Awww.quote:Op maandag 9 november 2009 12:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kijk dan...dat vlekkie op zn koppie![]()
[ afbeelding ]
quote:
Je bent Muse vergetenquote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef on_air het volgende:
Heb toch wel alle hypes in één titel weten te samenvatten. Ben trots op mezelf.
quote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef on_air het volgende:
Heb toch wel alle hypes in één titel weten te samenvatten. Ben trots op mezelf.
Ga buitenspelen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is helemáál een kutnummer. Totaal niet des Muse.
ik vind het prachtigquote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is helemáál een kutnummer. Totaal niet des Muse.
Tuut tuut.quote:Op maandag 9 november 2009 13:10 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo weer werken. Een goede reden om weer op m'n nieuwe scooter te kunnen rijden![]()
niet botsen met oude wiefen hehquote:Op maandag 9 november 2009 13:10 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo weer werken. Een goede reden om weer op m'n nieuwe scooter te kunnen rijden![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 13:24 schreef JDude het volgende:
All in all you're just another dick with no balls!
quote:Op maandag 9 november 2009 13:25 schreef muisje-eliza het volgende:
heuj! leraar laat die kinderen met rust!
waar heb je het over manquote:Op maandag 9 november 2009 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand die uitzending van nova? link?
Daar lulde hij net wat overquote:
Misschien komt the world famous Tjibbe Tjibsma ook wel langs!quote:
Hij is er alquote:Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien komt the world famous Tjibbe Tjibsma ook wel langs!
quote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Goede middag![]()
Mag ik trouwens een voorspelling doen?
#1 in de mega top 5 deze week: Di-rect
#1 in de mega top 50 op zaterdag: Di-rect
Megahit van volgende week: Di-rect![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Goede middag![]()
Ik weet wel dat hij een vriendinnetje had, maar ik geloof niet de moeder van zijn kindje, als je die bedoelt...quote:Op maandag 9 november 2009 16:53 schreef Vlindur het volgende:
Hm, Ik wist niet dat Coen weer een nieuwe vriendin had? Of is het weer aan met Marijn?
De moeder van Timme is Marijn. Daar ging het toen mee uit en ik weet dus niet of hij een 'nieuwe' vriendin heeft of nu weer met Marijn gaat.quote:Op maandag 9 november 2009 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij een vriendinnetje had, maar ik geloof niet de moeder van zijn kindje, als je die bedoelt...
Hij had met SR vorig jaar al een nieuwe vriendin geloof ikquote:Op maandag 9 november 2009 18:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De moeder van Timme is Marijn. Daar ging het toen mee uit en ik weet dus niet of hij een 'nieuwe' vriendin heeft of nu weer met Marijn gaat.
Tussen 16.00 en 19.00 heb je een enkele verdwaalde ziel hier die de verkeerde afslag heeft genomen.quote:
Aha. Nou die is dus niet zwangerquote:Op maandag 9 november 2009 18:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij had met SR vorig jaar al een nieuwe vriendin geloof ik
MY FAJITAS.quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Friends kijken met bord op schoot idd
Oja, das ook waarquote:Op maandag 9 november 2009 18:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Tussen 16.00 en 19.00 heb je een enkele verdwaalde ziel hier die de verkeerde afslag heeft genomen.
Had ik het toch foutquote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Goede middag![]()
Ik wil eigenlijk eerst Ik Ben Toch Zeker Sinterklaas Niet!quote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Zou wel humor zijn als ineens De Kerstezel (van de KvK platen) als hoogste de downloadcharts was binnen gekomen.
En vergeet je eigen Samimterklaas niet, die mag binnenkort ook weer.quote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eerst Ik Ben Toch Zeker Sinterklaas Niet!
Of Moeders Wil Is Wet. Maar dat is meer wat voor Ekstra Weekend tijdens De Voicelift.quote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef MichielV het volgende:
[..]
En Pepernoten en Appels!quote:Op maandag 9 november 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vergeet je eigen Samimterklaas niet, die mag binnenkort ook weer.
Ik had al eerder gehoord dat 1 DJ het er pertinent mee oneens was. Ik gok dat dat Michiel of Rob was.quote:Op maandag 9 november 2009 19:21 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoorde vanmiddag Rob zeggen dat er "ruzie" was tijdens het DJ overleg over deze MH
Oe, die heerlijk verongelijkte stem van Edwin Rutten!quote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ga jij dan weer meezingen bij Roosmarijn in de nacht, zoals een jaar of 2 geleden (dacht dat jij dat was iig, maar kan ook borisz of nog iemand anders zijn)?quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Marc63 het volgende:
Van One Louder! naar Mute. In de studio zal dat niet anders zijn gok ik zo.
Dat was Webhawkjuh met nog iemand, maar ik had Roosmarijn van het mp3'tje voorzien.quote:Op maandag 9 november 2009 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga jij dan weer meezingen bij Roosmarijn in de nacht, zoals een jaar of 2 geleden (dacht dat jij dat was iig, maar kan ook borisz of nog iemand anders zijn)?
Ohja, da's waar.quote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat was Webhawkjuh met nog iemand, maar ik had Roosmarijn van het mp3'tje voorzien.
Vanaf volgende week zal ik Roosmarijn er wel weer over stalken. We (on_air en ik) gaan em iig wel op AmsterdamFM kapot draaien.quote:Op maandag 9 november 2009 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, da's waar.
Was al verbaasd dat ik het me nog kon herinneren.
2008/2009 waren er ook dj's (Rob en Bert). Alleen bleef toen niet iedereen thuis vanwege de dichte mist.quote:Op maandag 9 november 2009 19:29 schreef gerbenp het volgende:
Wat is eigenlijk dit jaar de oudejaarsprogrammering? Ik hoop weer dat er dan DJ's zijn, net zoals in 2007/2008
Paolo Nutini.quote:Op maandag 9 november 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Ik voel mij verplicht deze te spammenMGMT cover
Maandag.quote:Op maandag 9 november 2009 19:28 schreef Marc63 het volgende:
Blij dat het grote publiek Snow Patrol heeft ontdekt.
Nu nog met terugwerkende kracht de nummers van Final Straw.Run
Ben nog nooit bij AntiRoos in de show geweestquote:Op maandag 9 november 2009 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga jij dan weer meezingen bij Roosmarijn in de nacht, zoals een jaar of 2 geleden (dacht dat jij dat was iig, maar kan ook borisz of nog iemand anders zijn)?
25 november, Jerry Lee Lewisquote:Op maandag 9 november 2009 19:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar moet ik echt nog een keer heen, de foto's die ik daarvan heb gezien zijn prachtig.
Dat is basis materiaal voor een goede opvoeding. Muzikaal gezien ook.quote:Op maandag 9 november 2009 19:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar moet ik echt nog een keer heen, de foto's die ik daarvan heb gezien zijn prachtig.
Awww, schrijf het gewoon op een briefje of je handquote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet een betoog oefenen maar ik heb zooooo geen zin. Morgen tijdens de presentatie kom ik toch om van de zenuwen en ben ik alles kwijt.
Ja het lijkt me ook supergaaf, ben er ook nog nooit geweest!quote:Op maandag 9 november 2009 19:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
één staat hier al aanquote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zometeen op belgie 1, zet de tv maar vast aan
Eensch is. Ik zou echter niet gauw naar een liveshow van 'm gaan. Mompelend manneke is het steeds maar op tv!quote:
Het hoeft niet uit mijn hoofd, mag gewoon een blaadje met de argumenten enzo, maar een verhaal eromheen breien vind ik heel moeilijk, zeker als ik zenuwachtig ben, dan wordt het zo'n onsamenhangend iets.quote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Awww, schrijf het gewoon op een briefje of je handYES YOU CAN!
[..]
Ja het lijkt me ook supergaaf, ben er ook nog nooit geweest!
Aaahquote:
Dat is prettig.quote:Op maandag 9 november 2009 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
AaahIk kwam er die zaterdagmorgen dat ze in voorverkoop gingen, achter dat hij naar NL kwam, toen flipte ik al
maar het was ook wel redelijk snel uitverkocht. Ik doe wel een verslagje hier na de tijd
Ja, achja (ik weet dat het moeilijk is) maar de kunst is om je er niet zo druk om te maken. Het slaat eigenlijk ook nergens op maarjaquote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het hoeft niet uit mijn hoofd, mag gewoon een blaadje met de argumenten enzo, maar een verhaal eromheen breien vind ik heel moeilijk, zeker als ik zenuwachtig ben, dan wordt het zo'n onsamenhangend iets.
Veel plezier.Nu lezen en dan betoog oefenen.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:50 schreef Cee het volgende:
Er is een schip met weeskinderen gekas gekaspp gekapskepeki gekap gekapspij gekaps gekapsspij geskap ARRRGH.
"386 minuten eerder dan 386 miljoen jaar later"quote:Op maandag 9 november 2009 19:52 schreef gerbenp het volgende:
Geniale kabouter wesley weer, 378u later![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
"386 minuten eerder dan 386 miljoen jaar later"
quote:Op maandag 9 november 2009 20:26 schreef alors het volgende:
'en wen die elkuhol is ronnin troe or feens
wie order, wie order wan moor beer en den de laf riemeens...'
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is inderdaad Nederlands-Engels van de bovenste plankquote:Op maandag 9 november 2009 20:26 schreef alors het volgende:
'en wen die elkuhol is ronnin troe or feens
wie order, wie order wan moor beer en den de laf riemeens...'
Ich war dabei! Maar ik heb alleen samen met een vriendin heel hard staan juichen als de bassist in beeld kwam.quote:
Ik vroeg me al af waarom het alarm was.quote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Killers - Read My Mind (pet Shop Boys Remix)![]()
Nou, The Killers op zich zijn toch ook best een alarm waard?quote:Op maandag 9 november 2009 21:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom het alarm was.
Ja, maar geen PSB alarm.quote:Op maandag 9 november 2009 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, The Killers op zich zijn toch ook best een alarm waard?
met hun werk van voor hun laatste album wel jaquote:Op maandag 9 november 2009 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, The Killers op zich zijn toch ook best een alarm waard?
Maar het was wel de Pet Shop Boys remix he!quote:
Dat begreep ik uit Sirolfs post.quote:Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Maar het was wel de Pet Shop Boys remix he!
ik ook eigenlijkquote:Op maandag 9 november 2009 21:19 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik heb hiervan steeds de John Bakker remix in mijn hoofd [ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat was de vraag? Of is die nog niet gesteld?quote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef MichielV het volgende:
Zo, een mooi pittige jackpotvraag. Iemand enig idee?
Euh, nee.quote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef MichielV het volgende:
Ik was net even naar de WC en wat te drinken halenquote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wat was de vraag? Of is die nog niet gesteld?
ik weet er 1quote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef MichielV het volgende:
Ah, die minimuziekfragmentjes? Eéntje is Coldplay geloof ik, maar verder heb ik geen idee. Ik lette ook niet echt opquote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet er 1maar als ik m hier zeg, dan gaat iemand anders natuurlijk met mijn antwoord er vandoor, want die weet die andere twee natuurlijk
vind ik administratief vooral lastig....quote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
Hm, je krijgt dus meer tijd om na te denken, en dan maak je ook meer kans op prijzen
Kan het niet andersom? De eerste keer dat er een opgave is een HELE VETTE prijzenpot, en als het niet geraden wordt steeds een prijs minder die doorschuift naar de volgende nieuwe opgave?
Nu ik het intik klnkt dat eigenlijk ook belachelijk
Misschien ook Lady Gaga, anyone?quote:Op maandag 9 november 2009 21:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ah, die minimuziekfragmentjes? Eéntje is Coldplay geloof ik, maar verder heb ik geen idee. Ik lette ook niet echt op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 november 2009 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
moet ik het echt zeggen?Oh wacht, het is één liedje? Dan heb ik echt niet opgelet en houd ik bij dezen mijn mond eroverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
neeheeeh er zitten drie liedjes ingefrutst, 1 daarvan weet ik echt 100% zekerquote:Op maandag 9 november 2009 21:41 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oh wacht, het is één liedje? Dan heb ik echt niet opgelet en houd ik bij dezen mijn mond erover
Dan blijf ik toch bij Coldplayquote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeheeeh er zitten drie liedjes ingefrutst, 1 daarvan weet ik echt 100% zeker
quote:Op maandag 9 november 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dank jehelemaal zelf ge-Prt Sc
Alvast de beste wensen, bij deze. Ben ik daar tenminste alvast vanafquote:Op maandag 9 november 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
God, krijgen we binnenkort weer het gelukkig nieuwjaar gezeik..
Van hetzelfde, hahaquote:Op maandag 9 november 2009 21:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
![]()
[..]
Alvast de beste wensen, bij deze. Ben ik daar tenminste alvast vanaf
Gelukkig maar dat je het terug kan luisteren.quote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef Timo20 het volgende:
! The MAN van Velzen weer in Ekstra Weekend
![]()
![]()
K*t dan heb ik avond dienst![]()
![]()
Mooi, veel covers laten spelen. Dan wordt 't weer gezelligquote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef Timo20 het volgende:! The MAN van Velzen weer in Ekstra Weekend
![]()
![]()
De Tros baas erover: Godmiljaar, mijn geld wegquote:Op maandag 9 november 2009 22:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Misschien kan de Tros zo het salaris van Bart Arens betalen en wordt hij ontslagen
We willen dan uiteraard wel beelden er bijquote:Op maandag 9 november 2009 21:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je het terug kan luisteren.
Wimquote:De vijfde editie van Rigter! Live heeft maandagavond 45.000 euro opgebracht voor het KIKA fonds. Het muziekfestival was ruim van te voren al uitverkocht. In het Patronaat traden artiesten als Ilse de Lange, Van Dik Hout, van Velzen, Acda en de Munnik en het Haarlemse Gotcha belangeloos op. Haarlem 105 zond het hele festival net als vorig jaar van begin tot eind live uit.
Gouden tijd was datquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:14 schreef on_air het volgende:
MTV was ooit top. MTV UK, MTV Europe.
Ooit stond de M nog voor musicquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:14 schreef on_air het volgende:
MTV was ooit top. MTV UK, MTV Europe.
The Box, oja dat was in het begin ook wel leuk. Later werd het wel minder omdat ze er steeds meer crap op gingen uitzenden. Vooral in de beginperiode lekker veel happy hardcore en rap muziek. Wu Tang-Clanquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:45 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je had ook nog the box, was ook wel een leuke zender
Het is een traditie geworden, helaasquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik val wel in.
Natuurlijk! 10 over 10 en we beginnen met Krezip [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Als Coldplay fan kan ik eerlijk zeggen dat dit een onmeunige rukplaat is.
Wow, opvallend!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Als Coldplay fan kan ik eerlijk zeggen dat dit een onmeunige rukplaat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |