abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74483534
"Wil je er nog wat gel of wax in?"

Uiteraard antwoord ik bij deze vraag bij wijze van een experiment altijd volmondig "Ja, is goed!" (mits het gratis is uiteraard, jwt). Dit om te kijken of ze dat ook een beetje fatsoenlijk kunnen.

Helaas, ik ben NOG NOOIT ook maar een kapper of kapster tegengekomen die mijn, overigens fantastisch mooie, donkere lokken een beetje fatsoenlijk/leuk konden gellen. Waar het dan altijd op neerkomt is dat ik op de weg terug naar huis, ditmaal gelukkig maar 10 meter (ze zijn namelijk mijn buren) mijn absurd lelijk gegelde kapsel probeer te verbergen, ik bedoel, wat moeten mensen wel niet denken als ze mijn met zo'n lomp kapsel rond zien lopen!? Dat kan toch niet zomaar? Ik heb namelijk mijn image in stand te houden.

Overigens is het ook flink irritant als ze je instructies niet opvolgens. Ik zeg altijd "Kort, maar niet té kort" en wat doen ze vervolgens? ze knippen mijn bakkebaarden tot minder dan één hele centimeter kort. DAT IST DOCH UNGLAUBLICH!!!!!!!1111111?!!11? DAS wOLTE ICH DOCH NICHT! NEIN!
Cool story, Hansel.
pi_74483545
Dan laat je het voortaan door je moeder knippen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_74483562
Ja inderdaad Ze passen me altijd kenkerkapsels mee terug.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_74483573
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:46 schreef Biancavia het volgende:
Dan laat je het voortaan door je moeder knippen.
Dat is een goeie tip, groeit het geld me niet op de rug en kan ik hooguit twee vliegtickets per jaar kopen. En mijn lokken moeten minstens één keer in de twee maanden getrimd worden.
Cool story, Hansel.
pi_74483596
Helemaal mee eens. Gel bij de kapper loopt altijd uit op een fiasco

Dan ga je naar huis met een keihard playmobilkapsel wat je onderweg ook niet meer kunt redden.
pi_74483602
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Heb jij dan ook altijd zo'n gevoel van schaamte? Dat je dan in de spiegel kijkt als hij dat doek van je afhaalt en je denkt: "oh, shit, hoe ga ik mij nu naar huis zien te krijgen zonder dat ik word uitgelachen?".
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:48 schreef Repeat het volgende:
Helemaal mee eens. Gel bij de kapper loopt altijd uit op een fiasco

Dan ga je naar huis met een keihard playmobilkapsel wat je onderweg ook niet meer kunt redden.
Vluchtig nog even aanpassen in nabije winkel- of autoruiten, om de schade tot een minimum te beperken doe ik dan. Helaas is de gel dan al hard en valt er weinig meer te doen tot en met je thuis bent .
Cool story, Hansel.
pi_74483611
Waarom ben je dan zo'n ei om steeds "ja" te brullen als ze 't vraagt....
pi_74483680
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:48 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Heb jij dan ook altijd zo'n gevoel van schaamte? Dat je dan in de spiegel kijkt als hij dat doek van je afhaalt en je denkt: "oh, shit, hoe ga ik mij nu naar huis zien te krijgen zonder dat ik word uitgelachen?".
Ja als ik buiten ben doe ik mijn haar ergens voor het glas van een gebouw
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_74483714
Daarom knip ik mijn haren lekker zelf!
All good things are wild and free.
pi_74483742
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:49 schreef Divel het volgende:
Waarom ben je dan zo'n ei om steeds "ja" te brullen als ze 't vraagt....
Lees de OP dan, ik doe het bij wijze van een experiment. De kapper die het wél goed kan heeft er een levenslange klant bij.

En de gel is gratis, als arme student gaat mijn leven niet over rozen.
Cool story, Hansel.
pi_74483757
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:53 schreef tliciouz het volgende:
Daarom knip ik mijn haren lekker zelf!
Mischien moet ik een vriendin nemen die mijn haren wilt knippen.
Cool story, Hansel.
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:55:04 #12
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_74483760
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
"Wil je er nog wat gel of wax in?"

Uiteraard antwoord ik bij deze vraag bij wijze van een experiment altijd volmondig "Ja, is goed!" (mits het gratis is uiteraard, jwt). Dit om te kijken of ze dat ook een beetje fatsoenlijk kunnen.

Helaas, ik ben NOG NOOIT ook maar een kapper of kapster tegengekomen die mijn, overigens fantastisch mooie, donkere lokken een beetje fatsoenlijk/leuk konden gellen. Waar het dan altijd op neerkomt is dat ik op de weg terug naar huis, ditmaal gelukkig maar 10 meter (ze zijn namelijk mijn buren) mijn absurd lelijk gegelde kapsel probeer te verbergen, ik bedoel, wat moeten mensen wel niet denken als ze mijn met zo'n lomp kapsel rond zien lopen!? Dat kan toch niet zomaar? Ik heb namelijk mijn image in stand te houden.

Overigens is het ook flink irritant als ze je instructies niet opvolgens. Ik zeg altijd "Kort, maar niet té kort" en wat doen ze vervolgens? ze knippen mijn bakkebaarden tot minder dan één hele centimeter kort. DAT IST DOCH UNGLAUBLICH!!!!!!!1111111?!!11? DAS wOLTE ICH DOCH NICHT! NEIN!
Hahha zo herkenbaar
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:55:32 #13
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_74483773
herkenbaar!

Ik zeg altijd ja, loop de kapperszaak uit totdat ze me niet meer kunnen zien en doe dan m´n haar fatsoenlijk met behulp van een winkelruit.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_74483796
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:
herkenbaar!

Ik zeg altijd ja, loop de kapperszaak uit totdat ze me niet meer kunnen zien en doe dan m´n haar fatsoenlijk met behulp van een winkelruit.
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:51 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ja als ik buiten ben doe ik mijn haar ergens voor het glas van een gebouw
pi_74483804
ik zeg altijd nee, want ze doen altijd te veel gel in of ze doen het kk lelijk swa.
en dat met te kort knippen is ook zo herkenbaar, gvd waarom zijn alle kappers zo?
pi_74483805
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mischien moet ik een vriendin nemen die mijn haren wilt knippen.
Ik wil het wel doen voor een leuk prijsje!
pi_74483811
k heb precies hetzelfde, hij knipt het perfect, ik zou het daarna binnen een paar seconde in model kunnen gellen. Maar dan pakt ie een kwak gel en doet ie wrijf wrijf en op dat punt denk ik toppie het zit goed maar hij gaat gewoon door tot het er niet meer uitziet
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:57:34 #18
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_74483829
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_74483834
1 keer in de 2 weken de tondeuse er overheen en niks meer aan doen Beste 14 euro uit mijn leven!
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:58:18 #20
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_74483844
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:56 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik wil het wel doen voor een leuk prijsje!
Vriendin zijn of haren knippen?
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_74483903
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:58 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Vriendin zijn of haren knippen?
Ik denk dat de meeste fokkers wel een leuk prijsje over hebben aangezien ze nog nooit een vrouw aangeraakt hebben
Maar nee, ik bedoelde zijn haren knippen!
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:00:51 #22
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_74483918
Herkenbaar ja! Gelukkig woon ik twee minuten lopen van de kapper vandaan, kan ik het thuis weer snel doen zoals het hoort.
It's about being boss, not being the boss...
pi_74483932
O jongens die mijn haar doet is zo ene milf
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_74483972
Herkenbare klacht

Ik smeer het zelf altijd met het grootste zelfvertrouwen in mijn wilde lokken, maar de kappers lijken dat niet te kunnen.

Thuis was ik het er meteen weer uit om het opnieuw te doen
pi_74484011
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste fokkers wel een leuk prijsje over hebben aangezien ze nog nooit een vrouw aangeraakt hebben
Maar nee, ik bedoelde zijn haren knippen!
Hoeveel kost je? ASL?
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:55 schreef Skylark. het volgende:
herkenbaar!

Ik ook . Gelukkig woon ik nu 5 meter van de kapper vandaan, maar als ik door mijn flat loop probeer ik alle medebewoners te mijden tot ik mijn hoofd onder de douchekop kan steken .
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')