---> [CON] i.p.v. [KLB]quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:23 schreef Joran-Joran het volgende:
...terwijl hij vroeger bij Kopspijkers wel leuk was. Het is een beetje zielig voor hem, maar ik kan er niks aan doen.
Dit is trouwens niet echt een klacht, want het boeit me niet zo, maar meer een constatering.
Bij de VARA was het ook een oetlul, een oetlul met een ijzersterk cabaret aan tafel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef Joran-Joran het volgende:
Nou ja bij de VARA vond ik het best een sympathieke kerel. Maar nu dus niet meerWat RTL met een mens doet... dat dit zomaar kan in Nederland
Volkomem offtopic, maar zeker lekkerquote:
Ook totaal irrelevant en volledig offtopic.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:30 schreef Onnoman het volgende:
ik heb trouwens ook een hekel aan jort kelder maar dat ter zijde
Nou ja ik opende dit topic naar aanleiding van zijn programma (nu op tv), en dat mokkel zit daar dus in. Dus slechts gedeeltelijk offtopic. Lekker is ze idd wel.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volkomem offtopic, maar zeker lekker
lekkere hitsige milf idd..quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:37 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Nou ja ik opende dit topic naar aanleiding van zijn programma (nu op tv), en dat mokkel zit daar dus in. Dus slechts gedeeltelijk offtopic. Lekker is ze idd wel.
Sympathiek?!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef Joran-Joran het volgende:
Nou ja bij de VARA vond ik het best een sympathieke kerel. Maar nu dus niet meerWat RTL met een mens doet... dat dit zomaar kan in Nederland
FOK!forumquote:Op zondag 8 november 2009 01:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
Hee, er zit een knop op de tee vee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |