Hoe vallen deze... als je 37 hebt, kan je dan beter 36/37 nemen of 38/39?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ohhh ze zijn er eindelijk
Ik heb dinsdag deze gekocht, zo schattig
[ afbeelding ]
Wow dat rode jurkje is veel leuker als jij het aanhebt, anders is het een beetje vormeloos. Zo zie je maar dat "aanfoto's" heel nuttig zijn.quote:
Ik heb normaal met platte schoenen maat 39, en ik had 38/39 genomen, en ze zitten eigenlijk wel goed alleen aan de zijkanten wat breed/ruim...dus zou voor 36/37 gaanquote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hoe vallen deze... als je 37 hebt, kan je dan beter 36/37 nemen of 38/39?
Ik kan er goed op lopenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef Qarinx het volgende:
Vindt iemand die H&M schoenen nou echt lekker lopen?
Ik probeer het steeds weer (omdat sommige er toch wel leuk uitzien), maar het is standaard zere voeten en als ze nieuw zijn, blaren.... tot bloedens toe..
Ik heb hetzelfde als qarinx...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan er goed op lopen
Natuurlijk is de kwaliteit niet zoals die van hele goede/dure merken maar mijn de H&M schoenen passen goed bij mijn voetvorm kennelijk
Kan hele dagen op de pumps lopen
dan zit de schoen niet goed...quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef Qarinx het volgende:
Ik probeer het steeds weer (omdat sommige er toch wel leuk uitzien), maar het is standaard zere voeten en als ze nieuw zijn, blaren.... tot bloedens toe..
Dankjequote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wow dat rode jurkje is veel leuker als jij het aanhebt, anders is het een beetje vormeloos. Zo zie je maar dat "aanfoto's" heel nuttig zijn.
De lederen exemplaren gaan redelijk goed naar de voet zitten maar de anderen zitten niet echt geweldig.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef Qarinx het volgende:
En deze wil ik ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
en deze is trouwens ook echt supervet
Die eerste kan je volgens mij ook wel 'gewoon' aanquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:33 schreef -Peach het volgende:
Hihi ik vind al die jurkjes wel leuk, maar ik vraag me altijd af: 'wanneer ga ik ze in godsnaam aan doen?' en dan koop ik ze maar weer niet
Die kleurtjes van de bovenste zijn best fel in het echt! (ik bereid je vast voorquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook weer eens wat besteld, ik wil eigenlijk die zwarte jurk met roze en groene figuren op de voorkant, maar die is telkens uitverkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met een stoer (nep)leren jasje en ballerina's kun je die best doordragen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die eerste kan je volgens mij ook wel 'gewoon' aan
En die zuurstok jurk........tja dat weet ik ook nog niet
Dat is inderdaad wel een ideequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met een stoer (nep)leren jasje en ballerina's kun je die best doordragen hoor.
Is 'ie ook gelijk iets minder zoetquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een idee
Daarom heb ik inderdaad ooit een leren jasje gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |