Ja hij staat ook gewoon op de bestellijstquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:15 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ah, die met dat flufje op de schouder?
Lekker meegenomen toch, of staat ie nu wel op je bestellijst?
Ja die ja, heel handig om ergens onder te doen. Een lange trui of vest alleen vind ik veel te koudquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, welke lange tops? Die katoenen jurkjes van 12,95?
Blij dat verder alles leuk isik sta nog altijd op eind november...
Jij maakt nooit foto's he
@ Enfermera, ja sommige dingen zijn echt lelijk met een grote L
Iddquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:37 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, welke lange tops? Die katoenen jurkjes van 12,95?
Blij dat verder alles leuk isik sta nog altijd op eind november...
Jij maakt nooit foto's he
@ Enfermera, ja sommige dingen zijn echt lelijk met een grote L
Heb ik ook constant.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe werkt dat maandfactuur gedoe nu eigenlijk?heb vorige maand op maandfactuur iets besteld maar nog geen rekning gekregen
Als ze geld van je krijgen komen ze vanzelf wel een keer met een rekening oidquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe werkt dat maandfactuur gedoe nu eigenlijk?heb vorige maand op maandfactuur iets besteld maar nog geen rekning gekregen
quote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
'Ruimvallend model'. Wat bedoelt H&M met 'ruimvallend'?![]()
![]()
Ik heb volgens mij dezelfde, met een koordje om mijn middel, en hij staat me echt superleuk met een jeanslegging eronderquote:Op zondag 15 november 2009 23:46 schreef pinquit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als n nachtjapon![]()
[ afbeelding ]
Je kunt er alleen NIET mee zitten.. kruipt echt ontzettend erg op! Maar: sexyquote:Op zondag 15 november 2009 22:16 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ].
Ik heb geen taille, dus zo'n koordje om het middel ziet er bij mij heel raar uit, vandaar dat deze me wel wat leekquote:Op maandag 16 november 2009 12:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij dezelfde, met een koordje om mijn middel, en hij staat me echt superleuk met een jeanslegging eronder.
Ik kan er wel een beetje mee zitten, maar dat doe ik toch niet op een Oud en Nieuw feestquote:Op maandag 16 november 2009 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je kunt er alleen NIET mee zitten.. kruipt echt ontzettend erg op! Maar: sexy.
~quote:Op maandag 16 november 2009 12:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan er wel een beetje mee zitten, maar dat doe ik toch niet op een Oud en Nieuw feest. Thanks
.
Fietsen wordt wel een ramp, ga denk ik maar lopen dan.
Ja, 19 euro is het minimale wat je moet besteden idd... Dus of je moet er nog wat bijgooien, of je moet 'm in de winkel kopenquote:Op maandag 16 november 2009 19:08 schreef Lauwheid het volgende:
Ik wil graag dit shirtje bestellen: http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=795_TOP2
Hij is nu in de aanbieding voor 4,95 euro, zag het staan in de nieuwste catalogus. Nu wil ik hem bestellen via internet, maar krijg ik, als ik bij de kassa ben, de volgende melding onderaan in het rood: Minimum bestelwaarde na verrekening van evt. korting is 19,-. Betekent dat ik dus eerst 19 euro moet uitgeven voordat ik het shirtje van 4,95 kan bestellen? :S Het shirtje was gewoon afgeprijsd, er zat geen korting op en ook geen kortingscode gebruikt. Of zien ze dit ook als korting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |