En nu moeten wij als Ti Ta Tovenaar voor jou een formulier tevoorschijn toveren? HET IS ER NIET, bel ze op!quote:Op zondag 8 november 2009 23:42 schreef fokvragen het volgende:
Ik doe mijn wijzigingen altijd online met een programma die je van toeslagen.nl kan downloaden.
Je kan ook even normaal reageren, het kon zijn dat iemand hier wist hoe dat zit.quote:Op maandag 9 november 2009 10:53 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
En nu moeten wij als Ti Ta Tovenaar voor jou een formulier tevoorschijn toveren? HET IS ER NIET, bel ze op!
Binnen zes weken hoor je een beschikking te krijgen. Dus met de vertraging zal het wel meevallen.quote:Op zondag 8 november 2009 22:35 schreef fokvragen het volgende:
Hallo,
Aangezien ik per september weer naar school ben gegaan heb ik in 2010 weer recht op huurtoeslag.
Ik heb in het jaar 2009 teveel verdient (fulltime werk) om in aanmerking te komen voor huurtoeslag.
Nu wil ik graag doorgeven dat ik in 2010 maar 10.000 euro ga verdienen dus weer huurtoeslag wil ontvangen. Maar ik kan alleen het programma voor 2009 downloaden op www.toeslagen.nl
2010 nadert en er zal wel weer een vertraging zijn met verwerking dus wil het graag doorgeven.
Oke dan wacht ik wel tot januari en download dan het nieuwe programma.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:54 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Binnen zes weken hoor je een beschikking te krijgen. Dus met de vertraging zal het wel meevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |