abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74594335
Ja, hoe vroeger in de ochtend je kijkt hoe meer er in staat, zeker in de sale is dat echt de moeite

Ik heb één zo'n trui met capuchon en kangoeroezak, die heerlijk warme, en di eheb ik nu al een paar dagen aan omdat het zo koud is. Ondanks dat ie best duur is (24,90) wilde ik er toch nog maar een gaan kopen.... Open ik de webshop, issie net vandaag in de sale gegaan Weliswaar maar in twee kleuren, maar da's toch twee keer lekker warm voor de prijs van 1!
I had a signature once. It was awful.
pi_74597571
Ik snap er geen zak van, nou heb ik weer een tegoed van 2 euro terwijl ik voor mijn gevoel juist dacht dat ik te weinig had overgemaakt .
Tap tap tap
pi_74604351
Tvp.
pi_74608372
Ik heb wat toffe goedkope truitjes besteld terwijl ik de vorige maandfactuur nog niet eens gehad heb

(Heb m ook al in 't groen )

En ik wilde eigenlijk deze ook heel graag:

Maar die is steeds uitverkocht in de kleinere maatjes.. Dan maar een keer in de winkel kijken.

Oh en ja, ik hou van blauw.
''Going mental on the Wabbu''
pi_74610540
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:50 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb vandaag een mooi simpel turquoise jurkje gekocht! Geen foto maar tis ongeveer deze:

[ afbeelding ]
Turqouise! Combineert mooi bij bruin.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_74615969
heb f fgebeld:
storing met hm rekening duurt tot na t weekend, dan kan iedereen als het goed is weer bestellen via hm rekening.

Tot nu toe cc of rembours, rembours = afhalen en direct betalen in de winkel..

ik wacht ff af tot na t weekend, wel je bestelling ff opschrjven omdat t systeem automatisch bestellingen verwijderd ivm de storing..
pi_74616232
Mijn bestelling staat op in 1x leveren. Als ik het in 2x laat leveren, betaal ik dan dubbele verzendkosten?
pi_74616730
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:37 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mijn bestelling staat op in 1x leveren. Als ik het in 2x laat leveren, betaal ik dan dubbele verzendkosten?
Nee, één keer .
Tap tap tap
pi_74616764
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, één keer .
Oke thanx! Ik ga splitsen want ik kan niet wachten!
pi_74616787
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, één keer .
Oh is dat zo? Ik ging er altijd vanuit dat je dan 2 keer moest betalen *gauw wijzigen gaat*

Dat sjaaltje wat je trouwens postte van de week is al uitverkocht zag ik (gelukkig zit hij wel in mijn bestelling, ben blij dat ik niet gewacht heb )
pi_74616830
Als je één bestelling hebt dat uit meerdere deelleveringen bestaat omdat niet alles gelijk leverbaar is, betaal je één keer verzendkosten .
Tap tap tap
pi_74616843
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Oh is dat zo? Ik ging er altijd vanuit dat je dan 2 keer moest betalen *gauw wijzigen gaat*

Dat sjaaltje wat je trouwens postte van de week is al uitverkocht zag ik (gelukkig zit hij wel in mijn bestelling, ben blij dat ik niet gewacht heb )
Toch niet het Roze Sjaaltje Met Bloemetjes?
Tap tap tap
pi_74617068
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Toch niet het Roze Sjaaltje Met Bloemetjes?
Ja die! Frambozenrood noemde ze het, maar ik noem het ook roze.. Ik wilde vandaag eens kijken of ik alweer op mn eigen account kon bestellen (nee dus) en toen was tie uitverkocht Echt onwijs snel, dat ding heeft er 1 dag opgestaan ofzo
pi_74620340
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:00 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja die! Frambozenrood noemde ze het, maar ik noem het ook roze.. Ik wilde vandaag eens kijken of ik alweer op mn eigen account kon bestellen (nee dus) en toen was tie uitverkocht Echt onwijs snel, dat ding heeft er 1 dag opgestaan ofzo
Tap tap tap
pi_74623318
weet iemand hoe het zit met die schoenmaten bij H&M, ik weet dat er een size chart bij zit maar ik word er niet wijzer van.. zijn die schoenmaten vergelijkbaar met maten van andere schoenen..
pi_74633942
Nee, niet echt. Soms heb ik 38 dan weer 39.
Je kan het beste in de winkel passen of meerdere maten bestellen
pi_74636965
Nou mijn vorige snelle levering was dus echt eenmalig nu blijft het weer op ´´in behandeling staan´´ met als code dat het kialapunt het nog niet ontvangen heeft

Wilde mijn jurkjes zo graag voor het weekend hebben aangezien ik dan naar Utrecht ga
pi_74637118
Bij dichte schoenen heb ik meestal een maat groter bij h&m (40), open schoenen gewoon mijn eigen maat (39 of 38/39).
know'm sayin?
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 12 november 2009 @ 16:04:38 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_74637918
Ik heb eigenlijk aldoor mn eigen schoenmaat bij de H&M.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_74639455
Ik altijd te klein.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74639879
geen idee, heb er nog nooit schoenen gekocht

Ze zijn meestal van kunststof en vanwege mijn slechte rug loop ik liever op leren schoentjes
pi_74641234
Ik moet meestal een maat groter hebben van H&M-schoenen, maar soms zijn ze dan juist weer veel te groot : Dus ik zou inderdaad of in de winkel passen, of meer maten bestellen...
pi_74641876
Ik zit nu te wachten op deze aangezien ik een aantal nieuwe basics nodig had :

Manager PR/Moderator donderdag 12 november 2009 @ 18:18:15 #99
269689 crew  Viv
pi_74642116
Die laatste, donkerpaarse jurk staat ook op mijn verlanglijstje.
pi_74642195
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
Die laatste, donkerpaarse jurk staat ook op mijn verlanglijstje.
ja ben benieuwd hoe die in het echt uitziet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')