Whehe ja dat zul je altijd zien.. Ze kunnend e waarde zien op je pakketje, dus misschien hebben ze hem eruit gepakt omdat ze zagen dat je pakketje meer dan ¤ 22 waard is..quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef DebjeD het volgende:
oooh dat valt ook nog wel mee die 12.50
Ik heb ook altijd zulke dingen bij mij kan echt niks normaal gaan![]()
Ik heb alle deeltjes gelezen en ik las niks anders dan goeds over bestellen bij transdesign en ook helemaal niks dat iemands pakketje eruit gevist was en ik bestel en tuuuuuuuurlijk het pakketje van Debje word er wel weer uitgevist....![]()
En nu lekker naar de IKEAAAAAA
Jammer.. Wanneer heb je besteld? Ik snap gewoon niet dat er bij mij onder shipping staat "status: ON HOLD Wait-PayPal-Payment"quote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Nope geen invoice en met dat nummer van transdesign kan de UPS site niks. Ik wil weten waar mijn pakje is.
Als je hierover wilt mailen met ze schijn je dat beter te kunnen doen naar david@transdesign.com dan naar het sales adres.quote:Op maandag 9 november 2009 15:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jammer.. Wanneer heb je besteld? Ik snap gewoon niet dat er bij mij onder shipping staat "status: ON HOLD Wait-PayPal-Payment"
Ja.quote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je hierover wilt mailen met ze schijn je dat beter te kunnen doen naar david@transdesign.com dan naar het sales adres.
Ik heb vorige week dinsdag besteld en het is op donderdag op de post gegaan. Daarna ben ik het pakje dus kwijt. Ik neem aan dat het vandaag of morgen in nederland aankomt dus ik verwacht het eigenlijk nog wel voor donderdag maar als mijn pakje er ook uitgepikt is wil ik dat graag weten.
Mijn trackingcode op transdesign ziet er ongeveer zo uit LJ111111111US met bij de enen dus andere cijfers. Klopt dat ongeveer met wat jullie als trackingcode hadden?
Is die dan ook up to date? Want in dat geval ligt mijn pakje nog steeds op het postkantoor in Forest Park.quote:Op maandag 9 november 2009 16:24 schreef Tegan het volgende:
Anders kan je naar Transdesign.com gaan, Order Status, inloggen, en dan naar beneden scrollen en op die codes klikken...
Leuk. Ik zat al in de winkel te twijfelen welke ik wilde, die roze of die zilver. Ik vind ze allebei leuk. Ik ga er nog een keer naar kijken, welke vind jij het leukst?quote:Op zondag 8 november 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
Whoehoe, swatches!![]()
Essence Moonlight Collection
[ afbeelding ]
Into the night, Sparkling dawn, Live forever
[ afbeelding ]
Live forever, 'donkerzilver'/grijs met fijne glittertjes. Erg lastig op de foto te krijgen, dit is de beste benadering. Dit is twee laagjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Into the night, zwart met fijne glittertjes. Dit is twee laagjes. Ik had verwacht dat deze onwijs waterig zou zijn en veel laagjes nodig zou hebben om dekkend te zijn, maar met twee laagjes is hij goed zwart (binnen). In daglicht zie je de glitters beter.
[ afbeelding ]
Sprakling dawn, lichtpaars, ook met fijne glitters. De kleur is ontzettend lastig op de foto te krijgen, maar de kleur is éxact als je in het flesje ziet, en dus niet zilver zoals mijn foto's het laten overkomen. What you see, is what you get. Dit is drie laagjes en dan dekt de lak goed.
Alle lakken zijn nagenoeg gelijk aan de lak die je in het potje ziet zitten, dus dat is wel fijn!
De eerstvolgende update is dat het gearriveerd is in NL.quote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat zijn ze daar op dat postkantoor aan het doen met mijn pakje dan.![]()
Al vijf dagen lang.
mja, maar ik wist niet dat het ook op de stempelsetjes wasquote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Daph_ het volgende:
Moussy ja tot en met zaterdag 30% korting op alle cosmetica bij Kruidvat
Die werkt wel.quote:Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef Tegan het volgende:
Als je je trackingcode hier invoert doet hij het wel. http://www.usps.com/
Overal zijn ze op? Had je moeder hem gewoon in de winkel zien staan. Ik heb overal gekeken, een paar steden, maar het is er leeg waar ze horen te staan. Denk je dat ze die ook binnen hebben?quote:Op maandag 9 november 2009 16:35 schreef moussy het volgende:
Joehoe, Nectarientje, ze zijn er hoor!
Kregen jullie ook 30% korting op de stempelsetjes? M'n moeder heeft er meteen 1 meegenomen voor mn dochterkrijgt ze voor sinterklaas
Lakken?quote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat zijn ze daar op dat postkantoor aan het doen met mijn pakje dan.![]()
Al vijf dagen lang.
MiMu, ik had op vrijdag besteld, zondags betaald. Maandags is het verstuurd en de dinsdag erop kreeg ik het pakketje binnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |