Oh, dat is geen probleemquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Die kleurtjes van de bovenste zijn best fel in het echt! (ik bereid je vast voor)
Ik wil hem in 38 of 40quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:59 schreef Linnie20v het volgende:
Die heb ik ook besteld Inu, in 34 en 36(die zwarte met groen en roze)
Die wat jij met lurexdraadjes hebt, heb ik in het zwart en blauw besteld! ben benieuwd....
Met een goede paar kisten eronder zou je helemaal Little J uit Gossip Girl zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een idee
Daarom heb ik inderdaad ooit een leren jasje gekocht
Nieuw account aanmaken? Als je tussenvoegsels hebt, dan doe je vd in plaats van 'van den' ofzo..quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:43 schreef annoh het volgende:
Ik wil deze zo graag hebben maar ik kon m niet vinden in de winkel, en ik kan nog steeds mijn betalingsmanier niet veranderen als ik iets wil bestellen online! Hebben jullie dat ook? Ik kan alleen met creditcard betalen en die is afgelopen en ik wacht nog op een nieuwe....
afbeelding
Ik vraag t nog een keer, waar vind ik dat roze jurkje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:25 schreef Sarabi het volgende:
Ik kon mezelf toch niet inhouden.....
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ohh, dat bovenste jurkje is super! Die had ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook weer eens wat besteld, ik wil eigenlijk die zwarte jurk met roze en groene figuren op de voorkant, maar die is telkens uitverkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zuurstokroze jurk wordt wel leuk met zwart. (en studs ofzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die eerste kan je volgens mij ook wel 'gewoon' aan
En die zuurstok jurk........tja dat weet ik ook nog niet
Joeoeoeoeoeoe en daar zitten mijn Jimmy Choo spulletjes inquote:Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 20-11-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 21-11-2009 Amsterdam , intern transport pakketten
Das knapquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn bestelling staat nog op 'in behandeling' en hij is zojuist afgeleverd
Mouwen zijn uit deze winter.quote:Op zaterdag 21 november 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ik zoek een bolero, met zeg maar alleen armen. Maar de H&M heeft er geen.
OMG, het zijn glittertjes ipv kleurtjes!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:11 schreef -Peach het volgende:
[..]
Die kleurtjes van de bovenste zijn best fel in het echt! (ik bereid je vast voor)
Creatief aan de slag gaan met een panty / legging? Hoorde laatst op de sportschool vrouwen over hun creativiteit op dat gebied praten. Je kunt met zo'n ding een mouwengeval maken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Maar dat is koud.
Mijn zus heeft er een van de Steps, maar dan moet ik daadwerkelijk gaan winkelen ipv thuis blijven.
Die had ik ook besteld, maar ik moest hem een maat kleiner dan ik normaal heb, en toen viel hij nog niet helemaal goed, hij zat langs mijn borsten, zeg maar? Omdat die V erg laag is.quote:
Ik vraag me nou af.. wanneer draag je zoiets? Echt als ondergoed gewoon? En waarom dan een body ipv gwn bh + slip? Ik vind hem wel mooi trouwens.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:08 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb een body gekocht. Het is echt perfect! <3
[ afbeelding ]
Hehe, ja ik ook...quote:Op zondag 22 november 2009 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vraag me nou af.. wanneer draag je zoiets? Echt als ondergoed gewoon? En waarom dan een body ipv gwn bh + slip? Ik vind hem wel mooi trouwens.
Ahaha inderdaad,quote:Op zondag 22 november 2009 17:40 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hehe, ja ik ook...
Zie me er niet echt mee lopen zo onder m'n huispak
Hoewel..
Hmm, ik heb hem juist een maat groter dan normaal besteld, omdat die bij mij meestal hetzelfde vallen als de kleinere maat. Ik zie het wel als hij binnen is, en als hij niet mooi valt dan bestel ik hem in een kleinere maat.quote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef Dail het volgende:
[..]
Die had ik ook besteld, maar ik moest hem een maat kleiner dan ik normaal heb, en toen viel hij nog niet helemaal goed, hij zat langs mijn borsten, zeg maar? Omdat die V erg laag is.
Ik draag hem nu liever met een riempje erom, dan zit het mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |