Zo blind.quote:Op zondag 8 november 2009 21:09 schreef Drinky het volgende:
snorscooters
betaal je evenveel voor als een bromscooter maar zelfs een fietser kan je eruit rijden, tevens alleen iets voor paupers, negers of breezah sletjes
Maak je zinnen anders gewoon af voor je op invoeren drukt.quote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Opperkwal het volgende:
Sukkeltje, dat jij geen snorscooter van je ouders. Arme sloeber.
dus jij bent zo'n pauperquote:
Van die tegenwoordige 4 takkies?quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef nsfw het volgende:
Wat ik nog irritanter vind zijn die uitlaatgassen
Nee, die vallen wel mee, daar ruik je niet zoveel van...quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:09 schreef Choad het volgende:
Verkapt kijk mij eens snel kunnen fietsen topic
Hoax, want jij bent dik en je kan ze helemaal niet inhalenquote:Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef LoempiaLiza het volgende:
Kom ik van de stad af, staan er 2 paupers midden op de weg op een snorscooter stil. Tot het moment dat ik ze voorbij wilde fietsen, want toen reden ze weg. Sterker nog: Ze gingen precies voor m'n neus rijden, net alsof ze met 35 km/u King of the Road zijn ofzo. Dus toen maar ingehaald, want ik vind paupers met snorscooters voor m'n neus irritant.
Klacht 1: Paupers moeten ofwel harder rijden dan ik, danwel gewoon 25 km/u rijden, zodat ik geen last van ze heb.
Klacht 2: Paupers moeten gewoon fietsen, dat is goed voor die luie donders met hun UWV-thuiswerkers salaris.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |