Awww.quote:Op maandag 9 november 2009 12:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kijk dan...dat vlekkie op zn koppie![]()
[ afbeelding ]
quote:
Je bent Muse vergetenquote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef on_air het volgende:
Heb toch wel alle hypes in één titel weten te samenvatten. Ben trots op mezelf.
quote:Op maandag 9 november 2009 12:59 schreef on_air het volgende:
Heb toch wel alle hypes in één titel weten te samenvatten. Ben trots op mezelf.
Ga buitenspelen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is helemáál een kutnummer. Totaal niet des Muse.
ik vind het prachtigquote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is helemáál een kutnummer. Totaal niet des Muse.
Tuut tuut.quote:Op maandag 9 november 2009 13:10 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo weer werken. Een goede reden om weer op m'n nieuwe scooter te kunnen rijden![]()
niet botsen met oude wiefen hehquote:Op maandag 9 november 2009 13:10 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo weer werken. Een goede reden om weer op m'n nieuwe scooter te kunnen rijden![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 13:24 schreef JDude het volgende:
All in all you're just another dick with no balls!
quote:Op maandag 9 november 2009 13:25 schreef muisje-eliza het volgende:
heuj! leraar laat die kinderen met rust!
waar heb je het over manquote:Op maandag 9 november 2009 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
Heeft iemand die uitzending van nova? link?
Daar lulde hij net wat overquote:
Misschien komt the world famous Tjibbe Tjibsma ook wel langs!quote:
Hij is er alquote:Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Misschien komt the world famous Tjibbe Tjibsma ook wel langs!
quote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Goede middag![]()
Mag ik trouwens een voorspelling doen?
#1 in de mega top 5 deze week: Di-rect
#1 in de mega top 50 op zaterdag: Di-rect
Megahit van volgende week: Di-rect![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Goede middag![]()
Ik weet wel dat hij een vriendinnetje had, maar ik geloof niet de moeder van zijn kindje, als je die bedoelt...quote:Op maandag 9 november 2009 16:53 schreef Vlindur het volgende:
Hm, Ik wist niet dat Coen weer een nieuwe vriendin had? Of is het weer aan met Marijn?
De moeder van Timme is Marijn. Daar ging het toen mee uit en ik weet dus niet of hij een 'nieuwe' vriendin heeft of nu weer met Marijn gaat.quote:Op maandag 9 november 2009 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij een vriendinnetje had, maar ik geloof niet de moeder van zijn kindje, als je die bedoelt...
Hij had met SR vorig jaar al een nieuwe vriendin geloof ikquote:Op maandag 9 november 2009 18:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De moeder van Timme is Marijn. Daar ging het toen mee uit en ik weet dus niet of hij een 'nieuwe' vriendin heeft of nu weer met Marijn gaat.
Tussen 16.00 en 19.00 heb je een enkele verdwaalde ziel hier die de verkeerde afslag heeft genomen.quote:
Aha. Nou die is dus niet zwangerquote:Op maandag 9 november 2009 18:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij had met SR vorig jaar al een nieuwe vriendin geloof ik
MY FAJITAS.quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Friends kijken met bord op schoot idd
Oja, das ook waarquote:Op maandag 9 november 2009 18:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Tussen 16.00 en 19.00 heb je een enkele verdwaalde ziel hier die de verkeerde afslag heeft genomen.
Had ik het toch foutquote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Goede middag![]()
Ik wil eigenlijk eerst Ik Ben Toch Zeker Sinterklaas Niet!quote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Zou wel humor zijn als ineens De Kerstezel (van de KvK platen) als hoogste de downloadcharts was binnen gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |