check het lijstje in de OPquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Niek108 het volgende:
Heeft iemand nog een Wave invite over? Dankjewel!
niek(remove)820@gmail.com
je kunt alvast deelnemen aan publieke waves natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 00:55 schreef banananasi het volgende:
Heb er inmiddels ook een, maar niemand van m'n vrienden dus weinig zinvol
Dat dus.quote:Op maandag 16 november 2009 08:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja als ik het aan vrienden uitleg wordt het ook meestal "een soort msn maar dan met een inbox"
Dan hoef je iedereen maar één wave/mail te sturen en die werk je dan telkens bijquote:
Het is moeilijk om uit te leggen inderdaad. In dat hele lange filmpje omschrijft google het zelf als 'hoe email eruit zou zien als het vandaag pas was uitgevonden'quote:Op maandag 16 november 2009 08:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja als ik het aan vrienden uitleg wordt het ook meestal "een soort msn maar dan met een inbox"
Precies het "live" aan het geheel maakt de interactie natuurlijker (als je snel genoeg kunt typen)quote:Op maandag 16 november 2009 14:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is moeilijk om uit te leggen inderdaad. In dat hele lange filmpje omschrijft google het zelf als 'hoe email eruit zou zien als het vandaag pas was uitgevonden'
Ik zie de mogelijkheden er echt wel van in. Het gaat natuurlijk verder dan wat simpele discussie. Het feit dat alles live is met iedereen is echt geweldig. Het is alleen even een kwestie van wachten op interessante gadgets en bots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |