Ja, die zie je dus nooit zo goed, dus ik zou bij god niet weten hoe die er zo uitziet. Dorus en Cappie, die mag ik welquote:Op maandag 9 november 2009 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die drummer van ac/dixi heb ik nog wel eens mee gekaart
Heb je de echte AC/DC wel eens echt gezien dan? Maar klopt, Action in DC is ook echt heeeuuul goed! Heb ze gezien op de ZC. Jammer dat ze stoppen.quote:Op maandag 9 november 2009 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vorig jaar Action in DC op Graspop gezien, ik vond ze af en toe beter dan de echte AC/DC
verder ben ik nog nooit bij ac dixi geweestquote:Op maandag 9 november 2009 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die zie je dus nooit zo goed, dus ik zou bij god niet weten hoe die er zo uitziet. Dorus en Cappie, die mag ik welEn de gitarist waar ik de naam niet van kan onthouden.
Dan gaan we toch gewoon verder, ik kan wel een beetje drummenquote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de echte AC/DC wel eens echt gezien dan? Maar klopt, Action in DC is ook echt heeeuuul goed! Heb ze gezien op de ZC. Jammer dat ze stoppen.
Ik kan een beetje luchtgitaar spelenquote:Op maandag 9 november 2009 18:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan gaan we toch gewoon verder, ik kan wel een beetje drummen
Eens zien, blijft nog een knappe bassist over, en een gitarist?quote:Op maandag 9 november 2009 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan een beetje luchtgitaar spelen
Linkquote:Op maandag 9 november 2009 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb 'drea 's hyves gevonden
Klopt, maar daarom wel grappigquote:
Yup, heb ze toen in maart (of was t nou meiquote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de echte AC/DC wel eens echt gezien dan? Maar klopt, Action in DC is ook echt heeeuuul goed! Heb ze gezien op de ZC. Jammer dat ze stoppen.
District 9 is ook wel leuk!quote:Op maandag 9 november 2009 18:52 schreef haakon het volgende:
kippenpootjes gehadThe Hangover staat in goede kwaliteit op internet !
wutquote:
je zocht toch nog een zangerquote:
maand voordat ie in de bios was al gezienquote:Op maandag 9 november 2009 18:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
District 9 is ook wel leuk!
lol!quote:Op maandag 9 november 2009 18:55 schreef haakon het volgende:
[..]
maand voordat ie in de bios was al gezien
quote:
Euuuuh, nee. Ik doe denk ik een verwenavondje. Gewoon, omdat het kan.quote:Op maandag 9 november 2009 18:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom wel grappig. nog plannen voor vanavond dan?
Jij vind m'n naam wel erg moeilijk he?quote:Op maandag 9 november 2009 18:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, niet zo supersnel vandaag. Nu nog een knappe bassist voor Sammz!
Sorryquote:Op maandag 9 november 2009 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vind m'n naam wel erg moeilijk he?Maak er anders gewoon San van...
quote:Op maandag 9 november 2009 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vind m'n naam wel erg moeilijk he?Maak er anders gewoon San van...
Ah ok, ik wou m nog met iemand gaan kijken maar die durft nietquote:Op maandag 9 november 2009 18:59 schreef haakon het volgende:
[..]k heb Orphan 2 weken geleden ook al gezien
leuke film !
Hoe speelde scar symmetry trouwens laatst?quote:
wel leuk, maar ik vond dat de minst leuke van de avondquote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe speelde scar symmetry trouwens laatst?
Wat heb ik nu net getyped? Snugger ventje, of niet dan?quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Sorry![]()
, mag ik San zeggen?
Haha, nee maar of je dat niet erg zou vindenquote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb ik nu net getyped? Snugger ventje, of niet dan?
Waar ben je heen geweest dan?quote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel leuk, maar ik vond dat de minst leuke van de avond
hahahaquote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ah ok, ik wou m nog met iemand gaan kijken maar die durft niet
21 November Qlimax, 28 November Volbeat, 19 December Thunderdome.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kheb kouwe klauwen, verdammt
Even onder de kraan houden
Mayhemquote:
Waarom zou ik dat erg vinden, het is m'n naam hequote:Op maandag 9 november 2009 19:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Haha, nee maar of je dat niet erg zou vinden![]()
moet kunnenquote:Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Word deel 266 nog voor kwart over 7 gehaald trouwens
Ik ben Sander trouwensquote:Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat erg vinden, het is m'n naam he
Kouwe zweetpoten zijn matigquote:
Yupquote:
Oh, dat weet ikquote:Op maandag 9 november 2009 19:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ben Sander trouwens, dan is dat ook helder!
quote:Op maandag 9 november 2009 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat weet ikIk lees de OP namelijk nog wel eens door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |