quote:Op zondag 8 november 2009 13:10 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Bash mij want mijn leven is kansloos.
West-Friesland =/= Friesland.quote:Op zondag 8 november 2009 13:13 schreef FastFox91 het volgende:
"EenVandaag :: Vaak zelfmoord onder jongeren West-Friesland"
*hint*
Inderdaad!! ik herken de pijnquote:Op zondag 8 november 2009 13:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik kan met je mee praten. Ik zit met precies hetzelfde probleem, maar dan in een boeren dorpje in Groningen ( ja groningen)
Waar boerenknuppels met gepimpte tractoren stoer langs het land staan te pimpen
met Nederlandstalige muziek. Pompen op die beat van Jannes.
En als ik dan vraag wat voor Wekko shit ze luisteren. Kijken ze me aan alsof ik Arabisch praat....
en lullen ze in een boeren-dialect: " He mie jong doe most naait zo dom luln mie jong, ja ?! "
..... ? .... uuuh.... ?zegt genoeg toch.
19, maar ik ga er zsm vandoorquote:Op zondag 8 november 2009 13:18 schreef apenkutkop het volgende:
hoe oud ben je nu dan? hoeveel jaar moet je nog uitzitten?
Ik heb een keer een stand-up gedaan voor een zal vol met boerenquote:
Jan Smit die woont toch niet in Friesland?quote:Op zondag 8 november 2009 13:10 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Je in een vreselijk boeren dorpje woontIk denk wel eens dat ik de enige ben met dit probleem. En wat dan niet mee helpt, is dat jij "geen" boer bent. Als je dan met harde muziek knallend uit je auto langs rijdt snappen ze niet waarom ik " Geen Jan Shit " luister. Zeer frustrerend allemaal.
En wat ga je dan meestal doen? inderdaad ja! een leven zoeken![]()
Maar daar ben ik helaas te lui voor![]()
Klacht1: Boeren kut dorpen
Klacht2: Friesland
Klacht3: Boeren in boeren kut dorpen
Jawel, alles boven Amsterdam in NH is west frieslandquote:Op zondag 8 november 2009 13:29 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jan Smit die woont toch niet in Friesland?
quote:Op zondag 8 november 2009 13:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jawel, alles boven Amsterdam in NH de rivieren is west friesland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |