Ik moet ook nog naar huis fietsenquote:Op zondag 8 november 2009 07:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Geeft dat? Het is toch zondag....
Nee, want ik ben helemaal niet lam geweest en heb niks gezopen (ja, cola lightquote:Op zondag 8 november 2009 07:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga je zometeen ook een topic openen over hoeveel je gezopen hebt en hoe lam je was?
OMGNEEEE WUT?quote:Op zondag 8 november 2009 07:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben helemaal niet lam geweest en heb niks gezopen (ja, cola light).
Een hele nacht doorgaan op cola light is best wel knapquote:Op zondag 8 november 2009 07:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, want ik ben helemaal niet lam geweest en heb niks gezopen (ja, cola light).
Er zit wel cafeine in natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 07:38 schreef Ryser1978 het volgende:
[..]
Een hele nacht doorgaan op cola light is best wel knap
quote:
Neuh, de kamer waar we zaten was in de "kelder" en had blinderingsgordijnen, dus ik dacht dat het nog een uurtje of 2 wasquote:Op zondag 8 november 2009 08:25 schreef S.Seagal het volgende:
Ben je in slaap gevallen daar? Je mist ongeveer 5 uur blijkbaar.
mag ik je ook pijpenquote:Op zondag 8 november 2009 09:21 schreef IJsblock het volgende:
Ik kom net uit bed na 9 uur slaap, jullie mogen me aanraken hoor.
*vraagt even aan zijn vriendin*quote:
HOAX HOAX HOAX HOAX HOAX HOAX HOAXquote:Op zondag 8 november 2009 09:33 schreef IJsblock het volgende:
[..]
*vraagt even aan zijn vriendin*
Ze raadt het op dit moment nog even af....
Sorry baasquote:Op zondag 8 november 2009 09:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik duld geen ranzige praat in mijn topics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |