is water dan zo slecht voor een lederen zool, ik ben een n00b op gebied van schoenen.. en wat kost nou zo een andere zool.. wordt de lederen zool vervangen of wordt er een extra laag zool aangebracht.. als het vervangen wordt gaat je schoen dan niet naar de klote door dat hardhandige getrek aan je lederen zool en het getimmer?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Dus bij de schoenen met lederen zool moet je nog kosten bijtellen om door een plasje water te kunnen lopen
als ik ze niet in de regen draag, dan moet dat toch geen probleem zijn?quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:
Leer en water is geen goede match ben ik bang dus ze zullen er een laagje kunststof onder moeten maken en als dat niet lukt een geheel nieuwe kunststof zool![]()
Ik zou dan wel bij een goede schoenmaker gaan en niet zo'n hakkenbar voor 5 euro![]()
Denk dat je zo rond de 20 euro kwijt zal zijn, dat was ik iig kwijt voor nieuwe zolen onder mijn spiral laarzen (ook van erg soepel/dun leder)
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:06 schreef Tassiepassie het volgende:
dan niet denk ik maar ojee als het toch een keer plots begint te regenen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:ik zie je al lopen met je jimmy's in je handen
Ik heb een hekel aan het winkelen in die winkel zelfquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:23 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
Bij nader inzien, ga ik maar toch eens even een kijkje nemen zaterdagochtend in de stad.. ik hoop maar dat ik niet wordt doodgedrukt tussen die hordes h&mfangirls & fashionista gaylords.
s' ochtends doordeweeks beste tijd, dan is het altijd rustig..quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het winkelen in die winkel zelfaltijd zo druk en rommelig en een fiasco als je iets moet passen.
Daarom lekker online![]()
Heb hier nog een mooie lange jurk uit die collectie van Madonna hangen met het prijskaartje er nog aan en nooit gedragen
Wat raar??? Wat staat er op de site van TNT / Kiala?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:08 schreef alors het volgende:
gvdwtf!
Transactie Datum Waarde van de artikelen Verzendkosten Totaal Collonummer
Bestelling is onderweg 10.11.2009 95,16 4,90 100,06
Retour 12.11.2009 9,95 0,- 9,95![]()
![]()
Ik had em nog niet eens gekregen??? Wtf is er met mijn pakje gebeurd???
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco....quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat raar??? Wat staat er op de site van TNT / Kiala?
Edit: heb je niet eerder wat retour gestuurd, dat die net verwerkt is?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco....
Ik heb dinsdag wat geretourneerd, maar dat was maar 5,90 wat ik hield.... En die is wel correct verwerkt.
Wie maakt dan ook een zool van leer???quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:21 schreef mezzy het volgende:
Remember thats shoes with leather soles are more vulnerable to water. We recommend that you replace the sole before using the shoes..![]()
waarom doet Jimmy Fucking Choo dat niet voor mij?
Ah, die met dat flufje op de schouder?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:54 schreef alors het volgende:
Hij is er!![]()
Die gekleurde oorbellen zijn naisss
WFT!! Die poedertop zit er gewoon in!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |