abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_74778299
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:00 schreef ufopiloot het volgende:
Trouwens phantom ben jij die warrior die vanaf Trollbane naar de horde is gegaan? Ik zag laatst een topic op de Trollbane forums, was jij dat? En bevalt het een beetje? Nieuwe guild/mensen of kende je er al mensen?
Yup, dat ben ik. Ik ben er heen getransferred vanwege een nieuwe guild. Ik kende er twee mensen maar die zitten niet in dezelfde guild omdat ze meer aan pvp doen.

Bevalt prima tot nu toe. Het is altijd even wennen op een nieuwe realm, maar als raider zijnde heb ik het wel naar mijn zin

[ Bericht 0% gewijzigd door phantom op 17-11-2009 12:38:57 ]
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:23:51 #252
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_74781617
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Grats!

* jaloers is 91/100 hier.
Almost there ;D!
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:20 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Nice welke mounts heb je allemaal gebruikt ervoor?
haha iig alle horde mounts, talbuks (op de duurste uit halaa na), alle spermmounts, netherwing, alle AQ (op zwart na) mounts, baronrivendare, alle engineerings mounts (1 hog + 2 choppers), alle BG mounts, rood/wit/geele WOTLK drakes, violet protodrake, 2 brewfest rams en vast nog een paar die ik vergeten ben

Ow en thanks
phluphy for president!
pi_74782624
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 12:00 schreef ufopiloot het volgende:

Grid is ook wel handig, maar dat is meer voor tanks en dpsers, of niet? Als healer heb je wel erg weinig informatie? Of kan je ook instellen dat de naam groen wordt als hij een debuff heeft die je kunt curen? Wel erg lekker compact allemaal. Met mijn maximale resoluatie 1280x1024 is dat wel handig
Je kan grid echt enorm configureren, ik gebruik het als healer ook als raidframe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_74783029
Ik vind als healer bij grid het moeilijk te zien hoeveel health iemand (over) heeft. De helft van 16k geeft de dezelfde streep als de helft van 40k health. Of zie ik een handigheidje over het hoofd? Ag raid frames zijn bij mij ook redelijk klein gescaled, maar ik zie wel hoeveel health iemand heeft in totaal, en niet alleen visueel hoeveel procent eraf is.
Where facts are few, experts are many.
pi_74783935
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gave mount hè! Gefeliciteerd! Hoeveel dagen heeft het je gekost?

Ik krijg de laatste tijd /say van Alliance met 'me l o ve u' of iets dergelijks. Hoe doen ze dat en kan ik dat ook terug doen?
Thnx. En hoe lang? Ehr, te lang. Ik was er nooit actief mee bezig, af en toe op een verloren avondje een paar K aan rep farmen.
pi_74784079
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind als healer bij grid het moeilijk te zien hoeveel health iemand (over) heeft. De helft van 16k geeft de dezelfde streep als de helft van 40k health. Of zie ik een handigheidje over het hoofd? Ag raid frames zijn bij mij ook redelijk klein gescaled, maar ik zie wel hoeveel health iemand heeft in totaal, en niet alleen visueel hoeveel procent eraf is.


Ik gebruik healbot. Ik heb hem standaard open op m'n meeste characters als er al iets te (de)buffen valt, dus helemaal op m'n Druid, zelfs al ben ik aan het tanken of DPSen. Voor een snelle innervate of battleres.
pi_74789288
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:08 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind als healer bij grid het moeilijk te zien hoeveel health iemand (over) heeft. De helft van 16k geeft de dezelfde streep als de helft van 40k health. Of zie ik een handigheidje over het hoofd? Ag raid frames zijn bij mij ook redelijk klein gescaled, maar ik zie wel hoeveel health iemand heeft in totaal, en niet alleen visueel hoeveel procent eraf is.
Tja, de helft is de helft. Of wil je van een tank een 3 keer zo lange health bar hebben?
pi_74790768
Ben bezig met powerauras. Eerste keer setup wist ik niet geheel hoe/wat. Maar nu ik er wat meer op heb in gelezen en wat import strings heb is het bijna goddelijke addon.

Auctioneer dr uit gepleurd, van 77mb mem usage naar 41mb.

Zal een keer een lijstje maken van mn addons en wat screens maken. Want mn UI begint echt chill te worden.

Probeer 'm ook uniform te maken, gezien ik een priest ga levelen en dat wordt ongetwijfeld een hoop healen in dungeons.
Daarnaast is het de laatste role in de game die ik nog niet heb (heb alle 4 pure dps classes, 1 DK, 1 prot warr, maar nog geen healer).
pi_74792428
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:45 schreef ufopiloot het volgende:
Tja, de helft is de helft. Of wil je van een tank een 3 keer zo lange health bar hebben?
Nee, ik wil in waardes kunnen zien hoeveel hp iemand nog heeft
Where facts are few, experts are many.
pi_74792820



Ik ga verder kutten met powerauras zodat ik minder buff bars en quartz hoef te gebruiken.
pi_74794425
Exalted Cenarion Expedition. Titeltje erbij
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_74796605
Wat een teringdrukke UI

Trouwens, ik heb ook bartender, maar zo'n zwart randje om elke button heb ik niet, hoe krijg je dat voor elkaar?
pi_74801302
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:42 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik gebruik healbot. Ik heb hem standaard open op m'n meeste characters als er al iets te (de)buffen valt, dus helemaal op m'n Druid, zelfs al ben ik aan het tanken of DPSen. Voor een snelle innervate of battleres.
29 gold op level 80? O.o
pi_74801969
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:39 schreef Hanstin het volgende:

[..]

29 gold op level 80? O.o
Je punt is?
pi_74802174
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:39 schreef Hanstin het volgende:

[..]

29 gold op level 80? O.o
voor sommige heel veel
Dit keer zonder signature
pi_74803846
Solo DPS'd Ony10 down van 1.3M naar 80K om daar alsnog te wipen.

Verder daarvoor wel succesvol VoA25, VoA10 en Ony25 pugs georganiseerd, alles oneshot.

[ Bericht 37% gewijzigd door SharQueDo op 18-11-2009 01:03:10 ]
  Moderator woensdag 18 november 2009 @ 01:36:27 #267
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74804332
Tja ik heb ook maar 40 gold op mn 80 ofzo. Komt omdat ik er nooit op speel (raiden is mijn ding niet)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_74805387
Wou vanmorgen even AH checken maar dat mag niet van blizzard.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_74805565
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:12 schreef drumstickNL het volgende:
Wou vanmorgen even AH checken maar dat mag niet van blizzard.
Dit is de auctioneers hun enig vrije ochtend in de week, dus
pi_74805570
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:00 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

voor sommige heel veel
Voor een level 80 niet
pi_74805590
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:42 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik gebruik healbot. Ik heb hem standaard open op m'n meeste characters als er al iets te (de)buffen valt, dus helemaal op m'n Druid, zelfs al ben ik aan het tanken of DPSen. Voor een snelle innervate of battleres.
Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom voor healing Grid gebruikt wordt, terwijl je Healbot hebt.
pi_74805806
Kan je met grid ook instellen dat je op een knop drukt terwijl je met je muis op een frame staat zonder het aan te klikken? Zegmaar mouseover. Ik heb grid, en clique nu trouwens ook maar ik kom er niet helemaal uit.

Ik heb trouwens een warning aan m'n broek omdat ik met iemand uit Den Hag aan het chatten was dat Marokkanen de tram bezet houden in Den Haag en dat de conducteurs hun Marokkaanse matties zijn. Iemand noemde mij daarom een racist en heeft me gereport Gewaarschuwd om inappropriate language (waarschijnlijk hebben ze niet eens te moeite genomen om het allemaal te vertalen).

Vanmiddag als ik thuis kom ga ik op een alt die gozer net zo lang lastigvallen (gold pls boost me pls ) totdat hij me begint uit te schelden, krijgt ie gelijk een report terug, de klootzak.
pi_74806040
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:49 schreef ufopiloot het volgende:
Kan je met grid ook instellen dat je op een knop drukt terwijl je met je muis op een frame staat zonder het aan te klikken? Zegmaar mouseover. Ik heb grid, en clique nu trouwens ook maar ik kom er niet helemaal uit.
Probeer Healbot
pi_74806722
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:55 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Je punt is?
Waar geef je dat allemaal aan uit? Hoe betaal jij je enchants of gems? o.O
pi_74807041
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:49 schreef ufopiloot het volgende:
Kan je met grid ook instellen dat je op een knop drukt terwijl je met je muis op een frame staat zonder het aan te klikken? Zegmaar mouseover. Ik heb grid, en clique nu trouwens ook maar ik kom er niet helemaal uit.
Ik gebruik ook Clique, kan echt niet meer zonder dat programma
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 18 november 2009 @ 09:59:37 #276
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_74807237
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:04 schreef STING het volgende:

[..]

Probeer Healbot
Zelf gebruik ik de laatste tijd Vuhdo

Vooral omdat je in Vuhdo ook je mousewheel kan gebruiken om te casten

Zo heb ik nu op mousewheel up earth shield en mousewheel down riptide.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_74807802
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:51 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik gebruik ook Clique, kan echt niet meer zonder dat programma
Heb er verder niet veel naar gekeken, maar je kan ook dus gewoon mouseover instellen als je bijvoorbeeld op een toets druk op je toetsenbord? En dat werkt ook gewoon met Grid neem ik aan? Grid heb ook pas sinds gisteren, ook nog even kijken of het in percentages zichtbaar is. Als ik bij twee mensen -20 zie staan, en de één heeft 21k hp en de ander 50k, dan is het in percentages wel iets makkelijker om prioriteiten te stellen
pi_74808117
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:20 schreef ufopiloot het volgende:
Heb er verder niet veel naar gekeken, maar je kan ook dus gewoon mouseover instellen als je bijvoorbeeld op een toets druk op je toetsenbord? En dat werkt ook gewoon met Grid neem ik aan? Grid heb ook pas sinds gisteren, ook nog even kijken of het in percentages zichtbaar is. Als ik bij twee mensen -20 zie staan, en de één heeft 21k hp en de ander 50k, dan is het in percentages wel iets makkelijker om prioriteiten te stellen
Het programma heet niet voor niets Clique, dus zonder te klikken gaat t niet werken ben ik bang Maar je hoeft iig niet iemand te selecteren. Mijn flash heal is bv. Shift-Rightclick, hou shift ingedrukt en hover over een raidmemberframe (bij mij aguf, maar werkt ook op Grid), klik op me rechtermuis en hij cast flashheal. En je target en focus blijven onveranderd.
Where facts are few, experts are many.
pi_74809120
Gister weer een poging Algalon 10 gedaan. Eindelijk een try die de moeite waard was, alleen toen lette de tanks niet op, kwamen op 20% p2 kwam in actie.

Main tank 5 stacks Weg naar Shadow Realm. Zo iets van hmm prima OT is er nog.
Wham ook naar shadow realm, 15% wipe....

Fight is vrij simpel alleen hadden sommige moeite met het weg springen van de stars , terwijl ook nog gemeld werd dat ie down gaat. Waardoor we sommige trys verknalt hadden.

Met zoiets staat het zweet toch op je kop , tis echt 2 mensen dood WIPE NUUUU, dood meteen release tijdens het rennen buffen, daar fishfeast eten overnieuw. Echt constant in actie zelfs als je gewiped bent . Als je telangzaam rent e.d verknal je Belangrijke minuten!!. Mja komende reset weer een kans
Jeweet!
pi_74809716
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Het programma heet niet voor niets Clique, dus zonder te klikken gaat t niet werken ben ik bang Maar je hoeft iig niet iemand te selecteren. Mijn flash heal is bv. Shift-Rightclick, hou shift ingedrukt en hover over een raidmemberframe (bij mij aguf, maar werkt ook op Grid), klik op me rechtermuis en hij cast flashheal. En je target en focus blijven onveranderd.
Ja, snap ik. Maar kan je die 'Shift-Rightclick' dan ook aan iets anders binden dan je muis? Bijvoorbeeld op F1, F2, Shift+1 oid. Dus dat je niet cliqued met je muis maar druqued met je toetsenbord
pi_74813194
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:20 schreef ufopiloot het volgende:
Ja, snap ik. Maar kan je die 'Shift-Rightclick' dan ook aan iets anders binden dan je muis? Bijvoorbeeld op F1, F2, Shift+1 oid. Dus dat je niet cliqued met je muis maar druqued met je toetsenbord
Nope, met Clique is dat niet mogelijk, alles wordt bevestigd met muisclicks.
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 18 november 2009 @ 13:04:38 #282
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_74813290
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_74816150
Bedankt! Ga ik vanavond gelijk eens aan tweaken Gisteren al 1,5 uur bezig geweest met mijn UI Maar het ruimt wel lekker op
pi_74820102
Hahahhaha, té epic dit. Ben Netherwing aan het grinden atm, vrij saai die eieren maar inmiddels honored en dus kon ik die races doen!

Anyway, 3de char waar ik het op doe, en ik kon me nog fijne dingen herinneren van Skyshatter en Mulverick.

Dus ik doe ze allemaal, kom bij Mulverick aan. 1ste keer faal, 2de keer faal, 3de keer succes. Toen Skyshatter! Gewoon geoneshot, echt wtf . Kon me nog vaag z'n route herinneren, en wonder boven wonder ging het gewoon in 1x goed. Echt, achievement rijker, en wel echt heel vet gewoon


Modelchange ftw

[ Bericht 11% gewijzigd door Blistering op 18-11-2009 16:21:40 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_74821134
Oud plaatje? Die merge warning geven ze nu toch niet meer, want je kan niet eens inloggen als je nu niet gemerged ben
Where facts are few, experts are many.
pi_74821188
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:38 schreef Atreidez het volgende:
Oud plaatje? Die merge warning geven ze nu toch niet meer, want je kan niet eens inloggen als je nu niet gemerged ben
30 minuten oud
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 18 november 2009 @ 16:45:23 #287
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_74821390
Het zal vast al een keer voorbij gekomen zijn. Maar welke addon is dat boven aan je scherm?
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  woensdag 18 november 2009 @ 16:51:38 #288
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_74821619
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:01 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Nope, met Clique is dat niet mogelijk, alles wordt bevestigd met muisclicks.
Vuhdo kan het blijkbaar wel zag ik net:

2. Casting
- You can heal, decurse, target, assist or focus raid memers with just one click
- You can bind any usable item and any macro to mouse clicks
- You can assign up to 40 mouse click combinations to cast on raid members
- You can assign up to 16 keys to cast when mouse over
- You can automatically fire your trinkets and instant casts whenever cooldown is over
- You can automatically resurrect and decurse players out of combat
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_74821684
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Het zal vast al een keer voorbij gekomen zijn. Maar welke addon is dat boven aan je scherm?
Fubar denk ik, en er bestaat ook Titanpanel. Je kan voor deze addons losse kleine addons downloaden die functionaliteiten aan die bars toevoegen.
Where facts are few, experts are many.
pi_74822927
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:51 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Vuhdo kan het blijkbaar wel zag ik net:

2. Casting
- You can heal, decurse, target, assist or focus raid memers with just one click
- You can bind any usable item and any macro to mouse clicks
- You can assign up to 40 mouse click combinations to cast on raid members
- You can assign up to 16 keys to cast when mouse over
- You can automatically fire your trinkets and instant casts whenever cooldown is over
- You can automatically resurrect and decurse players out of combat
Hmm, klinkt erg interessant! Misschien dat ikd at dit weekend eens ga uitproberen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 november 2009 @ 19:44:52 #291
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_74827783
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11586620204&sid=1&pageNo=1

Kut. Alle slechte ideeën van de vorige instance bij elkaar gegooid.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_74830540
Dat zuigt inderdaad.
pi_74832883
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:44 schreef Fir3fly het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11586620204&sid=1&pageNo=1

Kut. Alle slechte ideeën van de vorige instance bij elkaar gegooid.
Mijn guild is er erg enthousiast over
Not.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_74834351
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:44 schreef Fir3fly het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11586620204&sid=1&pageNo=1

Kut. Alle slechte ideeën van de vorige instance bij elkaar gegooid.
Te erg. Wat een tering besluit van Blizz. What the fuck denken ze wel niet, kom op man pffffff.
pi_74834859
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:44 schreef Fir3fly het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11586620204&sid=1&pageNo=1

Kut. Alle slechte ideeën van de vorige instance bij elkaar gegooid.
Tering Blizz
Vanavond hardmode getest van IC, en het is inderdaad, erg moeilijk.
pi_74834879
Vuhdo is inderdaad heerlijk, alles in 1! Je kan makkelijk alle knoppen instellen, echt alle frames aanpassen zoals je wilt etc.
quote:
We believe a staggered release of the content will allow players to experience Icecrown Citadel at a sustainable, measured, and ultimately more enjoyable pace.
Heel goed juist, beetje bij beetje meer unlocken en niet direct een instance hebben met 20 bosses waar je na 1 week al alle achievement voor moet hebben etc.

En als Cataclysm dichterbij komt, wordt alles een beetje makkelijker gemaakt. Op die manier kan iedereen tenminste de Lich King een kopje kleiner maken. Ik vind al die regeltjes niet zo erg, als non-hardcore raider dan
pi_74836049
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:44 schreef Fir3fly het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11586620204&sid=1&pageNo=1

Kut. Alle slechte ideeën van de vorige instance bij elkaar gegooid.
Gvd, wat een baggerzooi.
  donderdag 19 november 2009 @ 00:18:19 #298
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_74838433
Gelukkig ben ik nog ff zoet met Dragon Age Origins
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_74838559
Haha, net alt run ToC 25 met de guild. Dropte Reign of the Dead van Anub, dropt dus echt NOOIT in onze mainraids, en ik won 'm op m'n shaman. Hahahaha, echt awesome . Allemaal mains boos nu!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_74838746
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:44 schreef Fir3fly het volgende:
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=11586620204&sid=1&pageNo=1

Kut. Alle slechte ideeën van de vorige instance bij elkaar gegooid.
Eerlijk gezegd vind ik het niet zo heel erg. Gezien ik ten eerste niet meer zo hardcore raid. Daarnaast geeft het ook iets om op voor uit te kijken. Nu is ToC gewoon farm en TogC gewoon het zelfde maar net iets moeilijker maar meer van hetzelfde. Dezelfde trashloze raid, paar keer per week (want 10 mans doe je ook op al je alts).

In TBC zaten al een aantal raids die van T4 naar T6 liepen met release, nu krijgen we constant kleine stapjes en die voelen gewoonweg niet zo fullfilling als toen je Archimonde voor het eerst versloeg, of Illidan pwnde.

Nu is het snel wat bazen en je loot verdelen. Daarnaast is het erg slim van Blizzard om het op deze manier te doen, want zo krijg je veel meer competitie tussen de grote guilds. In plaats van 1 guild die alles als eerste plat walst.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')