SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Je gaat altijd zo kokhalzen van die theeblaadjes in je keelquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:54 schreef Nass het volgende:
Dat wel, maar ik gooi die theeblaadjes altijd gewoon zonder zakje in warm water, dus ik heb dan thee, en vloei
Nee, want heb van die theekannen(je weet wel, van die , die ene dingens), krijg dus alleen echte thee zonder restjes(Y)quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je gaat altijd zo kokhalzen van die theeblaadjes in je keel
Je hebt meestal bladen waar geen inkt op zit aan 't eind van 't boek.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:59 schreef Nass het volgende:
Ja maar, daar zit van die inkt op, volgens mij is dat inademen niet gezond?
Er is een verschil tussen een papieren zakje een tijdje in het water hangen en er weer uit halen of dat papier VERBRANDEN en de afvalstoffen ervan in ademen. Ik had zelfs vrienden die binnenstebuiten draaide met vloeitjes zodat ze het overtollige vloei aan de zijkant er weer af konden branden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:59 schreef Nass het volgende:
Ja maar, daar zit van die inkt op, volgens mij is dat inademen niet gezond?
Theezakje gaat meestal in heet water, dus denk dat het dan net zo schadelijk moet zijn?
Is er in het mooie Apeldoorn geen plek waar je vloeitjes kunt kopen op zaterdagavond? Het is nog geen 00:00quote:
Bazaar in de stad, maar dat is 20 minuten fietsen, te koud hihihihihihquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is er in het mooie Apeldoorn geen plek waar je vloeitjes kunt kopen op zaterdagavond? Het is nog geen 00:00
Het is überhaupt schadelijk als je rookt. Wat wil je nu horen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:12 schreef Nass het volgende:
[..]
Bazaar in de stad, maar dat is 20 minuten fietsen, te koud hihihihihih
Maar, dus; is het schadelijk als je afentoe eens theezakje gebruikt?
Het is ook schadelijk als je onder een bus beland.. Niet zeikenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:12 schreef Nass het volgende:
[..]
Bazaar in de stad, maar dat is 20 minuten fietsen, te koud hihihihihih
Maar, dus; is het schadelijk als je afentoe eens theezakje gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |