abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74578147
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:33 schreef Floor-Sofie het volgende:
dat wist ik niet, OP niet goed gelezen

ik heb ze al een mailtje gestuurd
Laat je het even weten? Ik heb ze trouwens ook een mailtje gestuurd. Ik wil wel bestellen maar niet met creditcard Ik heb zelf trouwens niet gerommeld met codes.. Niet dat ik weet in ieder geval
pi_74580122
Besteld

Eén paar voor bij m'n vriend thuis

Kniekousen
pi_74580409
Jaaa die sloffen en sokken
Tap tap tap
pi_74580498
Jaaa

Dit vind ik ook leuk maar ik vond dat ik voor nu wel eventjes genoeg had.. :

I'm a sucker for hello kitty. And for comfywear. You do the math
pi_74580533
Beste Miracle_Drug,

Onze excuses voor het ongemak.

Op dit moment is het niet mogelijk via een H&M-rekening te bestellen.
Dit door een technische update.

Het is alleen mogelijk een bestelling te plaatsen via betaalwijze 'creditcard' of 'rembours'.
Bij een remboursbestelling moet een Kiala-afhaalpunt uitgekozen worden waar u de bestelling voldoet.

Het is niet mogelijk de betaalwijze te veranderen naar acceptgiro. Dit doordat er nog een saldo openstaat via H&M-rekening.

Wij weten nog niet waarneer er weer op rekening besteld kan worden. Wij gaan ervan uit dat dit in de loop van komende dagen opgelost is.

Die rekening heb ik al betaald maar is denk ik nog niet verwerkt
Maar ik had al besteld op het adres van mn moeder Waaronder die sjaal die CherryLips poste

Toch fijn om te weten waarom het niet lukte
pi_74580558
Bestelling is in behandeling. Wuuuh.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_74580568
Hm raar, ik heb net wel besteld met H&M rekening (wilde acceptgiro, maar dat ging niet )
pi_74582253
Ik heb echt niks met die hello kitty zooi, idem met snoopy. Dacht ik 'oh een leuk hemdje/shirtje/broekje', keek ik nog eens goed, stond ergens in een hoekje die hond er weer op met z'n kutkop
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 10 november 2009 @ 19:34:00 #59
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74582331
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Ik heb echt niks met die hello kitty zooi, idem met snoopy. Dacht ik 'oh een leuk hemdje/shirtje/broekje', keek ik nog eens goed, stond ergens in een hoekje die hond er weer op met z'n kutkop
Ja, na m'n 15e was ik er ook wel klaar mee .

ik heb wel een Troetelbeertjes pyamabroek aan maar die zie je nooit in Nederland!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_74582698
Hello Kittyy!!

Leuk leuk,

ik heb ze gemaild, bij mij lag het aan de code's zijn verwijderd nu en kan ik als het goed is bestellen.

Alleen hoop ik dat ik nu wel via hm rekening kan betalen of maandfactuur, hoe moet ik anders bestellen als ik geen creditcard heb.. rembours betaal je 6 euro extra
pi_74582859
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:46 schreef Floor-Sofie het volgende:
Hello Kittyy!!

Leuk leuk,

ik heb ze gemaild, bij mij lag het aan de code's zijn verwijderd nu en kan ik als het goed is bestellen.

Alleen hoop ik dat ik nu wel via hm rekening kan betalen of maandfactuur, hoe moet ik anders bestellen als ik geen creditcard heb.. rembours betaal je 6 euro extra
Ehm.. Niemand kan op rekening bestellen op het moment, dat staat ook in die mail die ik postte En als er wat open staat ook niet op acceptgiro, alleen met cc.
pi_74582865
aaah ik wilde koraalroze pumps voor 7,50, zijn ze nu weg
pi_74582983
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:51 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ehm.. Niemand kan op rekening bestellen op het moment, dat staat ook in die mail die ik postte En als er wat open staat ook niet op acceptgiro, alleen met cc.
En daarna postte ik dat ik net wel met H&M rekening heb besteld
pi_74583035
huh hoe dan?
ik heb geen cc maar wil wel graag bestellen
pi_74583117
Er was bij mij niks anders dan normaal..
pi_74583309
bij mij doet ie t niet

ik kan alleen kiezen uit creditard optie en die heb ik niet..

wat nu..
pi_74583632
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:59 schreef Daph_ het volgende:
Er was bij mij niks anders dan normaal..
Ik heb net ook besteld en bij mij kon het ook gewoon.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_74583646
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:55 schreef Daph_ het volgende:

[..]

En daarna postte ik dat ik net wel met H&M rekening heb besteld
Ja maar blijkbaar lukt dat haar niet Als er niets open staat is er geen probleem. Ik heb mijn rekening van de week betaald maar is nog niet verwerkt. Vandaar dat ik alleen met cc kon bestellen maar dat vertik ik
pi_74583706
balen dit..

allemaal leuke dingetjes uit de sale gesprokkeld en nu kan het niet..
pi_74583869
heb nog wat open staan inderdaad..
maar als je geen cc hebt kun je dus niet bestellen...

zit al dagen te klooien en nu kan het nog niet, argh!!
pi_74585204
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:31 schreef alors het volgende:
  dinsdag 10 november 2009 @ 21:22:14 #72
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74585764
Ohhh! Organic cotton nachthemdje, ik kon 'm niet weerstaan!
Hij gaat wel bij mn levering van januari, dan heb ik weer geld
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74586824
Ik heb vandaag een mooi simpel turquoise jurkje gekocht! Geen foto maar tis ongeveer deze:

pi_74588197
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
Sorry als ik het verkeerd begrijp, maar zijn verzendkosten en retourkosten niet twee verschillende dingen? Ik dacht dat je 1 euro betaalt voor het feit dat je het artikel niet wil, en dan nog verzendkosten (geen idee hoe veel richting Zweden) er bovenop.
Nee.

Verzendkosten zijn die 4,95 oid die je betaalt voor dat zij het naar jou sturen. Als je het hele pakket terugstuurt, hoef je die niet te betalen (betaal je gewoon helemaal niks). Als je iets uit het pakket houdt, betaal je gewoon verzendkosten. Die staan ook als verzendkosten op je bon.

Als je een deel retour stuurt, betaal je ook retourkosten a 1 euro. Dat is voor het terugsturen (retour betekent terug) naar zweden. Dus het scheelt maar 1 euro.
  Manager PR/Moderator dinsdag 10 november 2009 @ 23:26:05 #75
269689 crew  Viv
pi_74590599
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:24 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee.

Verzendkosten zijn die 4,95 oid die je betaalt voor dat zij het naar jou sturen. Als je het hele pakket terugstuurt, hoef je die niet te betalen (betaal je gewoon helemaal niks). Als je iets uit het pakket houdt, betaal je gewoon verzendkosten. Die staan ook als verzendkosten op je bon.

Als je een deel retour stuurt, betaal je ook retourkosten a 1 euro. Dat is voor het terugsturen (retour betekent terug) naar zweden. Dus het scheelt maar 1 euro.
Ahh nu is het helemaal duidelijk voor me. Ik was bang dat je in sommige gevallen voor Nederland > Zweden ook de volle verzendkosten aan TNT moest betalen, plus een euro retourkosten aan H&M.

Ik heb al een account aangemaakt dus nou kan het shoppen beginnen. Ze vullen het assortiment 's ochtends vroeg bij of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')