Hij reageert niet op mijn toenaderingspogingen. En niemand heeft er iets mee te maken waar dit specifieke geval over gaat, het is een algemene klacht.quote:Op zondag 8 november 2009 19:49 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
doe eens niet zo vaag waar gaat het over en bel die persoon even op misschien is ie het vergeten
Dat is een optie die ik niet wil accepteren.quote:Op zondag 8 november 2009 19:49 schreef MASD het volgende:
Je hebt overduidelijk geen autoriteit.
Nee, natuurlijk niet blijven geloven dat het goed zal komen. Deze persoon heeft dat voornemen niet. Jammer, vertrouwen in een ander persoon stellen.quote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef Biels het volgende:
En dan niet 1 keer he, niet 2 keer, maar gewoon 5 keer op rij ofzo niet.
Ik zal de situatie even snel schetsen. Met woorden, niet met paint. Iemand heeft mij ongeveer een half jaar geleden iets beloofd, maar toen ik er na een weekje om vroeg ging het niet door. 2 weken later was de belofte er weer, zelfde manier van afhaken. Dit ging zo een paar keer door, tot er eindelijk een ultimatum kwam. Deze zondag zou ik absoluut alles krijgen wat ik nodig had. En het was ook wel best belangrijk voor me, dus dat vind ik wel fijn natuurlijk.
En nu is het kwart voor 8, is degene van wie ik dingen zou krijgen nergens te bekennen en zit ik toch weer met een gevoel van eenzaamheid. Verdriet. Weer plaatste ik mijn vertrouwen in deze persoon, weer was het voor niks. Wat kan ik hier nog tegen doen? Moet ik doorgaan met geloven dat het goed kan komen? Moet ik gewoon accepteren dat mijn hoop voor niks zal blijven?
Klacht: mensen die hun beloften niet nakomen.
Ja, die kan mij toch niet geven wat deze persoon mij beloofd heeftquote:Op zondag 8 november 2009 19:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet blijven geloven dat het goed zal komen. Deze persoon heeft dat voornemen niet. Jammer, vertrouwen in een ander persoon stellen.
true datquote:
BIELS VIEZE FLIKKER!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 8 november 2009 19:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij reageert niet op mijn toenaderingspogingen. En niemand heeft er iets mee te maken waar dit specifieke geval over gaat, het is een algemene klacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Je moest is weten waar het over gaatquote:
Ja dat zou ik ook wel eens willen weten.quote:Op zondag 8 november 2009 20:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moest is weten waar het over gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |