quote:Op zondag 8 november 2009 02:53 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Door wie laat je dat doen om 3 uur 's nachts?
Dan moet ik ook een kuteind lopenquote:Op zondag 8 november 2009 02:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Kun je niet bij een fles wodka? Zuip je die half leeg, kun je makkelijk dat bed zelf even naar beneden tillen!
Met een halve fles wodka op gaat alles wel wat makkelijker is mijn ervaring!quote:Op zondag 8 november 2009 02:56 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Dan moet ik ook een kuteind lopen
Subklacht is dat ik te dom ben om hier eerder aan te denken dan om 3 uur 's nachts
o ja, en als je er toch bent, til die manke ff zijn bed inquote:Op zondag 8 november 2009 03:00 schreef Mindstate het volgende:
als jij me eerst een halve fles wodka brengt, dan kan ik er daarna wel een gaan halen ja
ohja, bonusklacht is niet uit kunnen gaan op een zaterdagavond
hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 8 november 2009 04:02 schreef Billy_Talent het volgende:
Je hebt toch nog een been?
Ik ga er vanuit dat TS een mens is, waarop wikipedia mij de volgende informatie wist te verschaffen.quote:
niet alles zo maar aannemenquote:Op zondag 8 november 2009 04:31 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat TS een mens is, waarop wikipedia mij de volgende informatie wist te verschaffen.
Een mens behoort tot de gewervelden en beschikt onder meer over twee benen, twee armen en een hoofd.
bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Mens#Anatomie
En wat op wikipedia staat klopt
Dat dacht ik dus ook direct! Zijn knie is kapot/tijdelijk uit de roulatie, maar die billen zitten er toch nog aan?quote:
Ik zie hem alleen nog niet zo snel voetballenquote:Op zondag 8 november 2009 04:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
niet alles zo maar aannemen![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |