PS3 kinderachtigquote:Op zondag 8 november 2009 19:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nooit last van.
Maar ik heb dan ook geen kinderachtige Playstation.
Gelukkig is het wel ontzettend volwassen om een Glock te kopen, omdat het kanquote:Op zondag 8 november 2009 19:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nooit last van.
Maar ik heb dan ook geen kinderachtige Playstation.
Een fatsoenlijke browser onthoudt je tekst als je weer op forward drukt.quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef delano.888 het volgende:
Even kut trouwens: hier een topic typen en per ongelijk terwijl je niet in t tekstveld staat op backspace drukken, waardoor je een pagina terug gaat en dus ook weer over nieuw kan beginnen, iets meer herkenbaar?
Dus mensen in het leger zijn kinderachtig?quote:Op zondag 8 november 2009 19:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel ontzettend volwassen om een Glock te kopen, omdat het kan
FF is geen fatsoenlijke browser?quote:Op zondag 8 november 2009 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke browser onthoudt je tekst als je weer op forward drukt.
Op PS3???quote:
TECHNO VIKING.quote:
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
FF is geen fatsoenlijke browser?
Mensen in het leger niet nee, maar die hebben er dan ook geen fuck mee te maken hequote:Op zondag 8 november 2009 19:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dus mensen in het leger zijn kinderachtig?
Catch_me kom er maar in!
Tsk. ctrl c/f/v/z/y/u/i/b/s alt+F4 ken je toch wel?quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef IHVK het volgende:
damn control z is best handig.
Ik moet echt die shortcuts een keer uit mijn hoofd leren, net als bij word. En Excel weer leren gebruiken.
quote:
c/v/z/a en alt F$ ken ik.quote:Op zondag 8 november 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsk. ctrl c/f/v/z/y/u/i/b/s alt+F4 ken je toch wel?
En dan de nieuwe gebruiken? Wut?quote:Op zondag 8 november 2009 19:36 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Nieuw toetsenbord kopen, oud toetsen bord een propje onder de backspace doen
u = underline, i = italics, b = bold, s = save, y = redoquote:Op zondag 8 november 2009 19:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
c/v/z/a en alt F$ ken ik.
de rest niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |