ojee lang ben ik niet dus dan gaat het maar meteen terugquote:Op donderdag 12 november 2009 20:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Als drie keer niksHij zit superstrak en is zo lang dat je wel hééél lang en slank moet zijn wil die een beetje leuk staan
jeetje zijn ze zo verschillend dan die matenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik had dat tweede jurkje in maat M bestelt, waarin ik altijd alles bestel. Het leek wel een grote jute zak die twee keer zo breed als ik was. :|
Och hemelquote:Op donderdag 12 november 2009 22:13 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem nogsteeds mooiOndanks dat ik hem nog nooit heb aangehad :$
dat zou ik echt niet aan durven doen (of ik moet al op ballet zitten)quote:Op donderdag 12 november 2009 22:13 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind hem nogsteeds mooiOndanks dat ik hem nog nooit heb aangehad :$
allebij en dan passen en de verkeerde terugsturenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:04 schreef mezzy het volgende:
Ik ben diegene die de vraag stelde over die schoenmaten.. Ik draag dus normaal gesproken 42/42,5 van andere schoenen.. Ik wil zaterdag die suede schoenen voor heren bestellen van Jimmy Choo.. wat zeggen jullie moet ik voor 42 gaan of voor 43?
ik las op de website dat je maar 1 van een product kon nemen, geldt dat alleen als je het in de winkel koopt en dus niet voor het online bestellen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
allebij en dan passen en de verkeerde terugsturen
ohh niet gelezen datquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:07 schreef mezzy het volgende:
[..]
ik las op de website dat je maar 1 van een product kon nemen, geldt dat alleen als je het in de winkel koopt en dus niet voor het online bestellen?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:09 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohh niet gelezen dat![]()
Hmm naja als ik moet gokken dan zou ik voor de 42 gaan aangezien suede nog wel eens flink wil uitwijden
Waarom zou je ze dan niet in de stad gelijk kopen? Kun je ze gelijk bij de schoenmaker langsbrengen zodat ie er andere zolen onder kan doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:13 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
kan je als je een bestelling voor zeg maar 2 producten plaatst later op de dag 1 van die producten annuleren voordat de bestelling wordt behandeld of moet je dan alle 2 de producten annuleren omdat het wordt gezien als 1 bestelling?
misschien ga ik wel 42 en 43 bestellen en dan zo snel mogelijk de stad in om eventueel die schoenen te kunnen passen..
waarom dat dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom zou je ze dan niet in de stad gelijk kopen? Kun je ze gelijk bij de schoenmaker langsbrengen zodat ie er andere zolen onder kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |