Je hebt i.i.g. een slecht humeur.quote:Mijn humeur is niet zo zeer afhankelijk van het weer.
Precies. Verketteren is de enige oplossing om dit soort wantopics uit te bannen.quote:Op zondag 8 november 2009 11:36 schreef Garisson72 het volgende:
Heel normale natuurlijke reactie. TS vertoont afwijkend gedrag. TS is raar.
Ik vind het eerder primitief gedrag. Ik denk dat ik verder geëvolueerd ben of zo.quote:Op zondag 8 november 2009 11:36 schreef Garisson72 het volgende:
Heel normale natuurlijke reactie. TS vertoont afwijkend gedrag. TS is raar.
Ik vind het eerder triest dat mensen massaal blij worden van een zonne straaltje en dat als het regent hun blik op oorlogs stand staat.quote:Op zondag 8 november 2009 11:43 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
omdat de meeste mensen de warmte van de zon qua omstandigheden prettiger ervaren als kou of regen misschien?
En laat je humeur nou net afhankelijk zijn van in hoeverre jij je ergens prettig bij voelt!?
ts = een rare kwibus
Misschien zal het iets menselijks zijn als het effect duidelijk zo massaals is he???quote:Op zondag 8 november 2009 11:44 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik vind het eerder triest dat mensen massaal blij worden van een zonne straaltje en dat als het regent hun blik op oorlogs stand staat.
Ik denk eerder té ver.quote:Op zondag 8 november 2009 11:39 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik vind het eerder primitief gedrag. Ik denk dat ik verder geëvolueerd ben of zo.
Of terwijl ik ben niet menselijk omdat mijn humeur niet afhankelijk is van het weer?quote:Op zondag 8 november 2009 11:47 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Misschien zal het iets menselijks zijn als het effect duidelijk zo massaals is he???
Waar zeg ik dat??? Dat is een conclusie die jij er aan verbindt!quote:Op zondag 8 november 2009 11:48 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Of terwijl ik ben niet menselijk omdat mijn humeur niet afhankelijk is van het weer?
=anders=alto, maakt; TS=alto.quote:Op zondag 8 november 2009 11:39 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik vind het eerder primitief gedrag. Ik denk dat ik verder geëvolueerd ben of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |