Dat is dan wel weer kansloosquote:Op zondag 8 november 2009 21:11 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb zo'n mongool op m'n werk, heb met m'n baas gelobby't dattie hem moet ontslaan en gaat waarschijnlijk nog gebeuren ook
Dit, en met aanhalingstekens/apostrofs.quote:Op zondag 8 november 2009 21:15 schreef IHVK het volgende:
TS kan niet omgaan met mensen die anders zijn.
terechte klacht natuurlijk. mannen met uggs kan echt niet hoor, toevallig had ik van de week een gesprek over mannen met uggs, dat het niet kon. je bent als man gewoon idioot als je die zooi draagt.quote:Op zondag 8 november 2009 21:19 schreef Choad het volgende:
Ik kan er prima mee omgaan zoals in het topic te lezen isniet alleen de klacht lezen he
quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
Ze lopen wel lekker en zitten heerlijk warm
Inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
Ze lopen wel lekker en zitten heerlijk warm
Het zijn pantoffels, Juup, voor in en rondom huis.quote:
Rondom het huis? En wat is voor jou de definitie "rondom"?quote:Op zondag 8 november 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het zijn pantoffels, Juup, voor in en rondom huis.
Niet station Bijlmer ArenAquote:Op zondag 8 november 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Rondom het huis? En wat is voor jou de definitie "rondom"?
Op het dakterras of even iets uit de auto laden. Het zijn pantoffels en daar ga je verder niet mee de straat op.quote:Op zondag 8 november 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Rondom het huis? En wat is voor jou de definitie "rondom"?
quote:Op zondag 8 november 2009 22:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op het dakterras of even iets uit de auto laden. Het zijn pantoffels en daar ga je verder niet mee de straat op.
huh, je bent toch vrouwquote:Op zondag 8 november 2009 22:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Op het dakterras of even iets uit de auto laden. Het zijn pantoffels en daar ga je verder niet mee de straat op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |