quote:Op maandag 9 november 2009 08:34 schreef Vlarp het volgende:
Zo, even snel een goede morgen. Ik ga zo maar weer eens aan het werk.
zaterdag naar een disco feestje geweest van collega die 40 werkquote:Op maandag 9 november 2009 08:12 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk niet heel veel bijzonders. Zaterdag op pad geweest met m'n camera en gisteren heerlijk boeken gelezen en series gekeken![]()
En jij?
Oja, je ging slapen in een roze wolkquote:Op maandag 9 november 2009 08:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zaterdag naar een disco feestje geweest van collega die 40 werk
en bij een andere collega daar in duurt blijven slapen onder een roze dekbek en roze klamboe in het bed van de dochter, die uit logeren was gestuurd
zondag heerlijk thuis op de ban mezelf verwerd met een dikke zaterdagkrant
Ach ik heb er geen last van gehad,quote:Op maandag 9 november 2009 09:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oja, je ging slapen in een roze wolk
quote:Op maandag 9 november 2009 09:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach ik heb er geen last van gehad,
de meeste tijd dat ik er lag had ik toch de ogen dicht
Nee, ben ik niet gaan compenseren. Weet me goed in te houden.quote:Op maandag 9 november 2009 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
koekje erbij?
of snoep je al bovengemiddeld ter compensatie ?
kokosmacroontjes met dat heerlijke snoeppapier aan de achterkantquote:Op maandag 9 november 2009 11:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, ben ik niet gaan compenseren. Weet me goed in te houden.
wat voor koekjes heb je?
Vandaar dat ik die als kind al zo lekker vondquote:Op maandag 9 november 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kokosmacroontjes met dat heerlijke snoeppapier aan de achterkant
Want welke homo wil er nu niet van de achterkant snoepen
Grappig is dat om achteraf die aanwijzingen van vroeger te herkennenquote:Op maandag 9 november 2009 11:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die als kind al zo lekker vond
Veel plezier bij de braboosquote:Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef Baltar het volgende:
Ben er vandoor, moet naar Breda voor vergadering/Teammeeting
Nu jij er bent toch wel ?quote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen![]()
het wilt niet echt opschieten, he?
waar was jij eigenlijk de afgelopen paar dagen ?quote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen![]()
Geeft Mieke eerst een kopje koffiequote:Op maandag 9 november 2009 15:25 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen![]()
Nee, niet sletten.quote:Op maandag 9 november 2009 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar was jij eigenlijk de afgelopen paar dagen ?
weer de hort op om te sletten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |