doe maar, kheb er toch in overschotquote:Op donderdag 26 november 2009 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
mag ik jullie ook pmen voor een invite voor mijn vrienden?
Daar zit de kracht inderdaad. Wave is geen chat of forum, het is bedoeld als gereedschap voor online samenwerking om tot een nuttig doel te komen.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:13 schreef LoggedIn het volgende:
* LoggedIn heeft ook Google wave.
Maar tis nog ff kijken hoe ik 't kan gebruiken. Volgens mij kan het voor studie/werk enorm handig zijn
Niet meer nodig dus ik heb zelf invitesquote:Op maandag 26 november 2009 15:37 schreef Crazy_maniac het volgende:
[..]
doe maar, kheb er toch in overschot
google is er echt mee aan het gooien nu
Bedoeld als de gratis versie van SharePoint toch? De zoveelste steek naar Microsoft.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar zit de kracht inderdaad. Wave is geen chat of forum, het is bedoeld als gereedschap voor online samenwerking om tot een nuttig doel te komen.
Heb er hier ook nog een stuk of 16, dus als er nog iemand is die nog steeds geen account heeft...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Zijn hier nog mensen die een wave invite willen?
PM dan je mail adres even.
En wees niet zo zielig om meerdere mensen te PM'en.
Publieke waves zoek je met with:publicquote:Op donderdag 26 november 2009 17:15 schreef Pudding_broodje het volgende:
Yeah, 'k heb een wave account, alleen hoe kan ik in bepaalde waves, eigenlijk komen, bijvoorbeeld de f0k wave?
Misschien werkt 't beter met Chrome.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:20 schreef LoggedIn het volgende:
Wave blijft bij mij wel erg traag. Zelfs typen loopt enorm achter etcZe moeten nog wel het eea optimaliseren
Chrome vind ik geen relaxte browser.. Ik had hem een keer geprobeerd, maar 't was allemaal niet echt "snel en stabiel" enzowquote:Op donderdag 26 november 2009 17:26 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Misschien werkt 't beter met Chrome.
niet snel?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Chrome vind ik geen relaxte browser.. Ik had hem een keer geprobeerd, maar 't was allemaal niet echt "snel en stabiel" enzow
ja in het jaar 1043 was het ietsje minder jaquote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Chrome vind ik geen relaxte browser.. Ik had hem een keer geprobeerd, maar 't was allemaal niet echt "snel en stabiel" enzow
30x zo snel is echt zwaar overdreven. Hij is wel sneller maar als je de benchmarks bekijkt is dat marginaal.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
niet snel?![]()
![]()
![]()
ik vind chrome echt 30x zo snel als IE en Firefox..
Geweldige browser vind ik het![]()
De kracht van Chrome zit vooral in het snel verwerken van javascript. Google heeft daarop echt zwaar ingezet. Uiteraard met Chrome OS in het vooruitzicht, dat zeer sterk web-gebaseerd gaat worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:29 schreef Wielewagen het volgende:
[..]
30x zo snel is echt zwaar overdreven. Hij is wel sneller maar als je de benchmarks bekijkt is dat marginaal.
Probleem is alleen dat firefox zo gigantisch veel relaxter is als je lekker adblockplus en greasemonkey en de hele rattenplan installeert, en daar wordt'ie weer traag van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |