Ben ik al mee bezig...quote:Op maandag 9 november 2009 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie laten het doodgaan. Ontwikkel ook een depressie! Al dat blije gedoe zet geen zoden aan de dijk he.
Ik zie zo al waar je het verkeerd aanpakt met je depressiequote:
Oh, tell me?quote:Op maandag 9 november 2009 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie zo al waar je het verkeerd aanpakt met je depressie.
Nu niet ineens terugkrabbelen!quote:Op maandag 9 november 2009 22:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, het was meer gewoon een constatering hoor.![]()
Nee, je moet je eigen fouten maken.quote:
Nah.quote:Op maandag 9 november 2009 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie laten het doodgaan. Ontwikkel ook een depressie! Al dat blije gedoe zet geen zoden aan de dijk he.
Ja, naar het eiland Singles.quote:Op maandag 9 november 2009 23:10 schreef Xiance het volgende:
angel is toch op vakantie?
Het is leuk om te lezen, dat scheelt.quote:Op maandag 9 november 2009 23:14 schreef Waxxer het volgende:
Oh kut, dit zijn wel weer van die dingen dat ik dan zó veel ga posten dat ik dan eigenlijk digitaal tegen mezelf lul terwijl de rest van de wereld meeleest.
Oh, klik dan niet op die Muse-link!quote:Op maandag 9 november 2009 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Waxxer, je treft me ook altijd op mijn slechtste momenten. Je gelooft het nu zeker nooit als ik zeg dat ik me vanavond best goed voel!
gaan we met een campagne mensen werven ?quote:Op maandag 9 november 2009 22:37 schreef Steve het volgende:
Mja, als er mensen steeds weggaan, moet er wel nieuw bloed komen he.
Mijn haar heeft een eigen wil, maar als ik het lief aankijk en het op het juiste moment was en er de precieze hoeveelheid haarspul inknijp dan wil het soms wel eens krullen jaquote:Op maandag 9 november 2009 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, klik dan niet op die Muse-link!Luister niet!
Kutterdekut!
En nog steeds zo curly?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |