Laat ik dat nu nog in een mailtje hebben staan:quote:Op maandag 9 november 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje! Jij wilde toch ook de Zoya Ultraglitter polishes hebben? http://myworld.ebay.com/sparkling*nails/ Sparkling*nails verkoopt ze voor $ 6.49, verzending voor drie flesjes is 10.25, weet niet wat je voor een los flesje betaalt.
Maar Hoeraaaaa ze worden verkocht op eBay!
-edit- Leuk Linnie! Dat maakt het inderdaad net even iets minder 'in your face'.quote:1 bottle - $4.80
2 bottles - $7.50
3 bottles - $9.50
4 bottles - $11.50
5 bottles - $12.50
6 bottles - $13.50
Hier ook nietquote:
Hmm vreemd. Ik ben wel naar haar verwezen door Siobhan van de Nailphile maar ik kan me toch niet voorstellen dat ik alleen daarom korting krijg. Misschien zijn de tarieven veranderd? Dit mailtje is ook alweer van mei.quote:Op maandag 9 november 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Thanks MiMu, dan is de info compleet![]()
Al sluit dat niet helemaal aan, want bij mij staat 3 flesjes - 10.25 en in jouw lijsje staat 9.50, maar het zal elkaar iig niet veel ontlopen![]()
Hm dat zou inderdaad vaag zijn. Vind haar iig wel netjes, ze stuurt gelijk antwoord terwijl ze pas net terug is van vakantie..quote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hmm vreemd. Ik ben wel naar haar verwezen door Siobhan van de Nailphile maar ik kan me toch niet voorstellen dat ik alleen daarom korting krijg. Misschien zijn de tarieven veranderd? Dit mailtje is ook alweer van mei.
Ah.quote:Op maandag 9 november 2009 14:48 schreef DebjeD het volgende:
meneer van pakketjes voor de deur......
edit: geeeeen transdesign![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah.![]()
Wanneer was die van jou verzonden?
Ja daaar had ik al rekening mee gehouden... Had ook al op de site van de douane gekeken en het is onder de 150 ¤ dus hoef ik alleen maar een beetje btw te betalen... Hoop ikquote:Op maandag 9 november 2009 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Oh dan is die van jou er ook uitgevist.. Dan kun je nog wel even wachten denk ik! En rekening houden met het feit dat je moet betalen bij het in ontvangst nemen
Heb jij een code gekregen waarmee je op de UPS site kan tracken? Ik zie op transdesign namelijk alleen maar dat het ding geaccepteerd is op het postkantoor daar maar ik heb verder ook geen mail gehad.quote:Op maandag 9 november 2009 15:30 schreef DebjeD het volgende:
[..]
2 november was het pakketje aangekomen in nederland
zo ziet t eruit bij usps
Detailed Results:
Into Foreign Customs, November 02, 2009, 7:34 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 02, 2009, 7:33 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, October 31, 2009, 10:29 am, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Acceptance, October 29, 2009, 4:22 pm, FOREST PARK, GA 30297
Electronic Shipping Info Received, October 29, 2009
Ach ik ga zo lekker naar IKEA en dan leef ik me daar wel even uit![]()
Ja had een mailtje gekregen met een soort van pakbon en daar stond dat nummer op en toen heb ik gewoon even gekeken op de site en hij deed t ook nog...quote:Op maandag 9 november 2009 15:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb jij een code gekregen waarmee je op de UPS site kan tracken? Ik zie op transdesign namelijk alleen maar dat het ging geaccepteerd is op het postkantoor daar maar ik heb verder ook geen mail gehad.
Plus inklaringskosten, ongeveer 12,50 dacht ik.quote:Op maandag 9 november 2009 15:37 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Ja daaar had ik al rekening mee gehouden... Had ook al op de site van de douane gekeken en het is onder de 150 ¤ dus hoef ik alleen maar een beetje btw te betalen... Hoop ik![]()
Dat ik wat meer moet betalen vind ik ook niet zo heel erg het scheelt nog steeds meer dan de helft dan als ik het hier zou kopen![]()
Maar het duurt alleen zoooooooo lang en ik heb geen geduld![]()
Is jou pakketje er ook uitgevist dan?
Edit: das ook wel een beetje vaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |