Klopt die nieuwprijs een beetje? Weet iemand dat?quote:
En in het Nederlands zeggen wij:quote:Op maandag 9 november 2009 15:12 schreef Daantke het volgende:
[..]
quoten
quotete (denk aan: ik werk, ik werkte)
net zoals met updaten
ik update
hij updatet
hij updatete
Destijds... ja, denk het wel... nu zitten ze op Thomann ergens tussen de 5 en 600.quote:Op maandag 9 november 2009 18:01 schreef Meursault het volgende:
[..]
Klopt die nieuwprijs een beetje? Weet iemand dat?
Ach, jij met je VOC mentaliteitquote:Op maandag 9 november 2009 18:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En in het Nederlands zeggen wij:
citeren
citeer
citeerde
ik vernieuw
hij vernieuwt
hij vernieuwde
Ziet er niet slecht uit dudequote:
Geloof me, die van Menno is echt veel beter.quote:Op maandag 9 november 2009 19:34 schreef Ainmire het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit dude![]()
Ik heb nog steeds mijn eerste Squier, al klinkt die zeker niet slecht
Klopt, ik koop hem voor de hardware, en de gitaar die ga ik verder ws nietecht gebruikenquote:
Klinkt lekker man. Lekker relaxedquote:Op maandag 9 november 2009 21:12 schreef Cynic het volgende:
Het resultaat van vandaag een beetje aanklooien met opnemen:
http://www.esnips.com/doc(...)987-9379e91e0b19/Day
Heb deze keer de drum toch maar softwarematig gedaan, dat klinkt toch net wat beter en strakker...
Wut? Het werkt hier gewoon!quote:Op maandag 9 november 2009 23:08 schreef Svyatagor het volgende:
Dat esnips werkt dus noch in Safari, noch in Firefox op de mac. Heb al eindeloos gegoogled maar snap er niks van. Kan het alleen op mijn werk luisteren.
Tof, gitaargeluiden uit Pod gehaalf of zo?quote:Op maandag 9 november 2009 21:12 schreef Cynic het volgende:
Het resultaat van vandaag een beetje aanklooien met opnemen:
http://www.esnips.com/doc(...)987-9379e91e0b19/Day
Heb deze keer de drum toch maar softwarematig gedaan, dat klinkt toch net wat beter en strakker...
Best.quote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef brother52 het volgende:
Skunk Anansi was tof
Ik wil ook zo'n roadie die steeds mijn gitaarkabel naar binnen haalt als ik even wat meer richting het midden van het podium ben gelopen.
"Empty Road Except For Me Playing This Song About An Otherwise Empty Road"quote:Op maandag 9 november 2009 23:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tof, gitaargeluiden uit Pod gehaalf of zo?
Ik heb voor 't weekend ook wat opgenomen: http://home.guitarist.nl/EmptyRoad.mp3 (ja, titel slaat nergens op)
Ja, ik heb eindelijk een beetje een bruikbaar scheurgeluid gevonden.quote:Op maandag 9 november 2009 23:58 schreef guitarist het volgende:
[..]
Tof, gitaargeluiden uit Pod gehaalf of zo?
Ik heb voor 't weekend ook wat opgenomen: http://home.guitarist.nl/EmptyRoad.mp3 (ja, titel slaat nergens op)
Heel vreemd. Ik kan wel gewoon op play drukken, maar dan gebeurt er niks.quote:
Je kan het wel horen dat het geen versterker is, maar het klinkt opzich best wel netjes.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, ik heb eindelijk een beetje een bruikbaar scheurgeluid gevonden.
Heb je die akoestische gitaar met een microfoon opgenomen?
Heb je flashblock?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heel vreemd. Ik kan wel gewoon op play drukken, maar dan gebeurt er niks.
Nope, ik zie ook wel gewoon het flash-playertje. (zit overigens nu op mijn werk, dus doe het uit mijn geheugen)quote:
Ik wil gewoon wireless zodat ik niet steeds in de knoop raakquote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef brother52 het volgende:
Skunk Anansi was tof
Ik wil ook zo'n roadie die steeds mijn gitaarkabel naar binnen haalt als ik even wat meer richting het midden van het podium ben gelopen.
Wirelessquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:55 schreef MazeMouse het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wireless zodat ik niet steeds in de knoop raak
Welkomquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:03 schreef Pollewoppie het volgende:
Meld zich!!!
Heb vanmiddag een starterssetje gekocht, weinig bijzonder maar zo kan ik wel kijken of het wat voor me is...
na ffkes wat te hebben geklooid kwam mijn eerste introtje eruitvolgens mij wel de makkelijkste ooit (Nirvana Come as you are, intro) maar da geef nie!!
Nu eerst even een paar dagen/weken de basics leren en daarna denk ik wel op les...
je bent er goed blij mee dusquote:
Mijn computervaardigheden zijn nogal beperkt, ik zie het (vooral met deze laptop) niet echt zitten om met iets anders dan Cubase en Drumkit From Hell te werken. DKFH kan ik ook niet de zwaarste samples draaien, want dan gaat-ie stotteren. Maar inderdaad, het is tamelijk nep allemaal. Voorlopig zijn het ook meer een soort schetsjes voor mezelf, moet echt bezig gaan met plannen om alles echt op te nemen,quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:55 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je kan het wel horen dat het geen versterker is, maar het klinkt opzich best wel netjes.
Dat solo geluid van dat liedje van mij hoor je echt dat het gewoon een computer plugin is, daarom extra reverb over gegooit.
Alleen die drums van jouw opname klinken echt te computer, met Logic heb je echt te gekke drumkits. En je hebt een humanize functie, dan wisselt hij in de aanslag zodat het wat minder computer achtig klinkt.
Edit: ja met 2 condensatoren, 1 voor de 12e positie en 1 op een afstandje.
Waar zou ik nog meer iets kunnen uploaden? Kan ik dat ook wel eens proberen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nope, ik zie ook wel gewoon het flash-playertje. (zit overigens nu op mijn werk, dus doe het uit mijn geheugen)
Thanks. Klinkt goed inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:50 schreef Cynic het volgende:
Hier is het bestand trouwens ook te belusuisteren en te downloaden, dan moet-ie het sowieso doen. Denk ik.
Day.mp3 - 18.02MB
Nee was een meneer die em wilde kopen voor 250quote:
Tis een heel simpel vulcano setje, ik heb jaren geleden gitaar proberen te spelen maar kon er geen zak van... nu nog een poging maar wilde het zo simpel mogelijk houden, als het nu aanslaat koop ik wel een betere....quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welkom
Welke set heb je gekocht?
Nee? Dat is gek, ik dacht dat ze dat allemaal hadden. Welke heb je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:11 schreef Cynic het volgende:
Die heb ik met hetzelfde geluid gemaakt.
Hoe doe ik dat, een patch uploaden? Mijn POD heeft helemaal geen usb aansluiting
Een Pod 2.0.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee? Dat is gek, ik dacht dat ze dat allemaal hadden. Welke heb je?
Voor hoeveel?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:20 schreef -Menn0- het volgende:
Maar waarschijnlijk is m'n Ibanez wel verkocht![]()
350quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |