Ik heb een OV, dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 9 november 2009 00:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Oke het kan wel. Woonplaats? Ik haat reizen namelijk
Hoe was je vakantie eigenlijk?quote:Op maandag 9 november 2009 00:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vreemd ik had eerder verwacht dat jij en Zot wat zouden krijgen.
Weet je hoe kankerver Friesland en Groningen zijnquote:Op maandag 9 november 2009 00:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb een OV, dus dat maakt niet uit.
Ik ook.quote:Op maandag 9 november 2009 00:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb een OV, dus dat maakt niet uit.
quote:Op maandag 9 november 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn muis verandert soms in een zwart blok, ipv een pijltje.
We kennen elkaar te goed.
0 topics op naam. 14.gif
Hmm, ook week. Maar de weekenden zijn voor Skylark.quote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ook.Heb jij weekend? Want dan doe ik het doordeweeks reizen en jij in weekenden.
Ja lekkerquote:Op maandag 9 november 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie eigenlijk?
Nee joh.. ik ben al voorzien, al 100 miljoen miljard jaar.
'Oud' is een understatement.quote:Op maandag 9 november 2009 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee joh.. ik ben al voorzien, al 100 miljoen miljard jaar.
Tijd voor een echte vrouwquote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé Seagal en je 14 jarige meisje dan?
Dit wordt nu ook een competitieve iets.quote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ook week. Maar de weekenden zijn voor Skylark.
Helemaal niet voorspelbaar.quote:
Niet nu swa. Zie je niet dat ik bezig ben.quote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé Seagal en je 14 jarige meisje dan?
ICH MUSTE EINE THEMA BEDENKEN FUR EINE FESTquote:
Nah, Sky is daar waarschijnlijk te trots voorquote:Op maandag 9 november 2009 00:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit wordt nu ook een competitieve iets.
Echt he, en dan haak ik sowieso al af. Bij Dismissed wil ik alleen maar de baas zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 00:19 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dit wordt nu ook een competitieve iets.
Tof !quote:Op maandag 9 november 2009 00:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja lekkerOntzettend genoten
![]()
Oh dat wist ik niet.
EINER ORGIEquote:Op maandag 9 november 2009 00:20 schreef gers het volgende:
[..]
ICH MUSTE EINE THEMA BEDENKEN FUR EINE FEST
Kutquote:Op maandag 9 november 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, Sky is daar waarschijnlijk te trots voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |