Je kunt 'm via die javascript code nu al instellen. Het ziet er best tof uit. Het logo heeft een kleine, welkome update gekregen.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:28 schreef iBenny het volgende:
binnenkort het nieuwe design van google
Hoe stel je dat in dan? Als ik die code in m'n adresbalk plak (zoals er staat beschreven), zie ik nog steeds de oude huidige google....quote:Op woensdag 25 november 2009 15:17 schreef Blaxje het volgende:
Google is wel gretig zeg, heb nóg eens 8 invites gekregen.
[..]
Je kunt 'm via die javascript code nu al instellen. Het ziet er best tof uit. Het logo heeft een kleine, welkome update gekregen.
Bezoek www.google.com (hij moet niet op de Nederlandse pagina ingesteld staan). Post daarna de javascript code in de URL bar en druk enter. Er gebeurt nog niks. Bezoek nogmaals www.google.com door het in je URL balk in te tikken. Enter en druk daarna een paar keer op refresh. Zo is het bij mij gaan werken.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:28 schreef vanhal het volgende:
[..]
Hoe stel je dat in dan? Als ik die code in m'n adresbalk plak (zoals er staat beschreven), zie ik nog steeds de oude huidige google....
Hm, ik vind 't niet zo mooi. Erg fel blauw.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:28 schreef iBenny het volgende:
binnenkort het nieuwe design van google
Is dat zo? Ik dacht dat het nieuwe design van Gmail gelijk ging zijn aan dat van Wave en dat het nog wel even zou duren voordat dat werd ingevoerd.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef iBenny het volgende:
Ook voor Gmail kan je het nieuwe design doen, dmv van een javascriptcode...
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:11 schreef iBenny het volgende:
Ook voor Gmail kan je het nieuwe design doen, dmv van een javascriptcode...
Ik heb er ook nog 7 en aangezien ik mijn invite via Fok! kreeg deel ik ze graag hier uitquote:Op woensdag 25 november 2009 13:54 schreef Booomer het volgende:
Ik kan 8 mensen uitnodigen voor Google Wave. PM me je Gmail-adres en ik nodig je uit!
Precies ik wacht ook op invites voor een stel vriendenquote:Op maandag 25 november 2009 23:24 schreef Frederick_Blah het volgende:
Heb nu nog 5 uitnodigingen uitstaan en twee directe activatielinks over. Ik ben maar gewoon wat vrienden aan het vragen of ze Wave eens willen zien. Dit gaat pas leuk worden als je volk erop hebt.
Klopt, ik heb mijn invite ook via FOK! gekregen, dus ik deel mijn invitations ook hier uit. Ik heb er inmiddels nog 3 over!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:01 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 7 en aangezien ik mijn invite via Fok! kreeg deel ik ze graag hier uit
pmquote:Op donderdag 26 november 2009 10:14 schreef DancePlaza het volgende:
ik heb er nog 10 over!pm me maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |