Probeer het eens 's ochtends, misschien zijn die nu uitverkocht...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:44 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
hier zoek ik al tijden naar, tof van h&m dat ze maar 1 maat hebben![]()
Nee, ze hebben alleen maar 140x220quote:Op donderdag 19 november 2009 17:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Probeer het eens 's ochtends, misschien zijn die nu uitverkocht...
travestiet voor piet, het rijmt dus het is waar...quote:Op zondag 8 november 2009 13:18 schreef Floor-Sofie het volgende:
mss een stomme vraag maar wat is tvp..
Meld het bij H&M en bij TNT.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:11 schreef Mackenzey het volgende:
:(
Had dat zwarte jurkje besteld wat voorop de laatste catalogus stond (is nu uitverkocht zag ik), en volgens track&trace is hij gisteren afgeleverd, maar ik heb hem niet en de buren hebben ook niks gezien!
Wat nu? Ik weet niet of ik een poot heb om op te staan, maar ik ben niet van plan iets te betalen als ik niks heb ontvangen. Kut TNT.
Ohhh ze zijn er eindelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 18:41 schreef Imperfect-Angel het volgende:Geiler dan Jimmy Choo!
[ afbeelding ]
Waar vind ik die?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die is leuk
Maar mag voorlopig niets meer bestellen van mezelf.....
Die modellen hebben het sowieso koud want ze hebben anorexiaquote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef alors het volgende:
Superleuk![]()
maar ik vraag me altijd af of ze het niet koud hebben, die meiskes van lookbook met hun blote benen en kousjes, kortje jurkjes, open jasjes en driekwartmouwen.
Ik heb hem toevallig vandaag in de winkel zien hangen, de blauwe (en zwart ook geloof ik). Op de foto vind ik hem heel leuk, maar in het echt valt ie nogal tegen vind ik, hij is nogal wollig, nouja ik vond hem niet mooiquote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef Linnie20v het volgende:
Onder nieuwhij geeft een zwarte aan, maar er zijn 4 kleuren als het goed is!
Inderdaad, ik erger me echt aan de wintercollectie, al die korte en driekwart mouwtjes... kom op jongens, het is koud, dan ga je niet met t-shirts rondlopen!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:49 schreef alors het volgende:
Superleuk![]()
maar ik vraag me altijd af of ze het niet koud hebben, die meiskes van lookbook met hun blote benen en kousjes, kortje jurkjes, open jasjes en driekwartmouwen.
ohhhhhhquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil ze allemaal :|
In Zweden dragen ze vooral heel veel laagjes over elkaar in plaats van een jas, en zo heel koud is het niet hoor, valt wel mee, ik heb vorig jaar ook zowat geen winter jas gedragen, alleen maar laagjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Inderdaad, ik erger me echt aan de wintercollectie, al die korte en driekwart mouwtjes... kom op jongens, het is koud, dan ga je niet met t-shirts rondlopen!
Ik wil dat middelste jurkje ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef alors het volgende:
Ik ben gezwicht voor dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag in Zweden, hoogste temperatuur 12 graden (Malmo) maar Stockholm bv maar 6 graden.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
In Zweden dragen ze vooral heel veel laagjes over elkaar in plaats van een jas, en zo heel koud is het niet hoor, valt wel mee, ik heb vorig jaar ook zowat geen winter jas gedragen, alleen maar laagjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |