Het is zo verschrikkelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 23:41 schreef Quir het volgende:
Jep. Ik herken het.
What the hell?!!!!!!!!!!1111quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef afcajos het volgende:
Het forum van martijn.org is ook een aanradertje.
Om de posts van een stel vieze, zweetbuikerige pedo's te lezen waarin staat hoe graag ze kleine kindertjes op de buik willen piesen zeker.quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef afcajos het volgende:
Daar heb ik er ook al tíg van uitgelezen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:46 schreef Ensaf het volgende:
Koop eens een ouderwets moppenboek!
quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef afcajos het volgende:
jij raakt gewoon afgestompt...dat kan ook nogquote:Op zondag 8 november 2009 23:40 schreef Tuvai.net het volgende:
Klacht: Het 'grappige' Internet raakt op.
Zeg dan gewoon dat je favo-lijstje te kort is en dat je niet bij machte bent om goede websites te vinden.quote:Op zondag 8 november 2009 23:40 schreef Tuvai.net het volgende:
....
Klacht: Het 'grappige' Internet raakt op.
gastquote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef afcajos het volgende:
Ook die heb ik al tientallen keren gezienquote:Op zondag 8 november 2009 23:58 schreef Derksl het volgende:
Je bent aanbeland bij het einde van het internet:
http://www.shibumi.org/eoti.htm
aantal posts: 6986 (gemiddeld 4 per dag)quote:Op zondag 8 november 2009 23:40 schreef Tuvai.net het volgende:
Hoewel ik het Internet voornamelijk voor m'n werk en als bron voor informatie gebruik, [...]
quote:
Ja, ik verveel me ook wel eensquote:Op maandag 9 november 2009 02:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit me enorm te vermaken op mijn werk
Die heb ik pas 8 keer gezienquote:Op maandag 9 november 2009 03:12 schreef blackbandanacrew het volgende:
Heb hem maar opnieuw geüpload.
[ afbeelding ]
Geen idee of dit sarcastisch bedoeld is, maar als dat niet zo is: kijk even op de vorige paginaquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 03:12 schreef blackbandanacrew het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk ook eens over welke tijdspanne.quote:Op maandag 9 november 2009 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
aantal posts: 6986 (gemiddeld 4 per dag)
want 4 posts in een avond als je thuis bent is gekkenwerk!quote:Op maandag 9 november 2009 01:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
aantal posts: 6986 (gemiddeld 4 per dag)
Dat is ziek, nee dan weet ik iets waar mensen in ieder geval een ander (kinderen) geen leed mee berokkenene. Behalve als ouders het ook gewoon thuis doen. Want wat is er zo hilarisch? Nou er zijn dus mensen die er op kicken om gewoon in een luier rond te wandelen. Daar worden ze onder andere geil van. Veel plezier.quote:Op zondag 8 november 2009 23:45 schreef afcajos het volgende:
Waar is het forum dan?quote:Op maandag 9 november 2009 11:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat is ziek, nee dan weet ik iets waar mensen in ieder geval een ander (kinderen) geen leed mee berokkenene. Behalve als ouders het ook gewoon thuis doen. Want wat is er zo hilarisch? Nou er zijn dus mensen die er op kicken om gewoon in een luier rond te wandelen. Daar worden ze onder andere geil van. Veel plezier.
[ afbeelding ]
Dat goevel heb ik inderdaad ook al een jaartje ofzoquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |