moeder met de mededeling "ga maar fijn wandelen en doeidoei!!"? je hebt toch zelf ook je rust nodig tenslotte!!
Mja, als ik hem naar mijn moeder moet brengen ben ik al weer zo'n poos onderweg dat het niet opweegt
En 's morgens slaapt hij al tijden niet meer
Maar hij moet echt gewoon gaan slapen, ik heb net zowaar een potje zitten janken omdat hij wakker werd
pi_75406364
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef freecell het volgende:
Hij wil niet meer echt slapen overdag
Hij sliep al niet veel, maar toch vaak wel van 11:30 tot 13:30 of van 12:00 tot ongeveer 14:00.

Ik heb hem er om 11:45 ingestopt, hij was om 13:00 wakker en aan het teuten en nu is hij aan het brullen
Iemand tips?
Het is gewoon écht te kort voor hem, zijn middag is veel te lang nu en rond een uur of 3 rolt hij wrs om van de slaap en is het brullen, brullen brullen tot 's avonds.

Om 3 uur dan alsnog op bed leggen is geen optie, dan gaat hij écht niet meer slapen.

En zijn mama heeft met haar kraklijf ook middagrust nodig eigenlijk
Ik vind dat echt lang. Ik ben niet anders gewent dan dat Jen niet langer dan een uurtje slaapt.

Ik zit nog op 1 slaapje van een uur op een dag.

En als je erbij gaat liggen??
pi_75406478
Nou, hoezee dat je dat lang vindt, ik vind het niet lang en alle kindertjes om ons heen van zijn leeftijd en iets ouder slapen 2,5 tot 3,5 uur tussen de middag.

Daarbij is het gewoon echt niet genoeg voor hem en in praktijk betekent dat de hele dag brullen, schreeuwen en klieren. Gewoon omdat hij zo moe is.
pi_75406597
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef freecell het volgende:
Nou, hoezee dat je dat lang vindt, ik vind het niet lang en alle kindertjes om ons heen van zijn leeftijd en iets ouder slapen 2,5 tot 3,5 uur tussen de middag.

Daarbij is het gewoon echt niet genoeg voor hem en in praktijk betekent dat de hele dag brullen, schreeuwen en klieren. Gewoon omdat hij zo moe is.
Zeg hoezee, heb je ook mn laatste regel gelezen?
pi_75406692
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zeg hoezee, heb je ook mn laatste regel gelezen?
Jah.
In zijn eigen bedje pas ik niet en als ik in zicht ben of bij ons in bed, dan is het alleen maar spelen en op mij klimmen. Dan gaat hij echt niet slapen.
pi_75406818
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Jah.
In zijn eigen bedje pas ik niet en als ik in zicht ben of bij ons in bed, dan is het alleen maar spelen en op mij klimmen. Dan gaat hij echt niet slapen.
Heel fout!!: Ik heb wel eens de laptop in bed aangezet zodat Jen kon kijken ik even mn ogen dicht kon doen. Deur van de slaapkamer dicht zodat er niets kon gebeuren..
pi_75406908
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef freecell het volgende:

de mijne haalt de 2 uur per dag meestal ook niet hoor, ik zou wel willen nu en dan, want het staat er met dikke wallen onder der ogen bij, maar als ze niet willen, dan willen ze niet. bij selene schiet ik veel op met gewoon echt bruut vaste "op bed leg" tijden aanhouden. tussen 10 en half 11 leg ik der op bed, en tussen 2 en half 3. punt uit. daar heeft ze vrede mee. vaak ligt ze dan eerst een half uur te spelen, dan een half uurtje slapen, en dan weer wat spelen. pas als ze het beu is zet ze een keel op, en tenzij ze echt een poepluier oid heeft mag ze dan ook uit bed. meestal wil ze 's middags niet slapen, maar kan ik ff een uurtje naar haar gebrabbel luisteren. is ook rustgevend

als we van die tijden afwijken is ze gelijk 3 dagen van slag. wij gewoontediertjes houden van onze gewoontes
pi_75406944
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Heel fout!!: Ik heb wel eens de laptop in bed aangezet zodat Jen kon kijken ik even mn ogen dicht kon doen. Deur van de slaapkamer dicht zodat er niets kon gebeuren..
Dan heb ik een kapotte laptop en klimt hij net zo lang op me tot ik reageer
pi_75406951
bij ons werkt samen slapen ook niet *snif*. selene vat dat op als "fijn samen spelen"
pi_75407037
Wij hebben hier één slaapje (ook redelijk vast optijd) inleggen gaat prima, dan 10 minuten teuten en op het moment is het dan 3 kwartier slapen en dan bal
pi_75407545
Ik denk ook dat er niet echt een 'oplossing' is, en dat het vanzelf weer overgaat
Het moment is alleen een beetje beroerd gekozen
pi_75411786
ik had jandorie hier ook niet moeten reageren he. nu zit ik al de hele middag met drein- en blerkind wet van fok........
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:55:46 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_75411987
Ruben mag van ons maximaal 2 uur slapen tussen de middag, anders krijgen we hem 's avonds echt niet naar bed. De ene dag is dat wat meer dan de andere dag, maar nooit meer dan die 2 uur (behalve als we echt willen dat hij opblijft, dan mag hij blijven liggen na die 2 uur )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75415305
Ik was vanmiddag inderdaad ook op bezoek bij iemand met een kindje die 5 maanden ouder is dan Leander.
Die legt hem om 12:30 in bed en maakt hem dan om 15:00 wakker Anders slaapt hij ook 's avonds niet meer
pi_75417450
Tyler slaapt 's morgens van ca 9.00-11.00 en 's middags meestal ook nog eens 1,5 uur.
Ik heb iets doms gedaan, voetensteuntje van de fiets gehaald om hem hoger te doen en nu wil die niet meer vast. Niet dat hij ze nodig heeft in principe. Staat lekker knullig bij school morgen.
pi_75417553
Niemand ziet dat er een steuntje mist hoor

Voor dat iedereen denkt dat het kommer en kwel is hier: hummeltje is óók heel lief en ik wil hem altijd knuffelen
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:18:19 #245
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_75424284
Welkom Tyler en Ingrid Hoe was de verjaardag? (of vieren jullie het nog van het weekend?)

Fijn dat je hummeltje ook nog lief is Freecell!

Maarten heeft af en toe nog wel 2 slaapjes nodig, als hij echt omrolt van de slaap en soms redt hij het makkelijk met 1 slaapje, van 1 tot ??? (meestal 3 uur soms half 4 en soms wel eens iets eerder)

Hij heeft gelukkig geen koorts meer vandaag en kon ook gewoon naar het kdv... Het was gelukkig een ééndaags-iets wat hij had!

O ja, en hij was vanavond aan het oefenen met het woordje "auto" en dan met dat desbetreffende autootje over mijn buik rijden
pi_75424774
Welkom Tyler is ie al 1 jaar
pi_75446008
Bla gaat snel he.
We hebben beide verjaardagen samen gevierd zondag. Op Kims verjaardag (6 dec)
Was gezellig en druk! Beide goed verwend. En Tyler had 2 soesjes op.
pi_75446462
KLeine mannetjes kunnen ook heel nuttig zijn
pi_75446756
Handig ! Die van mij doet het alleen als hij niet aanstaat
En kan heerlijk lachen.
Beetje erg dichtbij. Maar wel leuk vind ik.

[ Bericht 20% gewijzigd door _Ingrid_ op 09-12-2009 14:59:40 ]
pi_75446792
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Handig ! Die van mij doet het alleen als hij niet aanstaat
En kan heerlijk lachen.
Die van mij wordt boos als ik hem uit zet
pi_75450029
Gave foto Ingrid!
  woensdag 9 december 2009 @ 21:32:41 #252
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_75461089
Wat handig Freecell

Wat een lieve foto Ingrid
pi_75474752
Jen heeft hele telefoongesprekken:

"Hallo?"

*stilte...

"babababababaksahjoiedjepjifnibmpwepdfmeogfneroi"

*stilte...

"Oke Doei!
  donderdag 10 december 2009 @ 11:23:08 #254
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75475991
Haha lief is dat

Mijn kleine veelvraat heeft zojuist een grote banaan verorberd, en zit nu met smaak nog een appeltje weg te werken. Echt, dat die geen 20 kilo weegt verbaast iedereen
pi_75476077
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha lief is dat

Mijn kleine veelvraat heeft zojuist een grote banaan verorberd, en zit nu met smaak nog een appeltje weg te werken. Echt, dat die geen 20 kilo weegt verbaast iedereen
Ik moest vorige week elke dag wegen en dat was natuurlijk reuze interessant. Dus Jen staat nu elke dag op de weegschaal: 11 kilo...
  donderdag 10 december 2009 @ 11:27:21 #256
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75476131
Oh Taartje weegt 12,5 maar die is ook iets langer dus dat zou wel kloppen dan
pi_75476192
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh Taartje weegt 12,5 maar die is ook iets langer dus dat zou wel kloppen dan
Aan de dikke buik van Jen zou je zeggen dat ze zwaarder is... Maar ze eet al een tijdje waanzinnig slecht 's avonds. Geen peil op te trekken. De ene keer moet ik toch 2x opscheppen de andere keer eet ze geen hap. Die keren dat ze niets eet die zijn er helaas vaker dan dat ik nog eens moet opscheppen.

FAAAAAAASE.
pi_75476813
Hier iets van 8,5 KG
Schiet niet echt op, maar goed, hij is wel gezond en eet goed
pi_75480006

Ik ben opzoek naar een leuk verjaardagsjurkje.. Ik vind elfjes zo schattig, dus ik zit te zoeken naar een elfenjurkje voor haar...

Er gaat een wereld voor me open.... Er is gewoon big bussiness voor elfenjurken.

pi_75481961
Ow wat ontzettend cute (ik vind snoezig zo truttig klinken)

Koen zegt nu ook hee, en dan ff dat handje omhoog

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2009 14:16:21 ]
pi_75482051
echt, die kat en selene zijn onverbeterlijk. vannacht was mickie dus zoek, 3 x raden waar ze zat.....
wij roepen en zoeken (zelfs bij selene op der kamertje gekeken he!)

en allebei piepstil de hele nacht (ook dus toen we bij selene keken) en allebei doodop vandaag.....
ik vind zulke dingen zo eng nog. selene is gewoon nog te klein voor poes op de kamer MAG NIET!!!
pi_75482219
ik snap heel goed dat je dat nog eng vind, maar stiekem vind ik het wel heel cute
wou dat onze hond Dana ook zo lief vond.

En dat bovenste elvenjurkje is wel erg schattig
pi_75486058
ohhh, die twee zijn echt zo erg. had ik de meloenblunder al vermeld? echt. selene en mickie trekken geregeld een 1-2 tje.

die jurkjes zijn trouwens idd gewoon schattig schattig mag
pi_75486080
Ik zie dat aarbeielfje wel zitten! Zo zoet
pi_75486158
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie dat aarbeielfje wel zitten! Zo zoet
welke site is dat tico?

ik heb voor selene voor de kerst en met sangdrax zn promotie ook zo'n echt feestjurkje, compleet met mini bolero'tje
pi_75486196
iets met brands on sale.... Google er even op.

http://www.brandsonsale.com/ca-009775.html
pi_75486390
aarbeitje gaat m neit worden... 54 dollar shipping
pi_75487531
Schattige jurkjes! Kim zag het meteen al zitten om ze te kopen. Ook 1 voor Tyler
Tyler heeft vandaag een hele verse appel op! (problemen met stukjes eten en vers)
  donderdag 10 december 2009 @ 21:37:07 #269
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_75497631
Hé wat goed van Tyler zeg Ingrid! Maarten eet nog niet echt stukjes appel, wel als het geraspt is, maar nog niet in blokjes gesneden (hij heeft dan ook nog maar 4 tanden, misschien dat dat scheelt)

Maarten heeft de telefoon ook gevonden... Hij drukt dan wat knopjes in en houdt hem al bij zijn oor! Zo'n lief gezicht
  donderdag 10 december 2009 @ 23:46:50 #270
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_75502790
Aantal tanden maakt niet zoveel uit hoor, Marlien heeft er nu 5 en eet gewoon alles: stukjes vlees, appelpartjes. Als ze te lang blijft kauwen, maak ik het wel iets kleiner (vlees snijden we sowieso wel klein).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  vrijdag 11 december 2009 @ 09:29:05 #271
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_75507937
Die appel lijkt me zo hard, maar zal het eens gaan proberen met een stukje appel!
pi_75510048
Jen is in slaap gevallen op het bankje van haar zus. Ik had even een dvdtje opgezet voor haar terwijl ik de was even ging opvouwen... Ligt ze te slapen...
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:04:59 #273
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_75510497
Wat lief Tico
pi_75513529
Had ze lang geslapen Tico?

Oh en Marie, ik had de appel in de magnetron gedaan, heel kort. En met de staafmixer fijn gemaakt, wel met kleine stukjes erin. Kim geeft hem weleens een stukje van haar appel, maar daar stikt hij half in. Vind ik eng.
Vanaf wanneer "moet" hij eik zelf leren eten met de lepel?
pi_75513683
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Had ze lang geslapen Tico?

Oh en Marie, ik had de appel in de magnetron gedaan, heel kort. En met de staafmixer fijn gemaakt, wel met kleine stukjes erin. Kim geeft hem weleens een stukje van haar appel, maar daar stikt hij half in. Vind ik eng.
Vanaf wanneer "moet" hij eik zelf leren eten met de lepel?
geen idee. selene begint daar nu een beetje succes mee te boeken. dat soort dingen komen wanneer ze komen hoor
pi_75513913
sangdrax heeft trouwens gisteren geleerd dat het een slecht idee is om direct na het eten (dus voor het schoonboenen) "klap een in je handjes blijblijblij op het boze bolletje allebei" te spelen
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:14:48 #277
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_75514539
O geweldig die Selene

Ingrid, Maarten eet nog lang niet zelf van een lepel, soms probeer ik het samen, maar dan wil hij met zijn andere hand in zijn bord pap/vla spetterenl

Hij eet wel stukjes met een vorkje, vanmorgen stukjes zachte peer op een bordje en dan prikte ik een stukje aan zijn vork en als zijn mond leeg was, pakte hij zelf de vork en at het stukje op.
pi_75515672
Ik ben allang blij dat het eten zo goed gaat nu!
Binnenkort eens proberen met de lepel.
pi_75516203
Wij hebben koekjes gemaakt!! En ze smaken ook nog naar koekjes!

Echt leuk!

Jen heeft ongeveer een half uurtje geslapen, die moet nog even liggen straks.
pi_75516338
Oh en ik ga het aardbeienjurkje bestellen. Iemand die ik nog ken van school zit nu in Amerika, tot januari. Ik mag het bij hem laten bezorgen!!

(Ik ben een beetje emo denk ik, want ik vind het echt zo aardig dat ik er bijna om moest janken. )

[ Bericht 29% gewijzigd door Ticootje op 11-12-2009 14:10:39 ]
pi_75522026
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik ga het aardbeienjurkje bestellen. Iemand die ik nog ken van school zit nu in Amerika, tot januari. Ik mag het bij hem laten bezorgen!!

(Ik ben een beetje emo denk ik, want ik vind het echt zo aardig dat ik er bijna om moest janken. )
maar dat is toch ook aardig! en een ubergaaf jurkje je snapt dat we allemaal wel foto's willen zien he!!!!!
pi_75524869
We willen daar idd foto's van zien

Hier net een ziek meisje opgehaald bij mijn moeder. Het kdv had al gebeld dat ze opgehaald moest worden ivm koorts en hoesten enzo. Ze heeft idd een naar hoestje en is een beetje kortademig. en heeft echt koortsvlagen. Mogen kindjes onder de 2 nou wel of geen hoestdrankje?
pi_75525015
Ik heb tussikind dat is van 0 tot 6 jaar. Ik geloof niet in hoestdrankjes tegen hoesten, maar het verzacht wel vaak de keel. Alleen krijg dat een kind maar aan dr verstand gepeuterd.
pi_75525110
tussikind, oke dankjewel!
pi_75527267
VAndaag was ik bij mijn ouders en Leander was een beetje koortsig en viel en moest huilen.
En mijn papa ging hem troosten. En toen ging hij tegen mijn papa's schouder liggen snikken En toen gewoon liggen te liggen. en toen....

Liggen tukken
Hij heeft echt wel meer dan een half uur zo gelegen terwijl alles om hem heen gewoon doorkletste en deed! Werd erg blij weer wakker en heeft de rest van de middag zo ongeveer óp mijn papa gezeten! Waren helemaal vriendjes. Zo leuk om te zien!
pi_75527565
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
We willen daar idd foto's van zien

Hier net een ziek meisje opgehaald bij mijn moeder. Het kdv had al gebeld dat ze opgehaald moest worden ivm koorts en hoesten enzo. Ze heeft idd een naar hoestje en is een beetje kortademig. en heeft echt koortsvlagen. Mogen kindjes onder de 2 nou wel of geen hoestdrankje?
Daro heeft ook thijmsiroop voor kindjes vanaf 0 jaar. En Mila eet het liefst het hele flesje leeg
pi_75527779
aahw Leander

Heb net tussikind gehaald en dat vind Dana blijkbaar ook erg lekker
pi_75527901
Oh, ik krijg het bij Jen niet naar binnen.
pi_75529885
Merel nog gefeliciteerd en welkom! Tis hier leuk.
Vanavond lag Kim ineens om 18.45 al in bed, normaal uur later.
Tyler en ik hebben lekker gespeeld en gekroeld.
Hij had de grootste lol, zo leuk!
  zaterdag 12 december 2009 @ 09:24:04 #290
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_75543048
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:26 schreef Raissa het volgende:

[..]

Daro heeft ook thijmsiroop voor kindjes vanaf 0 jaar. En Mila eet het liefst het hele flesje leeg
`

Dat had Maarten met de antibiotica

Op dit moment heeft alles wat níet mag, aantrekkingskracht op Maarten, koffie, toetsenbord, mijn laptop (vooral als hij open is)... Ik heb nu even rust, staat met de puzzel op de tafel te slaan... Nu komt hij weer naar me toe
pi_75543213
Ik heb een draadloos toetsenbord op de vaste pc. Daarop mag ze helemaal losgaan.
pi_75543307
Kofie, thee en andere hete dranken zijn hier uit de gratie gelukkig
Als ik zeg: 'pas op, is heet!' dan blijft hij er ook echt af. Ik heb het hem wel eens laten voelen toen het niet meer gevaarlijk of pijnlijk, maar nog wel onaangenaam was

HIer ziek ventje. Wakker met koorts. Wil alleen maar drinken en de zetpil kwam er na 2 minuten weer uit met een boel sproeipoep
pi_75543573
Ja free, dat heb ik ook gedaan. Heet is hier een "no go", dat hoef ik alleen maar te zeggen dan weet ze genoeg.
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:57:04 #294
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_75546285
Ik zeg het ook wel steeds hoor tegen Maarten, dat het heet is, maar juist alles waar ik op reageer is leuk
Vanmorgen hem aan de koffie laten voelen was geen optie, want het was echt nog té heet... de volgende keer als het wel kan, laat ik het hem voelen en hopelijk leert hij er (nu al) wat van, en anders herhalen herhalen herhalen...

Beterschap voor Leander Free
pi_75563228
we zaten zo wat te kletsen en de woorden 'daar moet ik even batterijen voor zoeken' vielen, waarop taartje naar de kast rende en in de doos batterijen dook
Later zaten we te eten alwaar ik samen met oudste een hele kip aan het ontleden en benoemen was. Toen ik hem een schouderblad liet zien, zei taartje 'die!' en reikte met haar handje naar haar schouder
En ineens heeft ze haar Dorapop verkozen tot favriet. Die móet mee in bed en als ze wawoe zoals ze popje noemt niet kan vinden dan weigert ze in bed te gaan.
Ze is zo leuk, ik ben elke dag weer verbaasd over de dingen die ze doet en hoe slim ze eigenlijk is
On zeh laptop
pi_75570327
Hoi!

Merel is afgelopen week 1 geworden, dus we komen hier eens loeren
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_75570332
TF, dat is echt slim! (en grappig!) lekker bijdehand dametje

Fuente, welkom! Hoe gaat het daar?
pi_75570342
Heerlijk tf!!

Ik heb nu een kerstdorp onder de boom staan. Jen mag met de schapen spelen, maar de rest mag ze niet aankomen. En dat doet ze ook nog. Zo maf!
pi_75571413
Hier is het kersttafereel niet veilig hoor Kindje Jezus moest ook al mee naar bed en in de plaats daaran lag er een ezel in de kribbe
On zeh laptop
pi_75571909
Jezus kan niet los. Alleen de wijzen en de schapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')