Misschien raakt Lindren tegenwoordig ook geen skippybal.quote:Op zondag 8 november 2009 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat Lindgren niet eens op de bank zit en dat Enoh basis heeft.
quote:Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef leolinedance het volgende:
Fluit maar af scheids!
Leukquote:Op zondag 8 november 2009 18:16 schreef BeamofLight het volgende:
Die andere topic was eerder!
omdat ze ineens inzien dat ze misschien wel favoriet zijn voor de titel als ze nu winnen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:14 schreef Periferique het volgende:
Waarom is Twente zo nerveus
Dat wel ja. zat zeker meer in. Mietje Sulejmani lag dus weer te neppen op de grond.quote:Op zondag 8 november 2009 18:18 schreef Periferique het volgende:
Slecht uitgespeeld weer zeg
quote:Op zondag 8 november 2009 18:19 schreef Komakie het volgende:
Ik moet zeggen dat Twente ook geen aanspraak maakt op de overwinning. Op het doelpunt na hebben ze ook geen enkele kans gehad.
Hoe lang? Ik kan hier niet kijken.quote:foto Op zondag 8 november 2009 18:19 schreef leolinedance het volgende:
De tijd zit erop! Blessuretijd ingegaan.
3 minuten.quote:Op zondag 8 november 2009 18:20 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hoe lang? Ik kan hier niet kijken.
Wou je zeggen dat ze echt uitgespeelde kansen hebben gehad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop