Oke, ik wil je evt wel helpen, maar dan moet je dat vantevoren ff aangeven, kan ik het inplannenquote:Op zondag 8 november 2009 16:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt, maar van dichtbij is de badkamer een beetje rommeligMoet wel opgepoetst worden
oeh!quote:Op zondag 8 november 2009 15:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt veel gemist... Ik woon al 3 mnd in Amsterdam. Heb 2,5 mnd bij mijn zus gelogeerd, maar sinds vorige week woon ik op een woonboot
Is goed, zal ik onthoudenquote:Op zondag 8 november 2009 16:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, ik wil je evt wel helpen, maar dan moet je dat vantevoren ff aangeven, kan ik het inplannen![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 16:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
oeh!
Amsterdam kent vele mooie plekjes voor een woonbood! achter het olympisch stadion ligt een mooie wijk, ook met woonboten!
DAAR zou ik wel willen wonen!
Je hebt gewoon teruggelezen dat ik daar ging wonenquote:Op zondag 8 november 2009 16:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan heb je een van de beste plekken van Amsterdam!
oh you got me!quote:Op zondag 8 november 2009 16:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teruggelezen dat ik daar ging wonen
Ik heb altijd gelijkquote:Op zondag 8 november 2009 16:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh you got me!
dat is nou echt waar IK me mee bezig hou op zondag middag.. het teruglezen van de talloze topics die ik gemist heb
vandaag krijg je gelijk.. ik ben redelijk softie vandaagquote:Op zondag 8 november 2009 16:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijkof krijg gelijk.
Hoe gaat het met je broer en zn vriend?
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 8 november 2009 18:54 schreef Xiance het volgende:
windows XP zonder servicepacks is ZOOOOO.. oud...
Ach, vanaf 1 januari mag je mij komen helpenquote:Op zondag 8 november 2009 19:03 schreef MisterO het volgende:
Ik verveel me dood vandaag
Ik ben het niet gewend om niks te doen.
ik heb hier 2 laptops voor mn neus..quote:
Service Packs slipstreamenquote:Op zondag 8 november 2009 19:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb hier 2 laptops voor mn neus..
moet opnieuw XP op..
en aangezien ik geen huis-tuin-keuken prutsert ben, moesten er ook originele licensies bij zitten.
nou.. die hebben ze!
MAAR.. de bijbehorende CD, zon mooie glanzende holografische XP cd, is een oude, zonder SP erop!
nou.. probeer die maar eens in je moderne high-tech netwerk te hangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |