Ongetwijfeld, immers kan ik geen ongelijk hebben gehad.quote:
Ik doe daar niet aan voor het huwelijk. En een trouwerij regelen vind ik vrij ver gaan.quote:
Gristelijke hondquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan voor het huwelijk.
Die wijven kunnen ook niets allen, he...quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:49 schreef Trannellius het volgende:
Ik zou helpen met klussen in haar nieuwe huis
Je moet het ook niet doen voor een huwelijk - je moet het gewoon doen omdat het lekker is en omdat het kan - snap je dat niet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan voor het huwelijk. En een trouwerij regelen vind ik vrij ver gaan.
Dat dus. De egoïstische snol.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:06 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ze moet blij wezen dat je van plan was haar überhaupt te gaan helpen.
Vuile kut hoer!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:06 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ze moet blij wezen dat je van plan was haar überhaupt te gaan helpen.
Vuile kut hoer!
Iets specifieker: vrouwen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:28 schreef araphor het volgende:
Ongelooflijk waar mensen zich kwaad over kunnen maken. Grrrrrrrrrrrrrr!
Eensch, al die wijven hebben een telefoon tegenwoordig en ze doen de hele dag toch al niks anders dan smsen op hun luie dikke reet, dus ze had je best wel kunnen bellen of smsen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:18 schreef defabiman het volgende:
ZE HAD OOK KUNNEN BELLEN....
TS laat toch niet zo over je heen lopen, als ze had gebeld had je kunnen doen alsof je je verslapen had...
het is dus volledig haar schuld...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |