wie heeft het over een feest ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:21 schreef Sanderrrr het volgende:
ik zou zowiezo niet eens naar een feestje van ts gaan.
ik snap het gewoon niet ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:22 schreef Acinonyx het volgende:
Bekend probleem, kut mensen die zomaar weg gaan net als het leuk begint te worden, dan mogen ze weg blijven ook
ach... jong, jij zit nog in je pubertijd.. Als je wat ouder bent gaat die frustratie over...quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:21 schreef Adidah het volgende:
Het is sowieso i.p.v. zowiezo. En zinnen beginnen met een hoofdletter.
Het is gewoon kankerdom om dat woord steeds fout te spellen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
ach... jong, jij zit nog in je pubertijd.. Als je wat ouder bent gaat die frustratie over...
ik doe het expres, nou oprotten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:29 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het is gewoon kankerdom om dat woord steeds fout te spellen.
Solly.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:30 schreef Markster het volgende:
[..]
ik doe het expres, nou oprotten.
Als het te lang gezellie is, heeft pa teveel op en moeders zijn nu eenmaal voorzichtig.quote:
En pubertijd ontgaat je?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:29 schreef Adidah het volgende:
[..]
Het is gewoon kankerdom om dat woord steeds fout te spellen.
shit dit kan het wel eens zijn ja. Maar ze wilden eventueel blijven slapen, waarom dat dan nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:33 schreef trabant het volgende:
[..]
Als het te lang gezellie is, heeft pa teveel op en moeders zijn nu eenmaal voorzichtig.
Zei pa dat ze wilden blijven slapen of zei ma dat? Als pa het zei en je vriendin is slanker, knapper of jonger dan je moeder, ligt er weer een antwoord voor de hand.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Maar ze wilden eventueel blijven slapen, waarom dat dan niet
ik had dit ingeplandquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |