Ik ben jaloers! Ik wil ook naar Figmullerquote:Op zondag 18 juli 2010 18:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja maar ik had ook geen idee. Ergens langs de snelweg in Duitsland.
Inmiddels hebben we een dagje Wenen erop zitten. Straks gaan we naar het restaurant van Sjeen voor de echte wienerschnitzel. Gisteren hadden we al gedobbeld of we gisteren of vandaag zouden gaan. Vandaag dus. Heb best trek.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:02 schreef cptmarco het volgende:
wat is er dan zo bijzonder aan dat restaurant?
quote:
lijkt me een prima motivatie natuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 07:39 schreef UIO_AMS het volgende:
En dan even heel iets anders:
Ik zit nu al een paar dagen met het huis van Hitler als toeristische bestemming in gedachten. Het zint me niet. Vanuit onze toeristische motieven (lol hebben met een dobbelsteen) een dergelijk beladen plaats bezoeken en ermee op de foto gaan, druist in tegen al mijn principes. En die overstijgen de reisprincipes van de dobbelsteen.
Om een dergelijke reden heb ik het bezoek aan Mauthausen dat we vandaag zullen uitvoeren dan ook buiten de dobbelsteen om beslist. Het is voor mij een persoonlijke belevenis met de nodige emotionele belading. Ik ga dat niet met foto's vastleggen of daar een verslag over maken. Datzelfde geldt dus ook voor het huis van Hitler in Hafeld. We gaan daar langs, maar leggen niets daarvan vast.
Wat hij zegtquote:Op maandag 19 juli 2010 07:43 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me een prima motivatie natuurlijk, succes
Aangezien het idee (om één van de zes huizen in het land te bezoeken waar Hitler gewoond heeft) van mij kwam, zal ik er ook even op reageren.quote:Op maandag 19 juli 2010 07:39 schreef UIO_AMS het volgende:
En dan even heel iets anders:
Ik zit nu al een paar dagen met het huis van Hitler als toeristische bestemming in gedachten. Het zint me niet. Vanuit onze toeristische motieven (lol hebben met een dobbelsteen) een dergelijk beladen plaats bezoeken en ermee op de foto gaan, druist in tegen al mijn principes. En die overstijgen de reisprincipes van de dobbelsteen.
Om een dergelijke reden heb ik het bezoek aan Mauthausen dat we vandaag zullen uitvoeren dan ook buiten de dobbelsteen om beslist. Het is voor mij een persoonlijke belevenis met de nodige emotionele belading. Ik ga dat niet met foto's vastleggen of daar een verslag over maken. Datzelfde geldt dus ook voor het huis van Hitler in Hafeld. We gaan daar langs, maar leggen niets daarvan vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg net SMS van de heren!Ook iets over roze kussentjes en tijgerprintjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
Jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ook iets over roze kussentjes en tijgerprintjes?
Nee!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ook iets over roze kussentjes en tijgerprintjes?
Niet aan mijquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:45 schreef Cat22 het volgende:
De worp van de dobbelsteen sloot mij uit van een souvenir.![]()
Maar als het goed is overhandigen de heren vandaag hun vakantie aankoop aan iemand anders.Wie o wie!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |