Om te pinnen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:55 schreef 3keernix het volgende:
Waarom was jij bij hetGWK?
Bij remittances hebben ze het gewoonlijk over werkende immigranten die hun fam. supporten....quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:55 schreef Muzz_ het volgende:
Dat heet remittances, daar leven bepaalde landen zowat bijna op.
hoeveel?quote:
50 euroquote:
quote:
Tuurlijk...quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:01 schreef Muzz_ het volgende:
TS is jaloers dat Polen, Antillianen, Chinezen, Afrikanen en ander volk dikke poen maken en hij een pauper blijft.
Daarom ga ik elke dag 3 keer pinnen.quote:
Die mensen hebben het ook druk en hun prioriteiten liggen blijkbaar anders zullen we het maar noemen...quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:03 schreef Devo het volgende:
Je antiklacht is bagger..
Dan zouden alle reguliere banken voor een transactie de bron van het geld moeten verifieren. En mocht dat feestje inderdaad doorgaan dan zijn er ZAT andere mogelijkheden om geld door te sluisen. En helemaal los daarvan denk ik dat 99,9% van de allochtonen die geld overmaakt dat gewoon netjes verdiend heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:19 schreef Pinterman het volgende:
Wat een mietjes hier, TS heeft gewoon gelijk. Het lijkt me niet meer dan redelijk als dergelijke kantoren verplicht worden om de bron van het geld te achterhalen: ie. laat je loonstrookje maar zien.
Beste rapnogwat,quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:11 schreef Rapaille het volgende:
TS, herken jij de mensen die de hele dag op en rond het station hangen als jij bij het GWK staat? Of ben jij het type van 'al die allochtonen lijken toch op elkaar'
Serieuze vraag, ik weet uit eerdere topics dat je behoorlijk racistisch bent.
dat was geen antwoord op de vraag vriendquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Beste rapnogwat,
Ik ben niet links en wel realistisch.
Dat schijnt een combinatie te zijn die door links al snel rechts, en nu al door jouw racistisch wordt genoemd... (een graf hekel hebben aan burka's is ook verboten bleek eerder, intolerant etc.)
(als ik werkelijk een racist was woonde ik niet met een Indonesische denk ik nu bij mezelf)
Maar negeer het probleem van narcostaat NL maar en noem mij liever een racist dan te erkennen dat er werkelijk grote problemen zijn.
Das pas linksch op zijn best.
Geef de arme jongetjes een bakje koffie terwijl ze in lijn staan om hun "eerlijk " verdiende centjes over te boeken.
Dan ben je goed bezig.
Het soort mensen dat dergelijke activiteiten ontplooit alhier op station en stadscentrum herken ik idd op 8 km afstand.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:11 schreef Rapaille het volgende:
TS, herken jij de mensen die de hele dag op en rond het station hangen als jij bij het GWK staat? Of ben jij het type van 'al die allochtonen lijken toch op elkaar'
Serieuze vraag, ik weet uit eerdere topics dat je behoorlijk racistisch bent.
Die informatie hebben banken al, tenzij je cash stortingen maakt maar ook cash moet uiteindelijk ergens vandaan gekomen zijn, anders is het zwart. Alle geld is traceerbaar daarom bestaat er zoiets als het witwassen van zwart geld. Bij een GWK of Western Union etc. kom je aanzetten met je euro's in je handje en gaan ze de grens over als zijnde geld van dat bedrijf, wat het als cash heeft geaccepteerd. Ofwel, is een heel eenvoudige manier van witwassen voor allochtonen met criminele activiteiten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:27 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dan zouden alle reguliere banken voor een transactie de bron van het geld moeten verifieren. En mocht dat feestje inderdaad doorgaan dan zijn er ZAT andere mogelijkheden om geld door te sluisen. En helemaal los daarvan denk ik dat 99,9% van de allochtonen die geld overmaakt dat gewoon netjes verdiend heeft.
Met mensen die niet goed tikken praat ik normaliter niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:29 schreef koemleit het volgende:
uhm je zou eens moeten kijken hoeveel geld er nederland binnenkomt dmv drugsdealen.
dat ligt nog vele malen hoger, veel van dat geld wordt gewoon hier de economie ingepompt dus laat dat dealen maar lekker doorgaan,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |