Turqouise!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb vandaag een mooi simpel turquoise jurkje gekocht! Geen foto maar tis ongeveer deze:
[ afbeelding ]
Nee, één keerquote:Op woensdag 11 november 2009 20:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mijn bestelling staat op in 1x leveren. Als ik het in 2x laat leveren, betaal ik dan dubbele verzendkosten?
Oke thanx! Ik ga splitsen want ik kan niet wachten!quote:
Oh is dat zo?quote:
Toch niet het Roze Sjaaltje Met Bloemetjes?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh is dat zo?Ik ging er altijd vanuit dat je dan 2 keer moest betalen *gauw wijzigen gaat*
![]()
Dat sjaaltje wat je trouwens postte van de week is al uitverkocht zag ik(gelukkig zit hij wel in mijn bestelling, ben blij dat ik niet gewacht heb
)
Ja die! Frambozenrood noemde ze het, maar ik noem het ook roze.. Ik wilde vandaag eens kijken of ik alweer op mn eigen account kon bestellen (nee dus) en toen was tie uitverkochtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch niet het Roze Sjaaltje Met Bloemetjes?
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja die! Frambozenrood noemde ze het, maar ik noem het ook roze.. Ik wilde vandaag eens kijken of ik alweer op mn eigen account kon bestellen (nee dus) en toen was tie uitverkochtEcht onwijs snel, dat ding heeft er 1 dag opgestaan ofzo
ja ben benieuwd hoe die in het echt uitzietquote:Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
Die laatste, donkerpaarse jurk staat ook op mijn verlanglijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |