Hahaquote:Op maandag 7 december 2009 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wist niet dat geluiden ook onder woorden vielen![]()
In dat geval:
Bah
Bal (al lijkt dat veel op elkaar)
Wraah (een beer die brult)
Daaaaa! (daar!!! is papa/mama/sander etc)
Klakken met zijn tong (tiktak van de klok)
Ohja en als hij zijn broodje niet meer hoeft, dan laat hij die heel nonchalant via zijn kinderstoel naar beneden glijden zodat de katten het kunnen opeten. Hij tilt dan mooi zijn bordje op zo van: Klaar, bord leeg
O?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:45 schreef bodpa09 het volgende:
Huh? Er stond net toch veel meer in je post Freecell?
Helpt Bumba ook niet?
Omdat hij rond 11 uur eigenlijk al omrolt van de slaap en ergens tussen 11:30 en 12:00 trekt hij het écht niet meer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom leg je hem er niet wat later in, zeg zo'n 13:00/13:30 Al is het maar om te proberen. Als hij dan een uurtje of 3 kwartier slaapt dan is zijn middag ook niet ontzettend lang
Mja, als ik hem naar mijn moeder moet brengen ben ik al weer zo'n poos onderweg dat het niet opweegtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:21 schreef simmu het volgende:
's ochtends toch wat eerder op bed zodat het lange stuk meer tussen de middag valt? ik roep maar wat hoor, ik heb hier ook een draakje wat niet echt wil slapen 's middags. ik had al geprobeerd of ze dan niet lekker boven rond wil keutelen terwijl *ik* in bed lig, maar dat resulteerde enkel in een sjaggerijnige simmu en een stuk lichtknopdraadje
's middag meegeven aan je moeder met de mededeling "ga maar fijn wandelen en doeidoei!!"? je hebt toch zelf ook je rust nodig tenslotte!!
Ik vind dat echt lang. Ik ben niet anders gewent dan dat Jen niet langer dan een uurtje slaapt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef freecell het volgende:
Hij wil niet meer echt slapen overdag
Hij sliep al niet veel, maar toch vaak wel van 11:30 tot 13:30 of van 12:00 tot ongeveer 14:00.
Ik heb hem er om 11:45 ingestopt, hij was om 13:00 wakker en aan het teuten en nu is hij aan het brullen
Iemand tips?
Het is gewoon écht te kort voor hem, zijn middag is veel te lang nu en rond een uur of 3 rolt hij wrs om van de slaap en is het brullen, brullen brullen tot 's avonds.
Om 3 uur dan alsnog op bed leggen is geen optie, dan gaat hij écht niet meer slapen.
En zijn mama heeft met haar kraklijf ook middagrust nodig eigenlijk
Zeg hoezee, heb je ook mn laatste regel gelezen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef freecell het volgende:
Nou, hoezee dat je dat lang vindt, ik vind het niet lang en alle kindertjes om ons heen van zijn leeftijd en iets ouder slapen 2,5 tot 3,5 uur tussen de middag.
Daarbij is het gewoon echt niet genoeg voor hem en in praktijk betekent dat de hele dag brullen, schreeuwen en klieren. Gewoon omdat hij zo moe is.
Jah.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zeg hoezee, heb je ook mn laatste regel gelezen?
Heel fout!!: Ik heb wel eens de laptop in bed aangezet zodat Jen kon kijken ik even mn ogen dicht kon doen. Deur van de slaapkamer dicht zodat er niets kon gebeuren..quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah.
In zijn eigen bedje pas ik nieten als ik in zicht ben of bij ons in bed, dan is het alleen maar spelen en op mij klimmen. Dan gaat hij echt niet slapen.
de mijne haalt de 2 uur per dag meestal ook niet hoor, ik zou wel willen nu en dan, want het staat er met dikke wallen onder der ogen bij, maar als ze niet willen, dan willen ze niet. bij selene schiet ik veel op met gewoon echt bruut vaste "op bed leg" tijden aanhouden. tussen 10 en half 11 leg ik der op bed, en tussen 2 en half 3. punt uit. daar heeft ze vrede mee. vaak ligt ze dan eerst een half uur te spelen, dan een half uurtje slapen, en dan weer wat spelen. pas als ze het beu is zet ze een keel op, en tenzij ze echt een poepluier oid heeft mag ze dan ook uit bed. meestal wil ze 's middags niet slapen, maar kan ik ff een uurtje naar haar gebrabbel luisteren. is ook rustgevendquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef freecell het volgende:
Nou, hoezee dat je dat lang vindt, ik vind het niet lang en alle kindertjes om ons heen van zijn leeftijd en iets ouder slapen 2,5 tot 3,5 uur tussen de middag.
Daarbij is het gewoon echt niet genoeg voor hem en in praktijk betekent dat de hele dag brullen, schreeuwen en klieren. Gewoon omdat hij zo moe is.
Dan heb ik een kapotte laptop en klimt hij net zo lang op me tot ik reageerquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heel fout!!: Ik heb wel eens de laptop in bed aangezet zodat Jen kon kijken ik even mn ogen dicht kon doen. Deur van de slaapkamer dicht zodat er niets kon gebeuren..
Die van mij wordt boos als ik hem uit zetquote:Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Handig ! Die van mij doet het alleen als hij niet aanstaat![]()
En kan heerlijk lachen.
Ik moest vorige week elke dag wegen en dat was natuurlijk reuze interessant. Dus Jen staat nu elke dag op de weegschaal: 11 kilo...quote:Op donderdag 10 december 2009 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha lief is dat
Mijn kleine veelvraat heeft zojuist een grote banaan verorberd, en zit nu met smaak nog een appeltje weg te werken. Echt, dat die geen 20 kilo weegt verbaast iedereen
Aan de dikke buik van Jen zou je zeggen dat ze zwaarder is... Maar ze eet al een tijdje waanzinnig slecht 's avonds. Geen peil op te trekken. De ene keer moet ik toch 2x opscheppen de andere keer eet ze geen hap. Die keren dat ze niets eet die zijn er helaas vaker dan dat ik nog eens moet opscheppen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OhTaartje weegt 12,5 maar die is ook iets langer dus dat zou wel kloppen dan
welke site is dat tico?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik zie dat aarbeielfje wel zitten! Zo zoet
geen idee. selene begint daar nu een beetje succes mee te boeken. dat soort dingen komen wanneer ze komen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Had ze lang geslapen Tico?
Oh en Marie, ik had de appel in de magnetron gedaan, heel kort. En met de staafmixer fijn gemaakt, wel met kleine stukjes erin. Kim geeft hem weleens een stukje van haar appel, maar daar stikt hij half in. Vind ik eng.
Vanaf wanneer "moet" hij eik zelf leren eten met de lepel?
maar dat is toch ook aardig! en een ubergaaf jurkjequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik ga het aardbeienjurkje bestellen. Iemand die ik nog ken van school zit nu in Amerika, tot januari. Ik mag het bij hem laten bezorgen!!
(Ik ben een beetje emo denk ik, want ik vind het echt zo aardig dat ik er bijna om moest janken.)
Daro heeft ook thijmsiroop voor kindjes vanaf 0 jaar. En Mila eet het liefst het hele flesje leegquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
We willen daar idd foto's van zien
Hier net een ziek meisje opgehaald bij mijn moeder. Het kdv had al gebeld dat ze opgehaald moest worden ivm koorts en hoesten enzo. Ze heeft idd een naar hoestje en is een beetje kortademig. en heeft echt koortsvlagen. Mogen kindjes onder de 2 nou wel of geen hoestdrankje?
`quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Daro heeft ook thijmsiroop voor kindjes vanaf 0 jaar. En Mila eet het liefst het hele flesje leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |