Veel beters heb ik niet, daarom kan ik ook niet wachten totdat ik ga studerenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer je vrienden dat niet voor je overhebben zijn het geen vrienden in mijn optiek.
Want studenten staan erom bekent dat ze wel bier laten varen voor een cola met jou op de bank?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:14 schreef Personan het volgende:
[..]
Veel beters heb ik niet, daarom kan ik ook niet wachten totdat ik ga studeren
Nee, Dan ben ik zelf 18 en heb ik hopelijk nieuwe vriendenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:15 schreef WiXX het volgende:
[..]
Want studenten staan erom bekent dat ze wel bier laten varen voor een cola met jou op de bank?
Precies, ik draai ook om als er iemand geweigerd wordt. Dan gaan we wel ergens anders heen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer je vrienden dat niet voor je overhebben zijn het geen vrienden in mijn optiek.
Dat zijn inderdaad echt mannen jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
uitgaanechte mannen spelen 24/7 World of Warcraft
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad echt mannen ja
[ afbeelding ]
Hij is er anders al een tijdje hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:19 schreef WiXX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ow dat is echt het beste plaatje sinds tijden
HAHA DAN KOMT TS OOK NIET IN HAAR!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
Zoek een vriendinnetje van 17, ga je daarmee thuis zitten omdat je samen nergens in komt.
Ah das zielig!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
Zoek een vriendinnetje van 17, ga je daarmee thuis zitten omdat je samen nergens in komt.
Die gaan allemaal naar uitgaanscentra en om alleen naar een uitgaanscentra toe te gaan is ook weer zo triestquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:20 schreef Adelante het volgende:
MAG IE ER WEER NIE IN??!?>#!!!?!!!!! JHAHAHJ@!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
HAHA DAN KOMT TS OOK NIET IN HAAR!!!O
![]()
![]()
![]()
SNAP JE HEM!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap hem wel, maar begrijp hem niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
HAHA DAN KOMT TS OOK NIET IN HAAR!!!O
![]()
![]()
![]()
SNAP JE HEM!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|