Het gaat erom, dat men gewoon niet wil dat er door stoerdoenerij mensen in de vangrail of erger belanden, als je een filmpje maakt, wil je het wel vet hard doen natuurlijk, en on the edge, maar dat is dus een oorzaak van die zware crashes, mensen die hard kúnnen, doen dat elke ronde en maken daar echt geen filmpjes van, die zijn bezig met rijden, en hoeven niks te bewijzen, dat is eigenlijk de essentie waar het om gaat
Rij gewoon je rondes, probeer niemand iets te bewijzen, de vangrails staat daar op veel plaatsen 3 meter naast de baan; no place for errors, en de grindbakken zijn lang niet diep genoeg; eraf is vaak schade en betalen.. gewoon relaxed aan, en alles komt goed..
Vergeet trouwens niet om SERIEUS je auto na te kijken van te voren; banden + spanning, remmen, olie, koeling, alles moet OK zijn.. 20 km Ring is zoals gezegd absoluut geen peanuts voor je auto, en geef hem inderdaad even rust na je ronde.. rij meteen even een stukje rustig door de omgeving om alles weer te koelen, ding krijgt echt aardig op zijn falie..
En een foto gemaakt door een bijrijder lijkt me niet zo'n probleem, zorg wel voor een goede camera, want anders zijn ze allemaal bewogen
Ow... zorg dat er geen losse zooi in je auto ligt, daar kijken ze ook (terecht) naar bij de poort, een goedbedoelde verbandtrommel op je hoedenplank kan best aankomen als je heuveltje af in de ankers moet.
Heb je hem wel meteen bij de hand, dat dan weer wel natuurlijk