Grrrrrquote:
Gááf! Ik zou er hebberig van wordenquote:Op maandag 9 november 2009 17:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Grrrrr![]()
Het zijn wel kickass lakjes.![]()
POSHE-Super-Fast Drying Top Coat
OPI-Orna-Ment for You Duo met Merry Midnight en Sapphire in the Snow
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG-Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
ESSIE-Angora Cardi
[ afbeelding ]
ESSIE-Chinchilly
[ afbeelding ]
ORLY-Star Of Bombay
[ afbeelding ]
MISA-Runway Diva
[ afbeelding ]
En ik krijg van Sparkling Nails een meganavuller Nubar Diamont
Misa Dirty Sexy Money
[ afbeelding ]
Sparitual Hypnotic
[ afbeelding ]
Nubar Peacck Feathers
[ afbeelding ]
En van een blogsale voor een prikkie de Milani Halloween glitters
Spellbinding
[ afbeelding ]
Whimsical
[ afbeelding ]
Fairy Tale
[ afbeelding ]
Enchantment
[ afbeelding ]
Mandje bij de Xenos en doorzichtige folie en lintjes gebruiken, altijd leukquote:Op maandag 9 november 2009 16:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die werkt wel.![]()
![]()
Ik heb er trouwens niet echt meer vertrouwen in dat het kruidvat hier die stempelsetjes voor donderdag heeft. Iemand enig idee waar ik ergens tussen Groningen en Enschede zo'n setje op zou kunnen pikken?
Ze krijgt ook een glazen vijl, fijne handcrème, een china glaze lakje en nog wat lakjes die werken met het stempelding. Moet alleen nog even verzinnen hoe ik dat allemaal een beetje leuk ga verpakken.
Ze had ze gehaald in Den Haag, waar psies weet ik niet, maar dat weet Nectarientje welquote:Op maandag 9 november 2009 16:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Overal zijn ze op? Had je moeder hem gewoon in de winkel zien staan. Ik heb overal gekeken, een paar steden, maar het is er leeg waar ze horen te staan. Denk je dat ze die ook binnen hebben?
Of zo'n heerlijk tutterig koffertje van de actionquote:Op maandag 9 november 2009 18:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mandje bij de Xenos en doorzichtige folie en lintjes gebruiken, altijd leuk. Vul het eventueel op met wattenbolletjes (kan ze toch wel gebruiken met al die lak
) en klaar!
Jaaaa, en dan open inpakken! Ik bedenk me ineens dat ik met de komende lakjes eindelijk een excuus heb voor zo'n koffertjequote:Op maandag 9 november 2009 18:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Of zo'n heerlijk tutterig koffertje van de action
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje! Jij wilde toch ook de Zoya Ultraglitter polishes hebben? http://myworld.ebay.com/sparkling*nails/ Sparkling*nails verkoopt ze voor $ 6.49, verzending voor drie flesjes is 10.25, weet niet wat je voor een los flesje betaalt.
Maar Hoeraaaaa ze worden verkocht op eBay!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoehoequote:Op maandag 9 november 2009 18:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga aan eind van de maand bestellenmoet nu echt ff time out nemen...
Ik heb nooit een update gehad van het pakketje...quote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat zijn ze daar op dat postkantoor aan het doen met mijn pakje dan.![]()
Al vijf dagen lang.
ik raad acryl aan, als je ze stoot doet het net zo pijn als acryl, gel is dus niet spoelerquote:Op maandag 9 november 2009 18:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik twijfel momenteel zooo erg of ik ook gelnagels ga laten zetten.. bijten doe ik niet meer en ze groeien ook goed. Maar m'n duimen scheuren altijd, en ik ben een ramp in het in vorm vijlen. Twijfel, twijfel!
Die zijn tof!quote:Op maandag 9 november 2009 18:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Of zo'n heerlijk tutterig koffertje van de action
[ afbeelding ]
Acryl kan inderdaad dunner omdat het sterker is. Als je het zelf zou willen doen zou ik gel zeggen maar laat je het doen door een goede nagelstyliste dan zou ik voor acryl gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 18:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik raad acryl aan, als je ze stoot doet het net zo pijn als acryl, gel is dus niet spoelergel word heel vaak veel te dik gezet..
welke kleur ga ik opdoen... ik heb nu my daddy's the king op...
Ik wil wel dunner ja, liever wat meer kwijt maar wel mooi (en handelbaarder met typen enzo denk ik?)quote:Op maandag 9 november 2009 18:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Acryl kan inderdaad dunner omdat het sterker is. Als je het zelf zou willen doen zou ik gel zeggen maar laat je het doen door een goede nagelstyliste dan zou ik voor acryl gaan.![]()
Waar woon je ergens?
ik heb nu gel, liet het doen bij een nagelstyliste, maar volgende keer dus gewoon acryl want merk geen verschil, en ja ik stoot me nagels ik ben namelijk een klunsquote:Op maandag 9 november 2009 18:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Acryl kan inderdaad dunner omdat het sterker is. Als je het zelf zou willen doen zou ik gel zeggen maar laat je het doen door een goede nagelstyliste dan zou ik voor acryl gaan.![]()
Waar woon je ergens?
nou... acryl was 30.. k betaalde 45 voor m'n dikke kikker nagels, gelukkig is het nu al beter..quote:Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil wel dunner ja, liever wat meer kwijt maar wel mooi (en handelbaarder met typen enzo denk ik?)
Eindhoven.
En is ie ook echt zo vite?quote:Op maandag 9 november 2009 19:22 schreef Mirjam het volgende:
ff over die seche vite; ik heb hem nu twee keer gebruikt, en bevalt an sich prima.
de eerste keer denk ik wat slordig gelakt, na 1 dag al stukjes nagellak eraf.
gisteravond weer gelakt, alles zit vooralsnog prima.
merk ook nisk van krimpen of dat soort rarigheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |