Tot voor kort kwamen wij regelmatig bij die in Barendrecht, mijn wederhelft had een pas via zijn werk. Echter nooit controle en zeker geen rijen. Ze scannen het pasje en loopt u maar door.quote:Op zondag 8 november 2009 19:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zowel in Barendrecht als in Delft wordt iedereen gecontroleerd. Staat vaak al een kleine rij om naar binnen te gaan.
En die zit toch niet in NL? Op vakantie daar ff boodschappen gedaan...damn wat een winkelquote:Op maandag 9 november 2009 11:43 schreef Koko_Banana het volgende:
Makro is schijt, de Carrefour ownt alles!!
Officieel mag je 1 volwassene meenemen, geloof ik.quote:Op zondag 8 november 2009 21:12 schreef nachtdier3 het volgende:
Hoe zit het het introducees tegenwoordig? Vroeger mocht iemand met een pasje een of twee personen meenemen de winkel in. Kan dat nu ook nog?
volgens mij is 2 soms ook wel goed.quote:Op maandag 9 november 2009 12:32 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Officieel mag je 1 volwassene meenemen, geloof ik.
Het zal er aan liggen hoe moeilijk ze doen bij de deur. Ik ging met mijn partner mee en dat was nooit een probleem.quote:Op maandag 9 november 2009 12:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
volgens mij is 2 soms ook wel goed.Ga wel eens samen met mijn ouders naar de Makro en alleen mijn moeder heeft een pasje
Je mag er allang met hele families naar binnenquote:Op maandag 9 november 2009 12:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
volgens mij is 2 soms ook wel goed.Ga wel eens samen met mijn ouders naar de Makro en alleen mijn moeder heeft een pasje
Nu ik het zo terug lees besef ik dat ik het wat onduidelijk heb geformuleerd.quote:Op maandag 9 november 2009 15:04 schreef Lano het volgende:
Ik snap je vraag niet? Je wilt weten of je daar binnen komt met je vriend?
Tnx!quote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef Lano het volgende:
Dat durf ik van Beverwijk niet te zeggen, maar als ik jou was zou ik die vriend meenemen, anders heb je kans dat je voor Jan lul komt
Of je print dit even uit, krabbel van die vriend eronder en klaarquote:Op maandag 9 november 2009 18:54 schreef ytram het volgende:
[..]
Nu ik het zo terug lees besef ik dat ik het wat onduidelijk heb geformuleerd.
Wat ik wil weten: hoe streng is de controle in Beverwijk? Ik leen alleen de pas van een vriend van me (net zoals ik altijd deed met de Sligro- en Office Center- pas).
Dat zou inderdaad verboden mogen worden. Het is geen pretpark.quote:Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Al die grafkoters die er rondlopen
Vooral fijn met die 'roltrap' (rollerbaan), lekker rennen en dan op je bek gaan. Als ik ze weer eens tekeer hoor gaan op dat ding zorg ik er wel voor dat ik niet in de buurt ben. Want als je er iets van zegt krijg je meteen boze ouders op je dakquote:Op maandag 9 november 2009 22:04 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad verboden mogen worden. Het is geen pretpark.
Tsja sinds elke willekeurige Tokkie een Makro pas heeft word het alleen maar erger.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:40 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Vooral fijn met die 'roltrap' (rollerbaan), lekker rennen en dan op je bek gaan. Als ik ze weer eens tekeer hoor gaan op dat ding zorg ik er wel voor dat ik niet in de buurt ben. Want als je er iets van zegt krijg je meteen boze ouders op je dak
Als je aan kan tonen dat je het voor je bedrijf gaat kopen wel.quote:Op maandag 9 november 2009 10:14 schreef Lano het volgende:
[..]
Ja dat wel natuurlijk, maar uiteindelijk krijg je het weer terug
Heb zelf er ook stage gelopenquote:Op maandag 9 november 2009 22:04 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad verboden mogen worden. Het is geen pretpark.
Vind ik niet echt handig hoor, neemt weer veel ruimte in beslag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het grote voordeel van een Makro is natuurlijk wel dat je ineens fatsoenlijke hoeveelheden kunt kopen. In plaats van pakjes waspoeder van 500 gram uit de supermarkt hebben ze bij de Makro gewoon emmers met 12 kilo waspoeder. Kijk, dat schiet tenminste op.
Naast de wasmachine zetten, onder de wastafel. Ruimte die je anders toch niet benut.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Vind ik niet echt handig hoor, neemt weer veel ruimte in beslag.
Nou, dat komt bij ons niet in het zicht te staan hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Naast de wasmachine zetten, onder de wastafel. Ruimte die je anders toch niet benut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |