dit dus. Als je toch al geflitst bent, is het al te laat en kan je net zogoed plankgas doorrijdenquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:56 schreef hugecooll het volgende:
Bijgassen, de kans is groter dat je er de eerstkomende tijd geen meer tegenkomt
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:56 schreef postmortum het volgende:
ja het was een vrouwin vw golfje uit 1990 ofzo
neequote:Op zaterdag 7 november 2009 12:58 schreef porsche1 het volgende:
TS, nog een bezoekje gehad van de black bandana crew?
quote:
Dat, of misschien traag reactievermogen, dat ze al probeerden te remmen vóór de flitspaal.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:45 schreef TimMer1981 het volgende:
Impulsreactie noemen ze dat; toch nog proberen om snelheid te verminderen in de hoop een lagere boete te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:22 schreef ouderejongere het volgende:
TerugflitsenOf weten waar die palen staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
altijd?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik ga ook altijd vol in de remmen, vervolgens in z'n achteruit om de flitspaal omver te rijden
En hij had geen nummerbord ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:14 schreef Jeej het volgende:
Ik heb in Duitsland al eens meegemaakt dat ze om de 200 meter stonden. Het enige leuke eraan was een motorrijder die schijt had aan allemaal omdat ze zijn gezicht toch niet konden fotograferen
In Duitsland wordt meestal van voren geflitst en voor op een motor zit geen nummerbord hèquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En hij had geen nummerbord ?
Yep, twee Delta 60's.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat, of misschien traag reactievermogen, dat ze al probeerden te remmen vóór de flitspaal.
Leuke UI trouwens. Heb je er ook speakers van?
Je kan nog altijd de flitspaal slopen !quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:54 schreef postmortum het volgende:
je geflits bent![]()
waarom gaan sommigen mensen vol in de remmen als ze geflist zijnNet of je dan geen boete meer krijgt
De boete heb je toch al binnen en je kan dus lekker doorcruisen
Mjah, in Nederland kom je ze op de gekste plekken tegen. En de bermtaliban gaat meestal zo staan dat je pas op het allerlaatste moment kunt zien dat het rempedaal dus tegen de grond moet. Ja, da's voor de verkeersveiligheid zeggen ze danquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef Mr_Dyslector het volgende:
op die manier zat ik ooit bijna iemand op de bumper
Kun je best doen, maar tegenwoordig worden de foto's direct digitaal doorgeschoten naar het centrale opslagpunt. Helaas dus.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan nog altijd de flitspaal slopen !
Digitaal tegenwoordig ja.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:58 schreef ouderejongere het volgende:
Tegenwoordig flitsen flitspalen toch niet meer? De camera's van tegenwoordig zijn lichtgevoelig genoeg om zonder flits een duidelijk beeld te maken. Vroeger was het de klassieke truc: zodra je werd ingehaald die auto op 200 meter afstand volgen, zodat je hem de flitsers laat opvangen. Zie je hem geflitst worden, heb je zelf nog 200 meter de tijd om af te remmen.
De foto's wel ja, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen extra belichting meer nodig is...quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Digitaal tegenwoordig ja.
Dat zijn infraroodflitsen, die zie je niet.quote:Op zondag 8 november 2009 15:23 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
De foto's wel ja, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen extra belichting meer nodig is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |