En als het daarna goed loopt (lees: kijkcijfers) kan er toch zo besloten worden een paar afleveringen of een seizoen erbij aan te plakken? Of is dit de eerste serie waarbij dat absoluut geen optie is?quote:Op maandag 9 november 2009 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, dus over 3 weken weten we (neem ik aan) meer?
Komende woensdagochtend om 02:00 onze tijd (dinsdagavond uitzending in VS dus) volgens tvcountdown.com Let niet op al mijn andere series.quote:
daar doelde ik opquote:Op donderdag 5 november 2009 21:02 schreef dutch-treat het volgende:
De "V" stond volgens mij gewoon voor 'Visitors' en 'Victory'![]()
[..]
Nog niet zo lang geleden voor de gein weer eens m'n DVDs van de originele serie(s) bekeken. Die groep opstandige Visitors werden de 5th Column genoemd, ik heb alleen geen idee meer waarom dat was.![]()
[..]
Willie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:10 schreef Shoombak het volgende:
Nou deze serie wordt em voor mij niet, 2e aflevering kon me totaal niet boeien. Weinig boeiende personages, verschrikkelijk acteerwerk. En ze raggen weer met een noodvaart door het verhaal heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het wel met je eens. Het verhaal wordt zo haastig verteld dat de serie niet eens de tijd krijgt om spannend te worden. Ook vallen de FX me ietsje tegen.
Ouch.quote:ABC’s V dropped 29% To A 3.7 adults 18-49 rating on Tuesday night. That’s the largest % drop from a premiere to a second episode this fall. Even with that big drop, a 3.7 rating is very good. V is still likely to be ABC’s #3 show this week behind Desperate Housewives and Grey’s Anatomy, but where it settles is what matters, and that will likely not be known until it returns in the spring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ff verder kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |